Skocz do zawartości

Seque

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    G32 640i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Seque

  1. I teraz przeszliście do spijania sobie z dzióbków bo kupujecie elektryki natomiast mój post praktycznie został zignorowany. I dalej będzie gloryfikowanie elektryków kosztem spalinówki,ale np. transport to was nie interesuje więc nie ważne,ale jakieś pierdoły z Tesli to jest rewolucja motoryzacyjna... Naprawdę warto by było się zainteresować tematem i nad nim pochylić bo co nam wszystkim po jeździe elektrykami jak całą resztę i tak będą musiały obrobić diesle. O ile nie ma sensu już większa dyskusja czy Kowalski będzie jeździł elektrykiem bo tu rozumiem i w pełni popieram argument,że do miasta czy w "normalne" trasy jest to ciekawa alternatywa dla horrendalnie drogich nowych aut spalinowych o tyle jak zastąpić busy,ciężarówki a przede wszystkim jak zapewnić im infrastrukturę to jest kluczowe pytanie dla przyszłości motoryzacji. Ten temat warto zacząć zgłębiać i nie wiem czy niektórym wtedy nie pryśnie bańka odnośnie tego jaką rewolucją niby są auta elektryczne. No chyba, że zamiast spóźnionego kuriera to drony będą dostarczały nam wszystko co potrzebne to wtedy faktycznie na cholerę nam spalinówki....
  2. Ale siedzisz w temacie,przytaczasz dużo ciekawostek odnośnie osobówek elektrycznych to fajnie jakbyś przy tym zaczął zgłębiać temat aut użytkowych od caddyego,sprintera po ciężarówki przewożące od kilku do kilkunastu ton. W jakim kierunku idzie technologia i jakie wizjonerzy mają dla nas pomysły? Wyskoczyła mi jakiś czas temu reklama elektrycznego Ducato. Napisałem formularz,dostałem szybko telefon od Pana z Częstochowy tak zapraszamy udostepnimy auto na testy.. zasięg na pusto to około 220km realne tak mi przekazał handlowiec. Więc w jaki sposób takie auto ma mi się opłacać? Domyślam się, że pijesz do v klasy i szczerze... Ja mam z tym autem problem bo na mnie ten samochód nie robi wrażenia ani nie uważam by był lepszy od transportera VW szczególnie, że jak to nowe mercedesy jest dość słabo wykonana. Dwa nowe sprintery,które mam i zastąpiły poprzednia generację też są już gorzej wykonane,ale silniki na szczęście są jeszcze dość trwałe i kierowcy nie narzekają jak i mój budżet. Aczkolwiek daleko im do Iveco daily 3.0 diesel w automacie... Czasem biorę to auto by coś sobie przewieźć i... To jest diesel. 🙂
  3. Te porównania BMW do Tesli naprawdę są nie na miejscu. Szczególnie modeli elektrycznych do aut typu x5m. Trzeba być totalnym ignorantem aby to robić no,ale wiadomo jak coś pasuje do swojego widzimisię no to się to lobbuje. Temat skór to moja branża. BMW dalej stosuje dobre skóry. Jasne nie jest to poziom z tych starych serii E,ale dalej to lepsza jakość aniżeli Mercedes czy audi. Największym problemem w nowych autach z naturalną skórą jest to,że nie jest impregnowana, często sucha jak wiór przy odbiorze więc warto zabezpieczyć i wtedy można robić setki km i nic się wielkiego nie stanie natomiast cerata jak strzeli no to po ptakach. Po g32 640i kupiłem m550i bo chciałem v8 i po prostu kawał porządnego samochodu a jeżdżę głównie po mieście. Zapłaciłem za używkę, że spokojnie miałbym nówkę trójkę i to nie w podstawie,ale... Cholera auto ma cieszyć,ma mi się micha uśmiechać jak na nie patrzę a Tesla? No po prostu nie i już. Chciałbym też poznać wasze zdanie odnośnie transportu i elektryków. Mam trzy busy w firmie. Jeden śmiga po UE,jeden po kraju,jeden wokół komina. W jaki sposób miałbym zrezygnować z diesla i kupić do firmy elektryki? Ile mają zasięgu,ile kosztują? Jakie mam według Ciebie Adamie możliwości?
  4. Ale jesteś farmazon to masakra. Jeszcze żebyś naprawdę czasem odpuścił i zachował zdrowy rozsądek to okej,ale zawsze zaje***sz jak dzik w sosnę. To tak jakbym się jaral, że mi krypto skacze o kilkaset procent,ale co z tego skoro kupiłem coś wartego parę centów i nagle skoczyło do dolara... Tesla zanotowała w pierwszym półroczu w Polsce wzrost ponad 365% nowo zarejestrowanych aut... Brzmi pięknie przekłada się to, że tych aut przybyło ponad 2300. Miód na Twoje uszy,ale w tym samym okresie to paskudne,okropne i najgorsze BMW zanotowalo spadek względem zeszłego roku .. więc tak masz rację,że to syf i możesz się cieszyć. BMW zarejestrowano ponad 11 tys. Jakkolwiek byś nie próbował lobbować elektryków to one mają wady,których Ty starasz się za wszelką cenę nie dostrzegać i zawsze szukasz wybielenia dla elektryka i oczernienia dla spalinówki. Tak się na dłuższą metę nie da i życie pokazuje,że nie ma idealnego rozwiązania a na pewno nie są nim elektryki. No i jeszcze tak na koniec w końcu nabyłem następcę g32 640i. Mogłem brać nówkę Teslę 3,która pewnie w Twojej opinii miażdży tak beznadziejny wóz jakim jest g30 z tym okropnym,awaryjnym v8 :)) super niech mnie jakaś Tesla objedzie na światłach...niech kierowcy coś się podniesie w spodniach,ale wyjeżdżamy kawałek dalej i baj baj maszkaro :)
  5. Silnik to już kwestia gustu. Ja bym nie pchał się w 2 litrowego diesla z dwoma turbinami. Ani to przesadnie oszczędne ani dynamiczne auto w stosunku do 3.0d nawet na jednej turbinie. Co do wyposażenia to w moim odczuciu fotel komfortowy to absolutny must have z ogrzewaniem i wentylacja. Trochę przykro gdy tego nie ma a mogło być... Poza tym bardzo ładne X5,ale budżet na tyle masz spory, że na Twoim miejscu jeszcze bym kilka sztuk wytypował do przyjrzenia się.
  6. Te światła z przodu bardzo mocno nawiązują do e60 aczkolwiek jestem zdania,że i5 wyszło im dość ładnie i upodobniło się z przodu do g32lci ... efekt psują beznadziejne kolory, jakieś chińskie wzory felg no i te paskudne oznaczenia na tylnej klapie duże M i cyferki... Na szczęście za darmo można z tego zrezygnować. Na ulicy czarna albo biała z klasycznym wzorem felgi od BMW będzie pięknie się prezentować chociaż Mercedes najnowszą e klasa poprzeczkę zawiesił wysoko. No i też ciekawe czy BMW w nowej 5 zastosuje to co przy okazji 7 czy liftu x5/6. Jeden wariant diesla 3.0l No i patrząc na to co się dzieje na rynku aut używanych to tego typu premiery i kontrowersje z nimi związane dalej napędzą ceny starych generacji. To co się dzieje ostatnio z e90/60/65 to szok. Mocne,dobrze wyposażone i zadbane egzemplarze już weszły w pułap cenowy szemranych eFek i coś czuję, że to dopiero początek.
  7. Panie Adamie na siłę stoisz przy swoim i dobierasz wszystko tak by utwierdzać się w przekonaniu,że masz rację,ale brakuje Ci chłodnych przemyśleń i skumania podstawowych spraw. Ja już przestaje negować elektryki bo nie mam w sumie żadnego celu w oczernianiu tego napędu. Po prostu mi nie pasuje chociaż 90 procent czasu śmigam po mieście. Pozbyłem się 640i i szukam znowu jakiegoś fajnego BMW w benzynowym motorze. Serio mam się rozwodzić nad kosztami paliwa przy aucie za ponad 200k? Ta Twoja oszczędna jazda to tylko mit czy Ci się to podoba czy nie. Każde,Każde auto bez względu na rodzaj napędu generuje koszta i jest skarbonką więc moim zdaniem jak już na coś tracić kasę to chociaż mieć coś z tego a nie na siłę szukać argumentów, że cofam się w rozwoju,ale jest to super i pomagam planecie co jest największą bzdurą. Świat tak szybko się nie przedstawi na elektryki jak Ci się wydaje bo rzeczywistość jest po prostu inna. Kto i z czego naładuje te tysiące ciężarówek śmigających każdego dnia po Polsce? Jaka sieć wytrzyma w ekstremalnych temperaturach te tysiące elektryków,którymi Kowalscy jadą nad morze lub w góry. . . Możemy się spierać w wielu aspektach technicznych spalinówki vs elektryki ale życie to wszystko po prostu weryfikuje i pokazuje, że te elektryki to jest kolejną moda,trend,który jest nam wciskany,ale realnie zbyt wielu korzyści z tego nie będzie. Musisz zrozumieć, że dzisiejszy świat jest tak uzależniony od prądu,że byle mała przerwa w dostawie i dostajemy paraliżu... I gdzie tu miejsce dla milionów elektryków,ładowarek... To miałoby sens gdyby świat w to zainwestował ponad 100 lat temu gdy pokazano pierwszego elektryka i byśmy w tym kierunku szli a nie Forda i silników spalinowych. Także ja proponuję wrzucić na luz i poszukać fajnego auta,które da Ci radość z jazdy ;) i jakbyś nie próbował zakłamywać rzeczywistości to nie zmienisz faktu,że Tesla to koniec końców badziew... Mający swoje zalety,ale badziew jak Dacia:)
  8. Lubię czytać ten wątek bo jest dość zabawny. Pan Adam to takie chyba wyrośnięte dziecko,które nie potrafi zrozumieć, że jesteśmy ludźmi i musimy się różnić. Co by się nie działo i tak broni z uporem maniaka swoich zabawek... Trzeba wrzucić na luz i cieszyć się tym,że mamy możliwość jeszcze obcować ze zróżnicowaną motoryzacja bo za kilkanaście lat wyboru za dużego nie będzie. Co do Webasto... Według mnie to jedna z bardziej niedocenianych opcji i rzadko spotykana nawet w luksusowych autach. Czy jest zbędne? Miałem w starym Volvo, miałem w f10 i nigdy w tych autach nie skrobałem szyb, czy nie czekałem z utęsknieniem jak temperatura podskoczy we wnętrzu. Jadąc nawet raz czy dwa razy do roku i będąc zobligowanym do drzemki na jakimś mopie nie miałem problemu z tym aby musiał silnik chodzić i mi grzać tyłek... W g32 które tyle co sprzedałem nie było tej opcji i szlak mnie trafiał gdy musiałem zajmować się szybą czy siadać na zimny fotel. Teraz jestem na końcowym etapie zamawiania m340i i ogrzewanie postojowe będzie :).
  9. No i udało się sprzedać wczoraj g32 i zdecydowany jestem zamówić m340i. Wstępnie na ten moment maksymalny rabat jaki mogę uzyskać to 12,5 %. Moje rozterki : -Podstawowe 18stki,które docelowo mogłyby zostać na zimę czy brać 19 a potem się zastanawiać nad zimowym zestawem - zawieszenie m standardowe czy adaptacyjne... Miałem na testy preLci z podstawowym zawieszeniem,ale tam były 17stki więc nie mam porównania. Przesiadam się z g32 i mam świadomość,że to inna półka komfortu,ale czy naprawdę różnica między standardowym m a adaptacyjnym jest tak duża? Cena nie gra roli bo dopłata mała. - zwykła deska czy w ceracie.. w preLci raziła gola deska,ale po lifcie gdy mamy duży tablet to jest sens płacić za kawałek szmaty? - czy pakiet m technology jest warty dopłaty? Sam pakiet tani,ale wiąże się z ogumieniem performance na kołach 19 i tu już parę zł dochodzi. - brać jakiejkolwiek dodatkowe systemy asystujące kierowcy? Lubię prowadzić auto,lubię nowinki technologiczne,ale nie wiem... - na g32 był tanzanite, uwielbiam ten kolor,ale wymaga sporej dopłaty a ostatnie trzy moje samochodu to był tanzanite,czarny,czarny i kusi by coś zmienić. Szarości nie lubię natomiast biały fajnie podkreśla bryłę. Podstawowa biel czy perła?
  10. Jeśli nie bierzesz kubełków z karbonu to pamiętaj o wentylacji foteli. Nie jest to droga opcja a bardzo rzadko spotykana. Szkoda,że dopiero od m3 można w serii 3 to zamawiać. Kolega ma M4 w tym Sao Paulo i z dodatkami karbonowymi i prezentuje się mega wyzywająco i charakternie. Kwestia gustu,ale kiczowaty nie jest na pewno. W m3 nie ma też dużej dopłaty do dravit individual bądź tanzanite,oba mega eleganckie. Ogólnie m3 wydaje się być dość rozsądnie wyceniona,sporo daje w podstawie a i opcje nie są zbyt drogie. No i zasadnicza kwestia RWD czy xdrive?
  11. Ja sądzę,że producenci aut odkąd lobby na elektryki nabrało rozpędu tylko z każdym kolejnym ruchem pokazują, że "starych" klientów traktują z przymrużeniem oka. Priorytetem jest odbiorca,który jest dzisiaj jeszcze dzieckiem,ale wmawia mu się,że musi być eko. Wmawia się,że elektryki to lekarstwo na zarazę jakim jest tradycyjny napęd czy to benzynowy czy diesel. Taki odbiorca będzie chciał elektryka, będzie chciał być eko dla planety tylko nie będzie mu się mówiło tego co niewygodne. Nie da mu się alternatywy tylko coś się wmówi... A wiecie co jest najgorsze? Że to się dzieje i nic tego nie zahamuje i spełni się mokry sen Adama,że będzie full elektryków. Tylko nikt nie myśli co się będzie działo z tymi bublami za 20/30 lat... A elektryki są tak eko jak aktywiści latający samolotami na swoje manifestacje ... ;)
  12. Seque

    Nowa 6GT z M pakietem czy bez?

    Polecam poszukać 6GT na rynku używanych aut. Utrata wartości tego modelu jest kolosalna, odsprzedaż raczej też ciężka,ale to genialny wóz i skoro Cię stać to za gotówkę wyrwiesz coś świeżego na wypasie. Ja chciałem zamawiać g20 a przypadkiem trafiłem zagranicą 640i GT i to auto z niskim przebiegiem z premium selection kosztowało mnie mniej niż 3 do konfiguracji. Fakt ja mam 19r,ale warto było bo to mega fajne,niedocenione BMW. Trochę za duże na moje potrzeby,ale z drugiej strony nie jest to też samochód z którym ciężko się żyje zwłaszcza mając skrętną tylną oś. Jeśli jednak zdecydujesz się konfigurować auto to zwróć uwagę na opcję,które wypadły przez restrykcje. 6gt musi mieć dociaganie drzwi,wentylowane fotele a i pneumatyka robi robotę. Skoro już masz 3.0d na jednej turbinie to... Bierz znowu diesla tylko wariant 40d niezależnie czy to w 5 czy 6.
  13. Problemem nie jest duża prędkość przelotowa tylko brak rozsądku u ludzi. Ja nie widzę nic złego jeśli mamy warunki i auto daje możliwość by lecieć ile fabryka dała. Grunt by nie stwarzać zbędnego zagrożenia i dostosować się do warunków na drodze. Niemcy jakoś potrafią jeździć szybko i bezpiecznie. Tylko różnicą też jest to,że gdy u nas jest droga w remoncie,budowie to wiele osób ignoruje ograniczenia no bo można lecieć wiecej. Podczas budowy a1 czemu był wprowadzony pomiar odcinkowy? Bo zobaczyło paru debili kawałek dobrej drogi i już po 200 latali. Natomiast teraz gdy są trzy pasy no to.... Można bezpiecznie lecieć z dużą prędkością chyba,że ameby jadą środkowym i nie wiadomo czy coś im nie strzeli do głowy. Sam miałem sytuację jak wracam do domu już od Kamieńska trzy pasy i gaz w podłogę,ruch dość mały i panowie jadą cały czas środkiem i nagle jeden postanowił wyprzedzać a ja król lewego 263 km/h(licznikowe 640i) but w podłogę... Czasem z premedytacją wyprzedzam takich prawym. A Ciebie Sławomir chyba miałem okazję kiedyś gonić na a1 w stronę łodzi właśnie. Niebieskie v12 z chromowanymi ramkami?
  14. Kurcze można wiele zarzucić "naszej" marce BMW w pewnych kwestiach designu czy jakości poszczególnych modeli,ale ogólnie rzecz biorąc jak patrzę na tesle ... To są mega mdłe i tandetne te samochody. Technologia ma na pewno swoje plusy,ale jak dzisiaj na parkingu obok stała Tesla S i tak na nią popatrzyłem i na swoje 640i które dla wielu jest brzydkie no to... Nie ma co porównywać. I coś czuję,że im więcej będzie tych elektryków przybywać to nie widzę szans by Tesla była liderem rynku. Chyba,że w końcu coś zrobią z designem i jakością samochodów bo samymi cyferkami na papierze nie przebija konkurencji. Zresztą niech każdy sobie odpowie na to co by kupił mając duży budżet... Taycana,eqs czy tandete od Muska.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.