Skocz do zawartości

0michal0

Zarejestrowani
  • Postów

    103
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    jest: G06 30d było: G30, F11,E92,E60,E83,E91,E87,e46

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia 0michal0

  1. Dla kogoś kto szuka 500KM to się zgadza. Lexus nie ma co zaoferować. Jednak w moim przypadku gdy chciałem kupić 520d, to lexus ma az za dużo. Przy cenie ok 330-340tys zł mam 250KM, head up, wentylowane fotele, kamery 360, pełen pakiet ,,autonomicznej jazdy", gwarancje 10 lat itd.
  2. Byłem pewien, że kupie g60 ale jakość jego wykonania, materiały to jakiś dramat. Przesiedziałem w nim kilka godzin, przejeździłem wiele kilometrów. Od lat maniak bmw... jednak nie. W ogole siedzac i jeżdżąc obecnymi bmw (miałem już g05, g06 i g30 - wszystkie pre lci) nie czuje premium. Nie widze/czuje różnicy czy to bmw czy volvo, skoda (dyskotekowe listwy led jak w najtanszej kia). Przypadkiem wczoraj zobaczyłem w salonie nowego lexusa rx f-sport... zakochałem się, dziś kupiłem, za miesiąc ma być. Polecam wszystkim niepewnym zrobić to samo i zobaczyć, że w obecnych czasach coś jeszcze może być premium. Tylko f sport, inne wersje to dziadkowozy. Gdy bmw zacznie tracić klientów, może zmieni podeĵście przy następnych generacjach.
  3. 0michal0

    RABATY

    Nie wiem czy piątka z adaptacyjnymi ledami, systemami asystującymi, dostepem komfortowym z xdriv'em w białym kolorze z pakietem czerni, itp. w cenie ok 230k brutto to towar zalegający... gdy z 2020 roku kosztuja ok 200k. Nowa generacja w takiej opcji to minimum + 100k - połowę auta.
  4. 0michal0

    RABATY

    Tydzień temu na g30 520xd wchodząc pierwszy raz do nowego salonu dostałem oferte z rabatem 22%, nikt mnie tam nie znał. Było lepiej wyposażone niż mi potrzeba, jednak wolę nowy model.
  5. 0michal0

    RABATY

    10-11% od ręki. 14% jak poszukamy. Myslę, że przy takim spadku sprzedaży będzie zaraz lepiej z rabatami. Mi się w ogóle nie śpieszy i czekam sobie. Rok temu prawie w ogole rabatow nie dawali.
  6. 0michal0

    RABATY

    Aktualnie juz do 14% mozna rabat dostac. Lekarze nic lepiej nie mają. Nawet jak od 20 lat kupujesz w tym samym salonie. W okolicy Berlina 16% rabat jak z ulicy wchodzi Polak... i tanszy samochod na starcie.
  7. 0michal0

    RABATY

    Bmw daje wsparcie na g60 520xd - 7%.
  8. 0michal0

    RABATY

    Ktoś może ostatnio zamawiał g60 i moze podzielić się jaki rabat dostał? Chce zamówić auto i 10% to maks jaki otrzymałem, bardzo kiepsko. Wiem, że to były inne czasy ale na nowe g06 dostałem 25%, g30 21%, g05 21%. Aktualnie ceny w niemczech sa sporo nizsze za taką samą konfiguracje. Ceny dodatków, finansowania niższe w niemczech, rabaty wyzsze w niemczech. Myślę, że to nie dawanie u nas rabatów to zmowa salonów i wkrótce przy słabej sprzedaży zaczną niektórzy sprzedawcy się wyłamywać i fajnie gdybyśmy jako forumowa społeczność dzielili się tymi informacjami.
  9. 0michal0

    trwałość X5

    Ja się pozbyłem chwilowo wszystkich bmw , a powodem była absurdalna awaryjność g06 30d oraz g30(oczywiscie polski salon od nowosci moje). Na lawecie x6 odjechała 2 razy. Bałem sie tym jezdzic gdzieś dalej. Obecnie mam gle '21 i xc60 '21, i nie wiem co to awarie. Oba auta ok 50 tys km. Wroce do bmw bo kocham tę markę, czekam na lift x6.
  10. 0michal0

    GLE czy G05 ?

    Jeździłem g06 x6 30d 40 tys km i g05 x5 25d ok 5 tys km. Teraz mam gle 300d '21r. Mercedes wykonany znacznie lepiej. Dużo lepiej wyciszony, szczególnie od kół. W czasie deszczu słychać jak kiepskie było bmw w tej kwestii. W x6 mialem podwójne szyby. Miejsca duuużo więcej w gle. Multibeam Led lepsze w mercu. Nawet przy bardzo silnym wietrze i prędkości ponad 140km/h bardzo stabilnie jedzie, koleiny też dla gle nie istnieją. Napęd, systemy, kamery, jakość materiałów remis. Choć wybieranie i polecenia głosowe są super w mercedesie i nie pamiętam kiedy ostatnio coś klikałem w tym aucie. Na plus bmw: wg. mnie chyba tylko obsługa mediów i fotele komforty. Wygląd bmw bardziej biję w oczy, bardziej kozackie. Reszta ciężka do porównania. Auta bardzo zbliżone. Jesli zależy na ilości miejsca w środku to Mercedes znacznie wygrywa. Wygląd dla mnie bmw. Silnik 2.0 w gle zaskakująco żywy vmax 235 0-100 potrafi w 6,6 sek. Spalanie przy normalnej jeździe 7,5l/100km (ponad 1100km na baku!). Skrętna os miałem w g30 i f11. W x6 nie czułem różnicy, że go nie ma. Gle beż tego ma super skręt.
  11. Naprawde nie denerwują Was awarie dupereli? Jak fotel piszczy albo przeskakuje, kanapa z tyłu na dziurach piszczy. Ja wiem to takie prawie nic ale w skodzie tego nie ma. Musze jechac to serwisu, tracic czas, opowiadać, pokazywać - czuje sie wowczas jak wymuszacz. Nieotwierająca się klapka wlewu paliwa to też takie nic tylko, że zatankować nie mogłem. Zablokowany pedał gazu to też takie nic... w koncu to nie silnik. Od poczatku lat 90 jezdzilismy tylko bmw i w serwisach tylko na wymiany oleju itp jezdzilismy. Od serii g w bmw to jakaś porażka. Dac za auto 400tys zł i non stop coś naprawiac. Aktualne moje gle ma 9 tys km i nie mam sie do czego doczepic, g06 i g30 przy tym przebiegu były kilkukrotnie w serwisie. Sercem jestem nadal z tą marką. Wrócę natychmiast jak wyjdzie nowe x5 albo 5. Myślę, że coś zrobia z tą awaryjnościa, bo inaczej reputacji juz nie odbudują.
  12. Obecna generacja serii g to jedno wielkie g.... Ostatnio w moim x6 zablokowało pedał gazu i auto samo przyspieszało. Samochód chciał mnie zabić. Serwis ma to gdzies, nawet słowa przepraszamy od bmw. Mam całe zajscie nagrane, całą dokumentacje i zastanawiam sie co z tym zrobic. Wcześniej awaria kolumny kierowniczej, awaria wyświetlaczy, non stop awarie elektroniki. Telefon rozłącza, skrzypiące fotele. Na wakacjach klapy bagażnika przez 2 dni nie mogłem otworzyć. Zacięty wlew paliwa-wymiana klapki. Tarcze i klocki do wymiany przy 28tys km. Skrzypiąca kierownica za kazdym razem jak opada. Coś trzeszczy, przeskakuje przy mocnym skręcie w lewo. Silnik czasami trzęsie na wolnych obrotach kilkukrotnie sam zgasł-serwis tego nie widzi. X6 dwa razy na lawecie do serwisu. Przebieg 34 tys km. Salon polska, jestem/byłem 1 właścicielem. Podałem nie wszystkie awarie. Samochód sprzedałem o bmw nie chce slyszec. Juz po g30 miałem dość. Pisze to wieloletni fan marki. Kupiłem nowe gle. Gle duuużo lepiej wyciszone w podstawowym pakiecie niż x6 z podwojnymi szybami. Zawsze broniłem bmw, że są stabilne... kupiłem mercedesa i teraz zrozumiałem co to stabilność... nawet przy mega wietrze i 200km/h nie wiem co to wiatr. W bmw była walka przy wietrze/koleinach/itp... Czasami warto zmienić markę. Jakością wykonania, dbałością o szczegóły mercedes przewyższa bmw o klasę. Choć przy pierwszym kontakcie tego nigdy nie widziałem i zawsze bmw wydawało się lepsze.
  13. Dzieki za odpowiedz. Nie znam sie na tym i zobaczenie ile klocka mi zostało nic nie da, bo nie wiem ile to bedzie ok. Taka ciekawostaka... w serwisie bmw nie ma obecnie mozliwosci założenia klockow. Brak czesci!!! Trzeba odstawic auto do serwisu i po 4 dniach dadza zastepcze. Nic ich to nie obchodzi, że ktos jedzie na wakacje itd. Mamy nie chodzic do pracy i nie jezdzic na wakacje. Zastepczym za granice nie wolno... PARODIA. jak przywioze swoje klocki to strace gwarancje na ukł. hamulcowy. Jeden plus - dzieki temu dowiedzialem sie, ze klocki brembo nie w salonie na oś przednia kosztuja 650zł plus wymiana w serwisie 490zł=1200zł. A bmw chce 3500zł.
  14. Nie chce zakładać nowego tematu. Przy jakim przebiegu wymienialiscie klocki hamulcowe pierwszy raz? Mam 26 tys km i mi podaje, że za 3 tys km wymiana klocki przod. Jazda glownie autostrada bardzo mało hamuje. Ostatnio przejechałem przez głębszą wode/kałuże i na drugi dzien mi to wyskoczyło. Czy te klocki są z papieru...
  15. 0michal0

    30d czy 40i

    Jakoś wszystkim mało palą te auta... Moje g06 30d 800km trasa 90% autostrada z prędkosciami 160-220 spalanie 12,5l. Cały czas taka predkosc, bo puste drogi. Powrotna droga 12,8l jeszcze szybciej jechałem. Wyniki nie z komputera tylko tankowan. Ok. 650km na baku. Dla porownania podobne predkosci ta sama trasa f11 530d do 9,5l. 520d g30 do 8,5l. X3 20d 10l. Na codzien x6 pali mi ok 10-11l. Kiepsko wg. mnie. Jezdze nie zwracając w ogole uwagi na eco driving i spalanie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.