Skocz do zawartości

GrzybGB

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e61

Osiągnięcia GrzybGB

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Najmocniej przepraszam lecz: Bmw e60 535d lci ma zaciski deutłoczkowe oczywiście z przodu. Klocki mają nawet mocowania na tłoczki oczywiście dwa a nie jeden jak w 530d. Pozdrawiam
  2. Witam Czy można jeszcze jakoś? :)
  3. Problem rozwiązany.Przyczyną był spalony obwód przez który idzie sygnał z czujnika w zegarach.
  4. Coś podobnego juz zrobiłem.W nerwach odcielem przewód tuż przy jego wejsciu do wiazki zaraz za lampą tak aby wyeliminowac uszkodzenie wiazki w zderzaku.Podlanczalem na krótko i nic nadal to samo.Nie da sie wykasować błędu z zegarów.Później stykałem przewody i też zero reakcji na desce.Nie wiem moze faktycznie czujnik musi być oryginał.Moj jest febiego więc chyba nie taki zły.Nie mam pojecia co dalej robić.Myslalem,że ktoś podpowie gdzie trafia sygnał z tego czujnikczka ale nic cisza.Moze podjade do kogoś kto ma inpe lub coś do bmw.Moze wystarczy wykasować błąd czymś co lepiej gada z e61.Ktoś we warszawie może się wykaże chęcią pomocy :-) ???
  5. Kilka nowych faktów.Zwierałem ze sobą przewody od czujnika.Wskazania na desce nie zmieniały się.Cały czas -40...Sprawdzałem multimetrem czy nie ma zwarcia gdzieś z karoserią auta.Sprawdzałem raz jeszcze napiecie na przewodach.Jako "-" brałem karoserie auta.Na obu było 3,5v.Czy nie powinno być napięcia tylko na jednym z nich?Ma ktoś jakieś pomysły?Wie ktoś może do którego z modułów trafia sygnał z czujnika temp zewnetrznej?
  6. Dziękuję za sugestie.Wiązka była spr i jest ok.Na całej długości mam takie same napięcie.Wiązka widać,że nie jest poszarpana czy coś podobnego.Sprawdze jeszcze czy będzie reakcja gdy zewre przewody.Oby była to wina nieorginalnego czujnika chodź jakoś nie jestem przekonany...Może wie ktoś gdzie trafia sygnał z czujnika tzn do zegarów czy jakiegoś modułu.Jeśli tak to do jakiego i gdzie go szukać
  7. Witam wszystkich To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość. A więc tak.Może ktoś coś podpowie odnośnie mojego problemu.Dosyć niedawno zakupiłem swoje pierwsze BMW.Od samego początku był problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej a mianowicie na desce cały czas -40.Przy zakupie miałem ze sobą kompa i (autocoma) przy diagnostyce zegarów wywalało ''błąd czujnika temperatury zewnętrznej a numer błędu to 931B'' .Po wymianie czujnika na nowy ''febi '' nie da się skasować błędu za pośrednictwem autocoma.Cały czas jest -40 tak jakby nie było czujnika.Czyżby potrzebna była inpa lub coś do bmw???Spr multimetrem napięcie na wtyczce ,kablach przed wtyczką i dalej idąc wyprułem kable z wiązki za reflektorem.Wszędzie jest takie samo napięcie czyli 1,5 v.Nie mam pomysłów co to może być.Myślałem,że problem będzie banalny ale widzę,że chyba sam nie sprostam...Natchnełem się w necie na wypowiedz jakiegoś mechanika który robił komuś auto przy okazji wymieniał czujnim temp zewnętrznej tyle,że w e39.Problem był taki sam jak u mnie tyle,że on wykasował błąd inpą i podobno temp ruszyła bez problemu.Że niby jak się długo jeździ z usz czujnikiem to komp go nie widzi nawet po wymianie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.