Skocz do zawartości

Thoms3101

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Thoms3101

  • Urodziny 31.01.1996

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest: E70 LCI 30D 245KM
    Było: E90 LCI 320d 177KM X-Drive

Osiągnięcia Thoms3101

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Thoms3101

    Remont N57

    Cześć, kupiłem w październiku X5 z super motorem 3.0 ;) N57D30A 245KM Po zakupie oczywiście sprawdziłem wtryski, kolektor (był jak nowka to zostawiliśmy klapy), zmieniłem oleje w skrzyni, w silniku, w skrzynce XDrive, no powiedzmy, że chciałem auto zrobić pod siebie, żeby nim trochę w miarę bezawaryjnie pojeździć. Autem od tych wymian zrobiłem 4 czy 5tys km, ostatnio zaczęła mi szarpać skrzynia przy ruszaniu, myśle ok, odwiozę w tym tygodniu, żeby sprawdzili co to i zrobili, jednak wcześniej auto stwierdziło, ze z sama skrzynia nie pojadę :D Jedna rzecz, której nie zrobiłem to były panewki i obróciło mi jedna. Reszta mechanik twierdzi ze są piękne, jak nowe. Szkoda mi trochę kupować silnika za 12 czy 15 jak tu mam nówkę rozrząd i ogólnie niezły motor. Wał będziemy wysyłać na sprawdzenie czy wyjdzie szlif. Jak wyjdzie to jakie części kupować? Jakiej marki panewki?
  2. Cześć, kupiłem w październiku X5 z super motorem 3.0 ;) N57D30A 245KM Po zakupie oczywiście sprawdziłem wtryski, kolektor (był jak nowka to zostawiliśmy klapy), zmieniłem oleje w skrzyni, w silniku, w skrzynce XDrive, no powiedzmy, że chciałem auto zrobić pod siebie, żeby nim trochę w miarę bezawaryjnie pojeździć. Autem od tych wymian zrobiłem 4 czy 5tys km, ostatnio zaczęła mi szarpać skrzynia przy ruszaniu, myśle ok, odwiozę w tym tygodniu, żeby sprawdzili co to i zrobili, jednak wcześniej auto stwierdziło, ze z sama skrzynia nie pojadę :D Jedna rzecz, której nie zrobiłem to były panewki i obróciło mi jedna. Reszta mechanik twierdzi ze są piękne, jak nowe. Szkoda mi trochę kupować silnika za 12 czy 15 jak tu mam nówkę rozrząd i ogólnie niezły motor. Wał będziemy wysyłać na sprawdzenie czy wyjdzie szlif. Jak wyjdzie to jakie części kupować? Jakiej marki panewki?
  3. A moja? L445182 Na stronie BMW właśnie mi wyskoczyła akcja z tym wałem. Umówić się i wymienia? Czy tylko sprawdzają?
  4. Cześć, moją E70 z 11r strasznie szpecą listwy wokół drzwi i te pod relingami. Górna listwa ta nad szybą jest myśle chyba metalowa, to bez problemu ściągnę, lakiernik wyczyści i pomaluje mi na czarny połysk. Reszta listew wokół drzwi jest plastikowa? Tu pozostaje próbować polerować i używać później czegoś do plastików? Jeszcze pytanie jak zdemontować te listwy pod relingami? Całe relingi trzeba ściągać? Jak tak to w jaki sposób?
  5. Nie, do napinacza są dwie wtyczki. Ta jest po drugiej stronie fotela, od słupka.
  6. https://ibb.co/MDSq0Sb https://ibb.co/YtQxBdy
  7. Cześć, Kupiłem ostatnio komforty do mojej X5, dzisiaj udało mi się ogarnąć wszystko przerzucić i chciałem wyregulować fotele przednie żebym mógł je przykręcić. Nie działa regulacja. Trochę poszukałem na necie i widzę, ze potrzebne jest kodowanie. Umówiłem się na jutro do gościa i ma mi to ogarnąć, jak się uda ;) Mam pytanko odnośnie kabla, który mi został jakby nie podpięty przy fotelu kierowcy. Od czego to jest? Od pompowania boczków w zakrętach? W bmce miałem zwykle proste fotele z pamięcią u kierowcy.
  8. Dzięki, to już jest jakiś trop. Tylko jak wchodzę to żadne niby nie jest kompatybilne z E70N
  9. Cześć, mam pytanko. Jest możliwość dołożenia isofixa w przednim fotelu pasażera? Wyłączanie poduszki nie jest problemem, bo wystarczy kupić i założyć oryginalny przełącznik. Ale jak jest z tym isofixem? Szukać fotela z isofixem? Mam komforty w kolorze cinnamon Brown, jeszcze nie spotkałem tych foteli z isofix. Kupić inny kolor i przełożyć mocowanie z jednego do drugiego?
  10. Jak przyjedzie Janusz miernika to i tak się do czegoś przy*ebie. Błotnik tylny i tak idzie całkiem do przodu, połączona gdzieś będzie musiało być. Szpachla będzie tak czy siak. Przy sprzedaży dobrze mieć zdjęcia kolizji i wtedy pokazujesz co było, jak jest konkretny i chce kupić to kupi a jak przyjechał się przejechać i pomierzyć to nie kupi choćby była jaka igła.
  11. To mam jeszcze możliwość wymiany, wziąć 8,5 i 9,5”? Tylko gumy wtedy 225 i 245/35?
  12. Koła zamówione, padło na styling 238. 8,5” szerokie. Teraz zastanawiam się jaka gumę na to? 235 czy 255/35?
  13. Przy takim boku bierz gotówkę. Pół roku temu miałem bardzo podobny przypadek. Błotnik wyciągniesz, minimalnie szpachli i jest pięknie, a drzwi mi się udało w kolorze kupić. A bok fajnie wypłacają bo nie ma zamienników. Mi policzyli 3000 za drzwi i chyba 3500 błotnik.
  14. Nie mam żadnego zdjęcia z przodu, bo aktualnie stoi na innych, ale ładnie też leżało to koło prawie równo z błotnikiem.
  15. Witam, znudziły mi się już moje 17-stki na lato i chciałbym się przesiąść na 19 cali. Obecnie pod Bunią były na lato 17-stki, chyba model z X3. 8 cali szerokie odsadzenie ET46. Miałem dystanse wrzucone na jedna i druga oś, wyglądały spoko. Praktycznie licowały się z przodu i z tylu z błotnikiem. Później postaram się wrzucić zdjęcia, jak to wyglada. Znalazłem na aukcji styling 177, naprawdę wpadł mi w oko i oczywiście głównym powodem jest cena. Gdybym nie chciał oszczędzić kupiłbym jakiś zestaw za 6k ale w tym roku chce się zmieścić do +/- 2500 z gumami. Rozmiar tych 177 to jest 9” i ET48, odsadzenie jak widać praktycznie identyczne jak moich. Tylko boje się tego, ze są szersze o cala, zrobi to duża różnice? Będę musiał wymienić dystanse? Najbardziej boje się przodu i odległości od amortyzatora. Dzięki z góry za jakieś podpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.