Skocz do zawartości

mmaario89

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 1,8i m40

Osiągnięcia mmaario89

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. na przwodzie zapłonowym od 4 cyindra powinien znajdowac sie impulsator. w nim również mozna doszukiwać sie winy. również mam m40 1.8i. i wymieniam co sie da: palec,kopułka przewody,świece, 3przepływomierz, filtr powietrza. Auto trochę sie uspokoiło po wymianie świec i przewodów,bez tego impulsatora auto pracowało b.nierówno.
  2. Wymieniłem u mnie przepływomierz auttko wkręca sie na obroty tak jak trzeba. pozostał dalej problem falowania obrotów co do spalania to z odłaczona przepływką pali duzo wiecej, normalnie na całym zbiorniku 36l gazu robiłem około 360km z odłączoną zrobiłem 274km :x
  3. mam e36 1.8i m40 z przebiegiem 313tys. płukałem płukanką liquid moli zalalem olej velvoline 5w40sub power po 3,5tys km nic sie nie rozszczelniło nie bierze oleju. moim zdaniem możesz śmiało płukac i lać nowy olej :lol:
  4. Ciekaw jaki finish tej histori:D :mrgreen:
  5. z tego co wyczytałem to po odpięciu przepływki auto przechodzi w tryb awaryjny i nie bierze pod uwage odczytów z zadnych czujników lambdym,przepływki... u mnie w silniku 1.8i m40 z podłączoną przepływką nie wchodzi na obroty, pierdzi muli itd. po odłączeniu jedzie wmiare ok. dziś wymieniam przepływke zobaczymy co się bedzie działo. :mrgreen:
  6. mmaario89

    Spalanie 316i a 318i

    10l na trasie przy 110-150km/h do 12l tryb mieszany , lekkej nogi nie mam. lpg oczywiscie
  7. Zrobiłem juz na tym "5w40 syn power velvoine" 1700km od wymiany. śilnik o dziwo jak piszą znawcy, sie nie rozszczelnił, nie cieknie z niego i taksamo nie przepala oleju, chociaż nie jest juz pierwszej młodości ma przejechane 311,700km Odnośnie rozruchu na zimnym to jest ogromna różnica. :norty: z tego co sie dowiedziałęm to sinik bym zalany olejem 15w40. po odpaeniu musia chwie pokolebotać zeby na obroty wejść, teraz wkreca sie odrazu. Odnośnie klekotania jak klekotał to klekocze dalej. i troszke nim teepie na wolnych. dziś wymieniam świce możę to pomoże :P. przyszłą zima jest troszke zabawy :norty: z naszymi tylnonapędowcami, tylko uważajcie panowie :)
  8. mam to samo w silniku 1.8i m40. porażka. gdybym wiedził ze takie cuda dzieja sie z tymi silnikami, za darmo bym go nie wzią. :duh:
  9. już chodzi równo pomogło odpiecie cieniutkigo szlaufika od odmy. co do Oleju to silnik klekocze troche głośniej niz kiedys :norty:
  10. jestem przekonany ze ten Olej to syntetyk 5w40 zrobiłem juz na nim z 700kg silnik sie nie rozszczelnił, nie wziął też ani grama oleju. pracuje dynamiczniej. poranne ciezkie wkrecanie sie na obroty odeszło w niepamięć. tylko mam jeden problem falują mi obroty od 500 do 1300. krokowierc ok. po odłączeniu przepływki gaśnie... czarna magia
  11. skrzynie biegów już wyczułem przy przyśpieszaniu umiejetnie wrzucając nie zgrzyta, gorzej przy schodzeniu z biegów. da sie jeżdzić puki co zostawiamjak jest.
  12. a to psikus a miał być syntetyk. mimo to silnik odżył, ucichł na obrotach, aż miło sie jeżdzi. :) :D
  13. Silnik przepłukany liquid moly engine flushe. Olej zalany Valvoline SynPower 5W/40 4L Jak narazie to zawory zamiast ucichnąc, klekoczą.. Odczuwalna poprawa pracy silnika. Zobaczymy co sie bedzie dzialo dalej...
  14. witam! jak w temacie zgrzyta mi trójka za prawie kazdym razem, a przy redukcji biegów to zawsze, nieda sie wrzucic 3 bez zgrzytu. jakies pomysły? :norty:
  15. mmaario89

    E36 318i muli na zimnym

    moj m40 tez muli po odpaleniu trzeba go na obrotach trzymac zeby ruszyc , ciezko mu przekroczyc 1200 obrotów. znika to po rozgrzaniu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.