Skocz do zawartości

Reddy

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 525i 2001r. Touring automat

Osiągnięcia Reddy

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam, Pacjent to E39 M54 silnik 2,5 vin: GU91276. Z tego co znalazłem po przeczytaniu połowy forum wychodzi mi, że mogę zaktualizować do 7 545 440, ale nie mam pewności. czy moglibyście potwierdzić numer najnowszej aktualizacji sterownika DME? Opisując trochę więcej, zmieniłem DME ews i pestkę w kluczyku, bo immobiliser przestał działać. Auto zaczęło chodzić po tej operacji, ale wyskakuje błąd pompy powietrza wtórnego (Ten egzemplarz nie ma takiej pompy od nowości...). Chciałbym wgrać nowy sterownik żeby ten błąd nie wyskakiwał, ale mam trochę wątpliwości czy to pomoże bo do obu DME wychodzi mi że powinna być ta sama aktualizacja... Na naklejce starego uszkodzonego DME jest numer 7 512 238 a nowego włożonego do samochodu 7 511 725. Chciałbym też zaktualizować sterownik skrzyni biegów. Teraz jest 7 512 061 a wygląda na to, że można zaktualizować do 7 529 030. Moglibyście mi to też potwierdzić? Ma ktoś z Was w ogóle e39 z pompą powietrza wtórnego? Bardzo bym prosił o pomoc. Wiem że to jeden z moich pierwszych postów, ale to dlatego że wszystko prawie mogłem znaleźć, więc nie pisałem.. :)
  2. Dławi jak jest zimny od 1 do 3k obrotów ale jak lekko naciskam pedał. Jak go mocniej przycisnę to nawet jedzie... Zapomniałem dodać że to jest automat
  3. Witam, Proszę o pomoc w naprawie. Jak jest zimno na dworze to po uruchomieniu silnik po pierwsze nie pracuje równo (obroty widocznie nie falują, ale czuć że nierówno spala się benzyna w tłokach. Na gazie chodzi równo) a po drugie nie ma kompletnie mocy przy lekkim wciśnięciu pedału przyspieszenia. Przy mocnym dociśnięciu nie jest źle, ale i tak chyba powinno być lepiej. Na gazie (sekwencja od 1,5 roku a problem trwa od roku) jeździ dobrze. Jak się silnik rozgrzeje to jeździ całkiem normalnie na gazie i benzynie. Jeszcze dużych mrozów nie ma, ale jak przyjdzie zima, to zanim silnik się rozgrzeje do załączenia gazu to spala niesamowite ilości benzyny i niesamowicie długo się nagrzewa. Tak było poprzedniej zimy i tak już się dzieje teraz. Byłem u kilku mechaników. Sonda lambda jest ok, komputer pokazywał uszkodzony czujnik temperatury i został wymieniony na nowy, wymieniony czujnik położenia wału korbowego, doszczelniony układ dolotowy, wymieniony przepływomierz, niedawno wymiana oleju na półsyntetyczny, wymiana świec i przewodów, filtr powietrza. Zostały wtryskiwacze chyba tylko... Wymontowałem listwę i patrzyłem jak leją. I nie wiem jak leją. Ale za to nagrałem filmik i wrzuciłem na Youtuba. Pytanie czy tak powinny lać wtryskiwacze? Myślałem zawsze i tak wyczytałem że powinna być raczej mgiełka, a to nie wygląda na mgiełkę. Poza tym dziwnie dla mnie te wtryskiwacze działają. Myślałem że powinny działać tak jak pracują tłoki czyli w sekwencji chyba 1324 lub coś w tym stylu, a tutaj działają wszystkie razem... Poza tym drugi i czwarty jakby nie podawały za każdym razem paliwa. Czy oznacza że to te wtryski się posypały czy listwa do wymiany? I jak to dokładniej sprawdzić? Czy wtryski mogły się posypać od zwalonego czujnika temperatury? Bardzo możliwe że przez dłuższy czas komputer źle odczytywał temperaturę i podawał złą dawkę. Żałuję że nie sprawdziłem szczelności zaworów, czyli nie poczekałem trochę po włączonym zapłonie aż utworzy się kropelka na końcu wtryskiwacza... Dzięki z góry za pomoc, a oto filmiki:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.