Skocz do zawartości

KawkaR

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    530D E60 LCI 2008
    Mapa: 289KM, 700 Nm

Osiągnięcia KawkaR

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Prosze o rozkodowanie: WBANX71050CS67767 Dzieki z gory.
  2. Szukam kogos z INPA. Slaska, Malopolska. Pilny temat. Okolice Sosnowca, Myslowic, Jaworzna, Trzebinii, Olkusza, oscienne. Odpowiedz najlepiej na PW lub tu. Dzieki za pomoc.
  3. Potrzebna pomoc forumowicza z INPA lub innym tego typu programem. Pacjent: E60 530d, choroba: dymienie. Okolice Chrzanowa w woj. malopolskim, ale takze Jaworzno, Myslowice, Sosnowiec, Katowice, Trzebinia, Olkusz. Dojade gdy bedzie trzeba. Odplacam sie sowicie. ;)
  4. Witam, Od dluzszego czasu mecze sie z nadmiernym dymieniem mojego auta (E60 530d LCI 235KM). Wstepna diagnoza brzmiala: wtryski leja. Moze i owszem, ale po ich regeneracji wcale nie jest lepiej. :( Poszukuje kogos z forumowiczow z INPA czy innym programem, ktory moze mi pomoc poszukac nieprawidlowych parametrow (bledow zadnych nie ma). Podejrzany jest przeplywomierz, ale...to moze byc tylko kolejna wskazowka. Odwdziecze sie i to bardzo! ;) Mieszkam w Chrzanowie w woj. malopolskim, wiec szukam osob ze Slaska badz Malopolski (Olkusz, Trzebinia, Jaworzno, Sosnowiec, Myslowice, Katowice i oscienne). Info na priv lub tutaj.
  5. No wlasnie. ;) Dla porownania i moze nieco obok tematu: ostatnim czasem pokonuje trase do DE Mercedesem A klasa 1,7l 90KM CDI rocznik 2000. Spalanie przy danych predkosciach wynosi odpowiednio: 130-140km/h - 6,3 - 6,5l/100km 150km/h - 7,7l/100km 170km/h - 10l/100km Dla porownania w miescie 4,8 - 5,8l/100km-jako drugie auto zdecydowanie polecam. :))) Dane z dystrybutora, komputer tego nie pokazuje. ;) Mesio robi duze przebiegi, obecnie ma 275 tysi na liczniku i daje rade, choc komfort zaden, hehe. To tak a propos zylowania silnika, jechac da sie, rade daje, ale komfortu nie ma. Jest niezle do 140km/h.
  6. Glownie chcialbym wiedziec jakie sa roznice w spalaniu, co po czesci zostalo w watku wyjasnione. Plyny, wieksze opony, tarcze, chlodnica, itd. to rzecz, ktora w kazdym aucie ulega zuzyciu i to jakby mniej biore pod uwage, pamietajac oczywiscie, ze w 330 sa to wieksze koszty. Ktos cos ma do powiedzenia w temacie halasu jaki panuje w srodku przy tych predkosciach?
  7. Cholerka ;) Jesli to bedzie 320 to chip na 100%. 330 faktycznie slynie z mniejszej awaryjnosci, lepszych osiagow, brzmienia itd. Tak jeszcze sie zastanawiam, czy moze jednak nie lepiej 330, bo ja w 99% mam 4 ludzi na pokladzie z walizkami, a wiec auto jest mocno obciazone. Choc z drugiej strony moc b.przyblizona, a "tylko" pojemnosc rozna... Do rajdow ono nie jest mi potrzebne, choc pewnie czasem zobacze co potrafi. ;) A jak jest z halasem? Czesciowa odpowiedz powyzej, ale czy ktos z Was moze porownac szumy, glos silnika, czy inne odglosy w zaleznosci od tego co pod maska siedzi? Chodzi mi o to co przedostaje sie do kabiny. I kolejny watek: Waszym zdaniem jaka kwota wystarczy na zadbane 330 z tego rocznika?
  8. Reasumujac: 330 spali 8l, 320 6,5l. Roznica 1,5l*6zl/l (niech bedzie, ze to srednia cena DE/PL;)=150zl roznicy na trasie w dwie strony (dystans kolo 1700km). Jezdze tak 2x na miesiac lub czesciej, wiec 300zl trzeba dolozyc by koic uszy brzmieniem R6. ;) Jezdzilem w 530 z tym silnikiem i fakt, brzmi niezle. Nie mam wlasnie zadnego doswiadczenia z 2l motorem. Czy on juz wyje przy tych predkosciach, czy smialo mozna pogadac szeptem? Rozumiem maniek21112, ze podales rzeczywiste, a nie komputerowe spalanie? - (te wiem, ze zanizaja, o okolo 0,5-1l/100km). Przy okazji: dotychczas sklaniam sie do 320, ktora najpewniej dostanie chipa na 180KM. Spalanie pewnie w trasie spadnie o te 0,5l. Moze to lepsze rozwiazanie niz 3l motor w moim przypadku?
  9. Witam wszystkich forumowiczow, moderatorow rowniez. Uprzedzajac, czytalem posty dotyczace podobnych tematow jak moj. Uwierzcie. ;) Mam jednak kilka pytan, na ktore odpowiedzi nie znalazlem, stad - jednak - pozwalam sobie ten temat zalozyc. A teraz do rzeczy. Planuje zakupic 320 lub 330 w dieslu, rocznik 2003-2005 (chetnie 2005 wlasnie). Szukam auta stricte na trasy, bo poruszam sie glownie po autostradach, przebiegi miesieczne kolo 5 tys.km. (w tym miasto jakies max 500km). Oczywisty wniosek jest taki, ze 330 to jedyny sluszny wybor, ale...zalezy mi tez na ekonomii. I tak: bede sie poruszac glownie z predkosciami kolo 160km/h (spokojnie, jezdze glownie w DE), skrzynie chce miec 6 biegowa manualna (najchetniej), w 330 moze byc automat (bo ten ma wiecej biegow niz automat w 320 - prosze poprawic jak sie myle). I tu pierwsze pytanie: jakie spalanie osiagne w jednym i drugim modelu przy tej predkosci? Interesuje mnie rzeczywiste, a nie pokazywane przez komputer (wszystkie filmy na YouTube juz mam za soba;) To pierwsza kwestia i najwazniejsza, czyli koszty samego paliwa. Ale wazne sa dla mnie tez koszty eksploatacyjne: tarcze, klocki, chlodnica - to wiem, ze sa drozsze w 3l motorze, roznice w cenach dosc spore. Czy jeszcze gdzies wystepuja roznice cenowe podzespolow w tych silnikach? Przed decyzja chetnie poznam Wasze opinie dotyczace wlasnie powyzszych kwestii. Auto najpewniej kupie w DE. Wybor jest, choc znalezc zadbany, spelniajacy moje wizualne wymagania model latwo nie jest - szukam juz 2 miesiace, ale...mam czas. :) Pozdrawiam i czekam na wiesci. Rafal vel Kawka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.