Skocz do zawartości

dmc_3

Zarejestrowani
  • Postów

    88
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia dmc_3

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. U mnie było to samo, zgłosiłem w ASO, stwierdzili, że to norma.
  2. Nope, BMW wycofało alcantarę jakoś w tym roku z mpaka w F30.
  3. Aby nie zepsuć xdrive musisz mieć felgi: 8JX19 przód 8,5JX19 tył opony: 225/40R19 przód 255/35R19 tył
  4. a ktoś z Was sprawdzał skrzynkę rozdzielczą (xdrive)? Często szarpie przy gwałtownym przyspieszaniu.
  5. kolego, a czy nie powinieneś mieć pakietu 5 lat serwisu/100 tys? każde nowe BMW to ma... przynajmniej w Polsce
  6. to samo w f34, wymienili zwijak i również problem zniknął.
  7. dmc_3

    opony letnie

    ogólnie - można bez problemu stosować nie ROF w bmw - info z serwisu. rozmiar opon tylko taki jak na tabliczce znamionowej - info z serwisu
  8. w życiu większej bzdury nie słyszałem. Premium Selection to program sprzedaży aut BMW przez dealerów BMW. a co według Ciebie jest tu bzdurą ekspercie? nie jest tak, że zazwyczaj samochody z PS mają "lekkie uszkodzenia"? chcąc zabłysnąć inteligencją napisałeś coś co jest oczywiste...tu nikt się nie pytał się co to jest program PS. Kolega Orze3ek zastanawiał się dlaczego roczny samochód z małym przebiegiem jest wystawiony do sprzedaży z mega dużym dyskontem do ceny wyjściowej. Ostatnio mój kolega kupił BMW 528ix z PS, samochód prawie roczny (przebieg 11tys km) kupiony za 65% ceny nowego - jeden z powodów: liczne bardzo lekkie uszkodzenia lakieru... Bzdurą jest to co piszesz, czyli że mają uszkodzenia. Jeden ma, inny nie ma. Sprzedają tam wszystkie używane BMW, które prezentują jakiś poziom i generalizowanie, ze wszystkie mają lekkie uszkodzenia jest bzdurą. W PS są demówki, auta klientów którzy wymieniają je po leasingu, auta z leasingu krótkoterminowego (BMW ma teraz leasing na 2 lata, z niską wpłata i wysokim wykupem), auta z placu producenta i większość z nich jest w stanie idealnym, a nie z "lekkimi uszkodzeniami".
  9. no to musiałeś dodać opcje, których nie masz :)
  10. no to podmieniłem silnik w konfiguratorze i opcja jak Twoja to około 319k. Mówiłem o rabatach u autoryzowanego Dealera BMW.
  11. btw. Rivasi poświęciłem chwilę, żeby skonfigurować F31 z wyposażeniem jak u Ciebie. I tak: 328xi w podobnej opcji, dodatkowo w 328 xi jest mocniejszy silnik, niż Twój, wyjdzie około 240 k PLN bez rabatów, czyli około 190 k po rabatach. Nie wiem w jaki sposób wyliczyłeś sobie, że Twoja konfiguracja wyszła by ponad 300 k, nie wspominając już o 360k PLN.
  12. w życiu większej bzdury nie słyszałem. Premium Selection to program sprzedaży aut BMW przez dealerów BMW.
  13. moim zdaniem warto kupić nowe F3X. Poza tym, przy dobrych zdolnościach negocjacyjnych można uzyskać ciekawy rabat i za 200k PLN kupić b. dobrze wyposażoną serię 328 xi. Nawet z merynosami, na których [BAD] spoci się tak samo jak na dakocie, bez różnicy czy w E9X czy F3X, bo ani jedno, ani drugie nie ma wentylacji foteli :) - może dlatego niektórzy wolą zwykły materiał na siedzeniach. Nie rozumiem, czemu upieracie się, że auto musi mieć full opcję? Każdy wybiera takie opcje, jakie mu pasują. Jeden kupi H&K, inny uważa, że mu to nie jest potrzebne (np. ja tak uważam), bo auto to nie sala koncertowa, a dobre głośniki lepiej kupić do domu. Tak samo HUD. Fajny bajer, używałem chwilę w testówce, ale nie jest niezbędny i na pewno mógłbym się bez tego obejść (i obchodzę, bo szkoda było 6 czy 7k na ten bajer). Albo cały pakiet internetu. W aucie mam się skupić na jeździe, a nie szukać pierdół na FB, czy przeglądać mail. To zrobię w biurze. Poza tym, fajna jest możliwość konfiguracji auta pod siebie i później wychodzą takie kwiatki, że masz super merino i HUD, a musisz skakać na siedzeniu, żeby je trochę opuścić, bo nie ma elektryki, albo masz HUD, a nie masz klimy automatycznej. Bo ktoś lubi taką klimę, a ktoś taką. Mój tata kupował sobie niedawno też BMW i np dla niego nie ważne były elektryczne siedzenia, bo tylko on jeździ tym autem, ale za to wybrał M pakiet, czarne szyby z tyłu, cały shadow line i parę innych gadżetów, za które ja bym w życiu nie dopłacił. Bo np. dla mnie - xenon, szklany dach, kierownica M, elektryczne fotele, dostęp komfortowy, przyciemniane i składane lusterka, automat, navi z dyskiem i podłączeniem usb (do ipoda), skóra (bo się tak nie brudzi) - to są przydatne opcje i jak dla mnie wystarczające (i wcale nie znaczy, że wszystkie które są w aucie). A co do skody. To bardzo proszę nie robić sobie jaj, bo to porównanie jest co najmniej nie na miejscu. Dostałem nowego superba na 3 dni jako auto zastępcze, jak malowali mi zderzak z tyłu (ktoś mi obtarł na parkingu) i Skoda może jest trochę cichsza, ale na tym kończą się jej zalety. Jakość plastików, kierownicy drzwi, ergonomia i komfort - w porównaniu do 3GT - dno i 10m mułu. Skoda do BMW nie ma nawet najmniejszego porównania
  14. dmc_3

    opony letnie

    Czy za 225/50/r18 na felgę 8x18 można założyć 245/45/r18?
  15. dmc_3

    opony letnie

    wszystko fajnie, tylko, że problemem jest rozmiar. Do 3GT jest 225/50 r18, trochę inny niż do f30 i ciężko o takie bez ROF. Może nie umiem szukać, ale żadna z marek premium nie ma takiego rozmiaru.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.