Witam wszystkich. Zwracam sie do was o pomoc w rozwiązaniu kilku trapiących mnie problemów. Pacjent f11 523i n53 1. Ogrzewanie/układ chłodzenia. Pojawił sie rytmiczny stuk dochodzący z pod deski.Czytając duzo na ten temat wszystko wskazuje na elektrozawór. Czy jego wymiana załatwi sprawę? Do tego dochodzi bulgotanie/ przelewanie wody w nagrzewnicy. Niby w pierwszej kolejności nalezy odpowietrzyć układ. I tu jest problem. Procedura odpowietrzania nie załącza sie.(nie słychać ze pompa pracuje)Czy ten silnik posiada wogole dodatkowa elektryczna pompę wody? Bo nawet poziom wody nie ma jakiej normalnej skali tyko trzeba użyć miarki…. 2. Drgania wibracja nadwozia Przy wciśniętym pedale sprzęgła w przedziale 2-3 tys/obr zaczyna strasznie mocno wibrować nadwozie,buja cala buda. Przy puszczonym sprzęgle objaw ten nie występuje. Moze byc to zużyta poduszka skrzyni? Czy raczej celować w wał napędowy.Tlumnik drgań na oko wyglada dobrze nie mozna nim ruszyć ale podczas pracy na jałowym biegu wyglada jakgdyby miał bicie. Juz nie bede wspominał o komforcie jazdy którego powyżej 100kmh poprostu brak. Wiem temat rzeka i mozna tysiąc Części wymienić i tak to nie pomaga. 3. Dzwiek przelewania wody/ chrobotanie Taki wlasnie dzięki zaczyna byc słyszalny od 80kmh tylko przy wciśniętym pedale gazu. Po puszczeniu dzwiek ustaje i słychać go ponownym wciśnięciu. Dobiega to z okolic lewej strony od kierowcy. Na myśl przychodzi mi przepustnica, zbiornik wyrównawczy czy moze nawet rezonator powietrza ten zaraz za filtrem…? Nie oczekuje jednoznacznych odpowiedzi ale za każda sugestie byłbym wdzięczny.