Skocz do zawartości

michu86

Zarejestrowani
  • Postów

    54
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O michu86

  • Urodziny 29.12.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320Ci coupe http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=245818
  • Lokalizacja
    Wrocław
  • Zawód
    Finansista

Osiągnięcia michu86

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Tak ma być. Mam 320Ci M54. Gorzej jak nie będziesz miał tego "efektu"
  2. Lubię Twoje przywiązanie do detali - mam podobnie - a coupe'ta po prostu piękna.. marzy mi się taka :)
  3. Mały update.. Dawno mnie tu nie było ale generalnie nic się nie działo.. poza tym, że jakiś czas temu jakiś debil uszkodził mi moją piękną.. generalnie urwał dwa lusterka i uszkodził drzwi do kierowcy i pasażera. Lusterka kupiłem całe (nawet udało się w shadow line ) a w miniony weekend zawiozłem auto to lakiernika. Do pomalowania są drzwi kierowcy (widać dwa wgniecenia) + porysowane drzwi od pasażera. Przy okazji oba przednie błotniki są troszkę matowe więc powiedziałem by je zmatowił raz jeszcze i jak nie da rady wyciągnąć koloru to musi malować. Do tego tylna klapa bo jest porysowana, kilka wgniotek na przednim słupku + blenda nad rejestracją bo bezbarwny z niej schodzi.. Do tego polerka całego auta by wszystko miało ręce i nogi.. Nie jest to poważne uszkodzenie, ale mnie denerwuje i patrzeć na to nie mogę.. Co do gościa który to zrobił - na szczęście go złapali (monitoring pomógł) i po kilku przesłuchaniach przyznał się do winy i obecnie się z nim sądzę i czekam na finał sprawy (wiemy jak działają sądy w PL:/) Poniżej kilka fotek: W zastępstwie brat pożyczył mi swoje weekendowe Audi, 95r, zwykła 2.0 benzyna - przyjemna, mimo że wiekowa ;) Po powrocie E46 mam zamiar wymienić: - przednie tuleje wahacza bo trochę mi tłuczą z przodu, a tylko one zostały bo gumy przedniego stabilizatora już wymieniłem - nowy olej + wszystkie filtry - napinacz pasa od pasażera bo strasznie trzeszczy po wpięciu pasa (chyba się rozlatuje ze starości) - zająć się regeneracją Vanosa (wizyta u Adama we Wro) - nowe dwa podnośniki przednich szyb (plan na koniec roku) - wymiana listw shadow line przednich drzwi (plan na koniec roku) :)
  4. jak Wrocław, to pewnie gdzieś zauważę! Piękna!! :cool2:
  5. podoba mi się Twoje podejście do auta.. :cool2: .. mam podobnie ;) :oops: aaa daj mi znać gdzie kupiłeś mieszek do dźwigni zmiany biegów.. widzę, że jest dobrze spasowany..
  6. wyczyść ją trochę :P środek na to zasługuje i ręcznie możesz trochę zając się lakierem i będzie się błysk! Fajny egzemplarz! :)
  7. Dziękować! :D - zależy mi na fabrycznej E46 zatem myśle, że tak pozostanie. Co do falowania to odmę zmieniała osobą która nie jedną już zrobiła, zatem wątpię żeby popełniła błąd... choć nigdy nie wiesz.. póki co męcze się z nimi dalej.. ://// A osiągi nie są złe bo tutaj mam R6 170KM - daje radę choć to nie 323 bądź 328 ;)
  8. ładna ta lotka :8) ja szukam do siebie w swoim kolorze, ale ciężko trafić :(
  9. Mała aktualizacja.. Nie było wiele czasu na cokolwiek dla auta, lecz ostatnio w weekend zająłem się lakierem za pomocą środków: Ultimate Compound + wosk Meguiar's. Na początku porządne ręczne mycie + wspomniane aplikatory. Co do wnętrza to standardowe odkurzanie + dresing od Poorboy's Natural Look + pianka na tapicerkę od Plaka’a - efekty poniżej. Może nie widać aż tak wielkiej różnicy, lecz na żywo prezentuje się znacznie lepiej.. - zwłaszcza usunięte niektóre rysy, które wcześniej raziły a teraz są ledwo widoczne. Teraz wiem, ze do malowania mam zderzaki: przód i tył bo są straszne. Ponadto po wymianie odmy cały czas męczę się z falowaniem obrotów – nie wiem czemu :( *Sorry za leżaki w tle ;) z ciekawości dzień wcześniej musiałem sprawdzić na zajechanej klapie bagaznika - efekt zadowalający: tutaj po całości: wnętrze: następnego dnia rano:
  10. Ja tez dopieszczałem plastiki BOOLem i jestem mega zadowolony.. - rysy zniknęły a wszystkie elementy wyglądają jak nowe :)
  11. Jest dobrze, a gdybyś chciał kupić E46 co ma wszystko w jednym to nie wiem czy znalazłbyś dobrą sztukę. Poza tym, to dobra podstawa do jakichkolwiek modów i doposażenia, także nic straconego :) Będę obserwował watek i życzę powodzenia!
  12. lubię serie i ta wyjątkowo mi się podoba jak na swoje lata - udany egzemplarz i życzę bezawaryjności :)
  13. Dźwięk był identyczny i nic się nie poprawiło.. poza tym miałem sparciały wąż który idzie to przepustnicy ale kupiłem nowy w serwisie i jest ok bo miałem świst przy dodawniu gazu. Teraz jest spokój ale :evil: mnie te zaciąganie powietrza i nie wiem co to w ogóle jest.. bo co dziwne wypnę bagnet i jest spokój, włożę i znowu to samo.. czyli przy otwartym bagnecie wpuszczam dodatkowe powietrze i jest cisza a przy zamkniętym "coś" gdzieś musi być zatkane.. Sorry za język, ale nie jestem mechanikiem ;) ______ Problem rozwiązany - M54 tak mają.. dziwne bo dziwne, ale tak maja - odgłos dodawania gazu do 1000obr jakby silnik sapał i się męczył i standardowe "puff" po 2-3sek od momentu wyłączenia silnika... :)
  14. witam, Problem jaki nęka moją bidulkę to dziwny hałas/lewe powietrze/zasysanie powietrza podczas zgaszenia auta - słychać w 0.27 sek na poniższym filmiku: https://www.youtube.com/watch?v=F9Mzrbo_cuw Po 1-2 sek po zgaszeniu silnika słychać głośnie zassanie powietrza, czy "zamknięcie" się czegoś bezpośrednio z kolektora bądź pod nim. Odma dziś została wymieniona na nową wraz z kompletem wszystkich węży. Problem nie ustał co mnie :evil: :evil: :evil: , lecz co najciekawsze przed jej wymianą po odłączeniu węża poniżej problem znika (tak samo jak teraz po jej wymianie i odłączeniu węża) Dziś jeszcze sprawdziłem, że wypinając bagnet (nie wyciągając go całkowicie, a tylko otwierając) - problem też znika. Jest spokój i cisza po zgaszeniu auta. Ten sam odgłos jest również w trakcie dodawania gazu do max 1000obr - takie delikatnie syczenie czy coś.. Nie wiem co to może być. Odmę i tak musiałem zmienić (nie wiem czy ktoś przede mną ją wymieniał) bo jej węże były w kiepskim stanie i podczas jej wymiany dwa się rozleciały.. na szczęście nie było żadnych wycieków przed wymianą itp. Zawór DISA który widziałem działa chyba jak należy gdyż klapka ma opór czyli zamyka się i otwiera jak trzeba - lecz był tam mały syf. Co mam jeszcze sprawdzić bo mam nadzieje ze ten typ tak nie ma i że da się ten problem usunąć. Ponadto czy pod korkiem oleju powinna być jakaś uszczelka? Ja chyba tam nic nie mam - tylko zwykły plastik.. Liczę na jakieś rady od Was chłopaki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.