Skocz do zawartości

Keyken

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Keyken

  • Urodziny 30.11.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 540d G30
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia Keyken

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam pytanie z inne beczki. Czy ktoś z Was wymieniał plug and play tylko suby ? Czy macie jakieś doświadczenia ? Miałem wcześniej najwyższy zestaw w pasku z subem i mi teraz brakuje głębokiego basu w zestawie HK.
  2. Dzieki Marecki. Właśnie nadeszła wcześniej omawiana wymiana płyty separacyjnej I oleju. Teraz jest bez problemów. :D
  3. Witam. Jeśli dobrze zrozumiałem jak mam w vin $8SAA ale tylko CD odtwarzacz to co muszę zakupić aby najprostsze Navi mieć? CD + DVD na płyty Navi , antena. I do tego kodowanie? A czy będę muszał zmieniać przód panelu w mim BMW czy nie? Z góry dzięki za wyjaśnienie bo śledzę tematy ale tyle tego jest teraz.
  4. Witajcie. jednak zostałem przy PB95 :) nie robię wiecej niż 8 tys rocznie bo mam traktorka 2.0 ze spalaniem do 8 l/100km 545i pali jak poniżej: w trasie średnia 13,2 L /100 km gdzie na autostradzie jestem pierwszy zawsze w mieście jak żona lata szkoła z dziećmi I sklepy to 17,5 średnia. Jak ja latam w między czasie w weekendy do odcinki to średnia 22 l/100km. więcej nie miałem. Ale frajdy z jazdy I dźwięku tego silnika nikt Nam nie zabierze :). Wchodze do domu a żona zawsze pyta czemu się tak cieszę jak polatam solo:).
  5. Witam Panowie. Chciałem się poradzić co do działań naprawy. Zachowanie autka skrzynia 6HP26 automat. Generalnie mam jedną tylko przypadłość. Skrzynia przy dynamicznej jeździe ( gaz do oporu) ślizga (to moje wrażenie) przy zmianie z 3-4 I zrzuca na 3 bieg. Jak pociągnę na maxa to wrzuca mi tryb awaryjny na 3 bieg. Po odpaleniu silnika ponownym moge jechac normalnie przy czym objaw jest taki sam przy ostrej jeździe. Nie ma znaczenia czy silnik zimny czy ciepły objaw jest ten sam. Czy da się to w miare jasno okreslić z mojego opisu? :cool2: Bedę wdzięczny Dzieki
  6. Dzięki Pavko. Ty masz swoją maszyne zgazowaną? jeśli tak to daj znac co tam masz za instalację I jak się sprawuje. Generalnie zależy mi na jeździe z banem na gębie :) więc może masz doświadczenia co do instalacji. Dzięki
  7. Z uwagi że nie ma odpowiedzi pewnie na lamerskie pytanie , wnioskuję że nie ma to wpływu na serwisowanie ogóle auta. Wobec tego czy ktoś poleci dobry zakład lpg w Warszawa I okolice. Nie chciał bym inwestować w LPG więcej niż 5 - 6 tyś do 545i.
  8. Panowie to ja się dołącze do tematu i zapytam tych co mają gaz w V8 jak to się ma do serwisowania auta , wymiany chociażby popularnej odmy czy innych podzespołów w przyszłości ? Czy cała ta instalacja nie robi mechanikom problemu podczas dostawania się do jakiejś części ? Moja 545i dopiero przyjedzie za tydzień i chciałem ją odrazu w gaz zrobić. :8) Dzięki za praktyczne opinie.
  9. Żona do pracy będzie miala z 3km do szkoły 1,5 i do sklepu 1,5 więc co za różnica.:) a ja będę miał fan w weekendy. W kazdym razie poodkładam jeszcze pare plz-tów nato autko tak aby było po lifcie.
  10. Panowie Auto ma być docelowo do użytku na codzień przez żonkę :lol: bo ja latam dużo dislem po kraju. Ona zrobi rocznie może 5-7 tyś. Myślałem że jak kupię takie ok 200 tyś to bez większych wkładów polata jeszcze trochę. Nie chciał bym aby stało w warsztacie tylko latało sobie :). Jaśli ktoś z was użytkuje taką 330stkę pow 200 tyś niech się jeszcze wypowie proszę co do rocznych kosztów utrzymania wiadomo bez paliwka bo kazdy lata inaczej :). THX
  11. Dzięki Qwet. Zawsze trochę jaśniej się robi w umyśle. Jednak nie wiem dlaczego E39 nie podchodzi mi wyglądem. Pozostaje odłożenie kasy i kupienie tego autka z przebiegiem do 160 k km. Nie wiem tylko czy mi się nie odmieni bo za około 50 klocków można już powybierać :)
  12. Panowie witam. Nosze się z zamiarem kupna 330CI :). Mam służbowego deisla do długich tras a na weekendy chcę mieć benzynkę. Fundusze to około 35 k pln. tylko w tej cenie z Niemiec czy Szwajcarii jak policzyć akcyzę i opłaty to nie ma większego wyboru w sieci jak średnio 2001-2002 rok i średnio 200 000 km. Czy kupując takie autko można liczyć że silnik ma tyle koni co miał i jeszcze 100 tyś więcej zrobi bez problemu? Czy raczej szukać młodszej może lekko uszkodzonej? Dajcie znać bo dostaję szału od oglądania stron :shock: Założyłem też z góry że w Polsce nie kupię , to powinno zmniejszyć ryzyko.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.