Skocz do zawartości

dsk

Zarejestrowani
  • Postów

    63
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320i m52TU 1999r
  • Lokalizacja
    Bytów

Osiągnięcia dsk

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Winny okazał się czujnik położenia wału korbowego, po wymianie już miesiąc czasu spokój
  2. Faktycznie może tak być zrobiłem trasę i póki co problem się nie pojawił, chociaż nie chcę się cieszyć za w czasu, dlaczego niski poziom naładowania aku ma wpływ na działanie czujników ? ostatnio nawet wyskoczył mi błąd czujnika położenia wału i tak samo po przejechaniu trasy nie ma problemu, mam nadzieję, że to jest przyczyną, jak co dam znać, aczkolwiek wydaję się to dziwne, przecież po to jest alternator i regulator napięcia, żeby napięcie na czujniki było stałe, aku nie powinno mieć na to wpływu
  3. aku miałem w tym roku zmieniane, tylko ostatnio praktycznie cały czas na krótkich odcinkach jeżdżę i aku chodziło na resztkach prądu, czy to może mieć wpływ ?
  4. 5E1A CAN DME/DDE signal fehler reszty informacji niestety nie uchwyciłem na zdjęciu jak ponownie wyskoczy to sprawdzę
  5. Witam pacjent e90 320i n46, problem jak w temacie wracające błędy na idrivie, DSC i Run flat failure, próbowałem wyrównać ciśnienie i zresetować w idrive, nie pomaga, błąd wywala sporadycznie nawet przy odpalaniu, czasem ciężko odpalić po czym wyskoczy ten błąd. Czujniki abs prawidłowo wskazują prędkości. Błąd na inpie can dme/dde signal fehler. Jak ugryźć temat ?
  6. Witam, mam problem z e90 n46b20 Teraz gdy z rana temperatura oscyluje w okolicach 0 stopni auto odpali od strzała po czym zgaśnie i wtedy muszę kręcić z 2-3 minuty żeby znowu odpalił, raz w ogóle nie chciał załapać, ale jak odczekałem godzinę to znowu odpalił od strzała i zgasł i tak w kółko. Jak już odpali wszystko wraca do normy, mogę gasić i odpalać, problem występuje tylko przy takich temp i tylko jak auto długo stoi nie odpalane. Błędy jakie jakie wyskakują po nie udanej próbie odpalenia:
  7. Na pewno od tych, mam: 2x rear left i 2x rear right, jak się domyślam jeden jest od budy a drugi od klapy, kodowałem w taki sposób: KALTUEBERWACHUNG_BL_L KALTUEBERWACHUNG_BL_R KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_L KALTUEBERWACHUNG_BLK_H_R WARMUEBERWACHUNG_BL_L WARMUEBERWACHUNG_BL_R WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_L WARMUEBERWACHUNG_BLK_H_R KALTUEBERWACHUNG_BFD_L KALTUEBERWACHUNG_BFD_R WARMUEBERWACHUNG_BFD_L WARMUEBERWACHUNG_BFD_R
  8. Dodam jeszcze, że mam frm1 i dla każdej strony osobno kodowałem, światła chodzą ok, ale cały czas błędy na desce, próbowałem dodać nawet fehlermeldung, ale to nie pomaga. Ktoś coś ?
  9. dokładnie tak robiłem dla każdej - bfd, bl, blk_h - warm/kalt
  10. w jaki sposób? jak już napisałem zrobiłem kodowanie żeby nie sprawdzał ciepła/zimna
  11. Witam, zmieniłem lamy, zrobiłem kodowanie ciepłe/zimne, kierunki działaja normalnie, ale błędy dalej wywala, co musze zrobic ?
  12. ja wiem ze listwa jest przykrecona srubami(jak pisalem wyzej) tylko, że te sruby są przysłonięte listwą z przewodami elektrycznymi
  13. Witam, jak w temacie silnik m52TU czy ktoś wie jak się za to zabrać, mam książke "sam naprawiam..." ale tam jest to troche inaczej opisane niż mam u siebie(może różnica roczników) nie wiem jak ściągnąć listwe z przewodami, w książce jest napisane żeby odkręcić śruby - u mnie nie ma żadnych śrub przy przewodach, a jedynie pod listwą przewodów(które ona przysłania) a listwa ta jest połączona bezpośrednio z listwą wtrysków, nie wiem jak się do tego zabrać
  14. dsk

    [E46] Harman Kardon Pomoc

    Też kiedyś o tym myślałem, ale jeśli to są głośniki w tylną półkę to bez cięcia bądź zmiany półki by się nie obeszło bo normalnie montowane są tam okrągłe głośniki o średnicy 160mm (bynajmniej u mnie tak jest) a to są jajka
  15. Temat rozwiązany - przebicie na cewkach
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.