Skocz do zawartości

Leśny1685049763

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW e60 530i 2003r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Leśny1685049763

  1. Może się komuś przyda powodował to czujnik ciśnienia klimatyzacji pokazywał 22 bary. Do wymiany niestety trzeba odessać czynnik klimatyzacji.
  2. Witam poproszę o pomoc wentylator chłodnicy pracuje na maxa,niezależnie od temp. po 5sek od startu silnika się załącza. Czujnik temp. sprawny. W załaczniku błędy klimy,podejżewam że ona ma na to wpływ. Poproszę o wskazówki.
  3. Wolałbym ją odpiąć całkowicie i jechać bo jeszcze może ci uszczelke wydmuchać z pod pokrywy. Z zatkaną nie jedz.
  4. Dziekuję za odpowiedz. Odmę wymieniałem komplet z rurkami i wycior też był przy bagnecie. Wszystkie wymienione przez Ciebie rzeczy mam zrobione. Zastanawia mnie jak odpalam rano jak załapie silnik to telepie ikopci na czarno przez chwilę i czuć paliwem. Albo za dużo paliwa albo za mało powietrza. Jak to zdiagnozować.
  5. Znalazłem nieszczelność w dolocie zostało naprawione. Wymieniłem też odmę. Silnik pracuje aksamitnie. Mam pytanie może ktoś podpowie. Jeszcze rano długo kręcił zanim odpalił. Czy muszę zrobić adaptacje/kalibracje po tym lewym powietrzu.
  6. Coraz gorzej odpala po odpaleniu trochę telepie potem się stabilizuje. Błędów nie ma. Możecie podpowiedzieć bo odpiołem czujnik wałka po prawej stronie i w inpie vanos stoi jedna i druga strona. Czy tak powinno być?
  7. Świece nowe wymieniłem, psikałem samostartem ale bez zmian w pracy silnika. Czekam teraz na odmę będę wymieniać i wtedy przeglądane cały dolot. Zastanawia mnie czy to nie bedzie jakiś czujnik może położenia wału. Niedługo czeka mnie trasa 1500km i chciałbym ogarnąć ten temat.
  8. Witam szanownych kolegów chciałbym się doradzić. Mam taki przypadek wypadanie zapłonów losowe i czasami długo kręci przy odpalaniu. Wszystko dzieje się niezależnie czy jest na PB czy LPG. Kiedyś podobnie mi odpalał i miałem do wymiany czujnik położenia wałka ale był błąd czujnika. Może ktoś podobnego miał.
  9. Witam zacnych kolegów nikt nie może pomóc,podpowiedzieć. Za prosta sprawa i nie warto się angażować?
  10. Witam poproszę kolegów o pomoc bo nie mogę nic znaleźć. Jade sobie nagle komunikat temp. za wysoka, odrazu postój. Wychodzę oglądam ewidentnie na małym obiegu chłodnica zimna wąż dolny też, górnego nieda się dotknąć. Diagnoza,termostat wymieniłem i mam to samo. Jak chce odpowietrzyć to poziom płynu rośnie i wylewa się górą.Strumień z wężyka powrotu jest. Macie może jakieś wskazówki.
  11. Z orętuje się w temacie. A może jeszcze jakieś pomysły ktoś ma.
  12. Dzięki za odpowiedź czy to chodzi o aktualizację oprogramowania?
  13. Witam chcałbym się doradzić. Bo mam klasyczne objawy nie zapinającego luck-up. 40tyś kilometrów temu poprzedni właściciel wymieniał sprzęgło hydrokinetyczne na ori zf. Dzisiaj jak dynamicznie przyspieszyłem i odpuściłem gaz to mocno zrzucił bieg tak zwanym kopniakiem. Moje pytanie czy jest jakaś część która może wpływać na niepoprawną pracę konwektera. Czy znowu jest do wymiany.
  14. Jeszcze raz dziękuje za sugestie wszystko wskazuje na to że miałem zapowietrzony układ.Dzisiaj odpowietrzyłem układ i komunikat się nie pojawia. :cool2:
  15. Dziękuje za zainteresowanie i odpowiedz. Tylko zastanawia mnie że jak odkręcę korek to wszystko wraca do normy. Na zimnym silniku poziom prawidłowy. Czy jest sposób na sprawdzenie tego czujnika? jutro na pewno spryskam Kontaktem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.