Skocz do zawartości

Radziej

Zarejestrowani
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F11 530d,G31 530i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Radziej

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

1

Reputacja

  1. Tego nie wiem, mam pakiet na 100 tys. i przedłużoną gwarancję i podobnie jak apzs też chciałem zaspokoić własną ciekawość i zobaczyć ''z czym to się je'' zanim skarzą nas wyłącznie na elktryki
  2. Zakup 45e w celu "wielkich oszczędności" nie idźmy tą drogą. Więc w moim przypadku jeżdżąc tylko na prądzie po mieście zużycie wynosi ok 30-35 KWh/100 km i koszty zależą od tego kto ile jeździ, gdzie się może naładować czy w domu lub firmie ma instalację fotowoltaiczną itp. Jeżdżąc w trybie hybrydowym tak jak napisał maly tzn.po mieście i 30% trasa to po przeliczeniu wg.normalnej stawki za prąd u mnie 0,86 zł brutto bez uwzględniania mojej instalacji PV wyjdzie zużycie paliwa przy obecnych cenach w okolicach 7l/100km. Natomiast spalanie w trasie przy dosyć mocno dynamicznej jeździe autostradowej i pełnym załadunku (nie był to pełny ogień ale było szybko śr.prędkość ok140km/h) wyszło ok 12,5l/100km i to bez względu na to czy jechałem z pełną (w jedną stronę) czy z pustą baterią więc wydaje mi się,że są to przyzwoite wartości. Sprawdziłem też przed wyjazdem jakie są stawki na stacjach ładowania w PL i powiem tak w skrócie nie wchodząc w szczegóły ,że z mojego punktu widzenie ładowanie 45e na stacjach mija się trochę z celem. Skończymy też proszę z tym pisaniem o zbędny balaście bo z co niektórych postów można odnieść wrażenie,że ta wartość urosła wręcz to jakiś mitycznych rozmiarów,ktoś pisał nawet ,że te zbędne kilogramy przekładają się na środek ciężkości co w konsekwencji........ :duh: Sprawdziłem i wg.danych katalogowych 50d waży 2275kg a 45e 2435 kg więc ta ''mityczna'' różnica wynosi 160 kg co biorąc pod uwagę gabaryty auta nie wydaje mi się aż tak gigantyczna
  3. Kiedy bedzie odbierana ? Jaka wersja ? X5 45E zrobiłem jakieś 2 zdjęcia jak dam radę to może później wkleję , odbiorę jeszcze nie wiem kiedy może w przyszły tygodniu albo następnym, muszę najpierw ogarnąć tematy ze swoim aktualnym 530i Wiesz moze kiedy otrzymalo kod 160 (koniec produkcji), a kiedy ruszylo przez ocean? Aż tak dokładnie tego nie śledziłem,zamówienie z tego co pamiętam składałem pod koniec czerwca i pierwsza data produkcji miała być coś około połowy października, następnie zaczęli przesuwać o 2 tygodnie później 4 a już później byłem trochę zły na tę sytuację i poprosiłem dealera żeby do mnie zadzwonił jak auto pójdzie już do produkcji, no i zadzwonił 11 stycznia,że poszło a kilka dni temu ,że ma je u siebie na placu. Przez to czekanie na produkcję niestety wypadły mi podgrzewane kubki, ale przynajmniej wskoczyło domykanie drzwi
  4. Moje X5 od wtorku jest u dealera i już je oglądałem
  5. Mój ponoć też jest w transporcie do dealera. W końcu :cool2:
  6. Moja konfiguracja w aucie po lifcie wychodzi 633 tysiące :mad2:
  7. W X6 przed liftem z tego co wiem można wyłączyć te nerki, sprawdź czy fotele M nie mają w standardzie skóry, bo z tego co jest w konfiguratorze X5 przy komfortowych jest skóra eko czyli z plastikowej krowy
  8. Zmiany techniczne na pewno są na plus bo jednak mamy o 100 PS większą moc a co za tym idzie lepsze osiągi,szybsze ładownie zamiast dotychczasowych 7,1h jest 4,5h od 0 do 100% no i bateria 3,4kWh netto większa pojemność co przy założeniu ,że silnik elektryczny mocniejszy o ponad 80PS! od poprzedniego będzie zużywał podobną ilość prądu przełoży się na 10-15 km większego zasięgu na prądzie, to mnie najbardziej frapuje o ile lepiej będzie jeździł ten samochód na samym prądzie? Z zewnątrz mi osobiście się podoba ten lift,przód delikatnie zmieniony no i ładne lampy z tyłu czuć powiew świeżości. Natomiast w tej beczce miodu jest też sporo dziegciu,te tablety :mad2: przecież to nawet nie wygląda jakby ktoś na siłę je tam włożył zwróćcie uwagę jak hedup wystaje pomijam tu kwestie obsługi. No i te ceny sprawdziłem teraz i dokładnie jest różnica 79,300 zł! jest co prawda dodatkowo jak pisałem pasy przeszyte,reflektory shadow,świecące nerki :mrgreen: i podgrzewane kubki ( u mnie wypadły przez restrykcję) ale brakuje lub to pomyłka podgrzewanej kierownicy :?: i laserów Podsumowując uważam ,że zrobiłem dobrze zamawiając przedliftową
  9. Ja swoje 45e zamawiałem w czerwcu, aktualnie jest w transporcie, w międzyczasie objęła mnie podwyżka ceny chyba to było 3% jakieś 15 tysięcy brutto, ale w zamian dostałem lepsze finansowanie więc na jedno wyjdzie,wg.obecnej konfiguracji wychodzi różnica "tylko" około 70 tysięcy w porównaniu do ceny po podwyżce, co prawda żeby teraz mieć M Shadowline o rozszerzonym zakresie to trzeba zamówić pakiet M pro który dodaje przeszycia pasów oraz reflektory M shadow. Z tego co widzę do foteli komfortowych w standardzie dostajemy skórę ekologiczną :duh: oraz nie ma już reflektorów laserowych są tylko ledy adaptacyjne mają co prawda jakieś tam niebieskie wstawki w środku ale to zwykłe ledy, tak jest czy tylko mi się tak wydaje? A i jeszcze pakiet M pro daje te "piękne" podświetlane nerki
  10. Radziej

    Zakup X5 G05

    Łooooo Panie to przy 3 sztukach będzie łącznie jakieś 75% rabatu. :jawdrop:
  11. Radziej

    Dostęp komfortowy

    Ja pierdziele, normalnie nie wierzę :jawdrop:
  12. Tu na pewno będzie lift, bo już jeżdżą zamaskowane samochody. Produkcja ma ruszyć w kwietniu, czyli dostawa w czerwcu. Jak dla mnie pomijając wygląd zewnętrzny lift będzie raczej na minus. Nowa koncepcja obsługi to nie moja bajka. Te zamaskowane auta to już bodaj w wakacje zeszłego roku jeździły, z jednej strony mocno się nakręcałem na lifta z drugiej jak zobaczyłem nową deskę w X7 i elementy obsługi to ciśnienie ze mnie trochę zeszło, a skreślenie całkowite laserów :?:
  13. No właśnie dlatego postanowiłem dłużej nie czekać a bardzo chciałbym wersje po lifcie, prawie rok czekałem z zamówieniem, sprawdziłem swój konfig i podwyżka była niby "tylko" 3% ale w moim przypadku oznacza to ot tak ok.16 tys brutto :mad2:
  14. Sprawdziłem z ciekawości swoją konfigurację i podwyżka wynosi 3%,czyli raczej standard, nie wiem natomiast która to podwyżka w tym roku.Pisałem chyba w innym wątku o tym,że z info od dealera wynika,że od października wypadają nie tylko lasery ale nawet adptacyjne ledy zostają tylko w wersji 45e, od października również są restrykcje na podgrzewane i chłodzone uchwyty na napoje,ja zamawiałem na koniec czerwca auto w przyszłym tygodniu idzie do produkcji i sprzedawca już mnie informował o tym,że podgrzewane uchwyty mogą wylecieć, jak będzie mówi,że on nie wie ,do końca tego tygodnia ma się wyjaśnić. Odnośnie wersji po licie też próbowałem się czegoś dowiedzieć ale nikt nic raczej nie wie lub nie chcą powiedzieć, próbowałem wyciągnąć coś więcej na temat nadchodzącego 50e, ale dali mi do zrozumienia żebym trochę ochłoną bo lift miał być wiosną tego roku,natomiast poprzednia X5 nie doczekała się liftu tylko po 6 latach wyszła nowa.
  15. A mi się wydaje,że gdyby montaż gazu miał większy sens to nie tylko BMW ale i inni producenci podążaliby tym kierunkiem a sam LPG jest produktem ubocznym, który powstaje podczas produkcji ropy naftowej i benzyny, czyli w dalszym ciągu jest to paliwo kopalne a chodzi w końcu o to żeby odchodzić od tego rodzaju paliw. Kiedyś kratki w autach to był wyłącznie wymysł w PL a chodziło o możliwość odliczenia VAT (ciężarowo-osobowe) :duh: a hybrydy i elektryki to jednak zupełnie co innego niż nasze przepisy, zresztą gdyby te auta nie miały sensu to nie notowały by aż takich wzrostów sprzedaży, z tego co kojarzę to wersja 45e ma prawię połowy sprzedaży całej X5. Nie wiem też skąd wiadomo ,ze po kilku latach będą ogromne koszty regeneracji czy ktoś ma jakieś potwierdzone info? Nie wiem jak inni. ale ja nie czuję się urażony w końcu po to jest forum, wychodzę z założenia ,że dam mu szansę i zobaczę co z tego wyniknie w końcu nie jest to wybór na całe życie. A tak poza tematem aut pamiętam jak kilka lat temu kupowałem żonie pierwszy rower elektryczny,ogólnie w tamtym czasie był ogromny hejt na te rowery a ostatnio czytałem ,że 86% użytkowników rowerów w PL myśli o zakupie elektryka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.