Skocz do zawartości

Talasiek

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10LCI M550D, E60 530D

Osiągnięcia Talasiek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Problem rozwiązany. Pobrałem PSZDATA Full i od razu była możliwość przekodowania modułu TRSVC bez problemu.
  2. Witam, mam problem z zakodowaniem modułu tylnej kamery w BMW F10. Dodałem FA, Zakodowałem wszystko jak trzeba oprócz modułu TRSVC (brakuje w nim CAFD). Niestety podczas próby "Detect CAF for SWE" pojawia się następujący problem: https://zapodaj.net/5523815111547.jpg.html Obecnie mimo braku CAFD kamera działa. Wyświetla się tylko błąd przy uruchamianiu kamery na liczniku z komunikatem Kamera niesprawna. Ista widzi błąd modułu TRSVC (niezakodowany moduł) Esys 3.30.1 PSdZData Lite v63.3 Jak mogę rozwiązać ten problem? Pozdrawiam
  3. Próbuję właśnie zakodować AUX i wyrzuca mi za każdym razem błąd: ERROR! Modul: CDH.C, Proc: CDHCheckIdent, LineNr: 03, ErrorNr: 2041 COAPI-2041: wrong ecu coding index A_E60CCC: CODIERINDEX = 0Ch CCC_APP.C04: CODIERINDEX = 04 >> ERROR! Modul: COAPI2.CPP, Proc: coapiRunCabd, LineNr: 06, ErrorNr: 2041 CODIERDATEN_LESEN Dodam, że INPA nie widzi zapłonu a wszystko właściwie działa. Instalowałem wszystko kilkakrotnie na maszynie wirtualnej. Kabel : http://allegro.pl/interfejs-k-d-can-do-bmw-inpa-dis-obd2-gdansk-i4557746302.html Auto: e60 2004 r.
  4. Nie tylko ja pytałem się czy trzeba płacić za pobranie tego ale ok faktycznie po pobraniu tego programu można bezpłatnie pobrać plik. Teraz wystarczy tylko zamienić podany folder w obrazie płyty czy w jaki sposób polecacie dodać tą bazę fotoradarów do nawigacji? PS. Po rozpakowaniu widzę w tym różne foldery z nazwami państw ale POLAND nie widzę. Czy w tym na pewno jest baza fotoradarów w Polsce?
  5. Ten plik mozna pobrać jedynie z konta premium. Taki komunikat mi wyświetla. Chodzi o fotoradary.
  6. Bardzo dziękuję za odpowiedź. To jest konkretna odpowiedź na moje pytanie. A co może być powodem słabego odtwarzania płyt DVD? Laser złom czy wystarczy odpowiednio wyczyścić? Płyta z poprzednią nawigacją działa ale rzadko (jest dość mocno porysowana płyta). Płyta CD z muzyką (włożona do napędu DVD) jak jest zimna to jeszcze dobrze działa jak się rozgrzeje to czasami chwilami przycina. Pozdrawiam
  7. To ja już jestem zagubiony.. Gdzieś czytałem że to zależy od wielkości wyświetlacza jaką mam nawigację.. Ja mam ten duży wyświetlacz może mnie ktoś oświecić? Czyli wersja z fotoradarami nie będzie działała? Proszę o wypowiedź zorientowanych w temacie osób. Na zdjęciu w poprzednim widać dokładnie moje wnętrze(sam robiłem zdjęcie)
  8. Witam pobrałem DVD2 z fotoradarami PL (43 części z czwartej strony tego tematu) nagrałem najwolniejszą prędkością bez funkcji sprawdzania zapisu programem Alcohol 120% na płycie Philips i niestety nie chce zadziałać. Mam e60 z 2004 roku z dużym wyświetlaczem i czytnikiem DVD pod CD, jak na zdjęciu : https://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/194/nnsc.jpg Czy to powinno zadziałać w tym samochodzie? Dodam, że wraz z kupnem auta dostałem jakąś płytę z nawigacją i raz ona działa raz nie.. Podejrzewam laser. Przeczyściłem ściereczką do okularów jak na jednym z postów ktoś podał i jest to samo.
  9. Co do ringów w e39 jak się domyślam przed liftingiem (zwykłe lampy), montowałem znajomemu ringi CCFL. Wygląda to przyzwoicie. Możesz ich używać jako świateł postojowych. Ringi led smd znacznie lepiej świecą napewno ale z bliska gorzej wyglądają. Tylko że do tych lamp jakie Ty posiadasz montowałbym raczej CCFL. Bardzo ładny efekt po zmroku. W dzień przy zapalonych światłach nic nie widać praktycznie niestety. A co do polerki kloszy: ja najpierw w zależności od zniszczeń powłoki używam drobnych papierów na wodę ( mocno zniszczone zaczynam od nawet 600 stopniowo aż do 2500). Szlifuję ruchami podłużnymi, z tym że zmieniając ruchy poziome na pionowe miedzy kolejnymi gradacjami papieru. Każda kolejna musi być coraz dokładniejsza. Nie wolno zostawić najmniejszych rysek po poprzednim papierze i przejść do następnego będzie wszystko widoczne. Raczej polecam zaczynać od 1500 - 2000 - 2500. Wtedy używam pasty G3 Farceli, a na koniec mleczka polerującego T2. Efekt oszałamiający.
  10. witam mam problem, mianowicie po instalacji INPY nie mogę nigdzie znaleźć pliku OBD.ini Jak to jest możliwe? Problem jest w tym że nie wykrywa mi zapłonu ani baterii. Inpa działa poprawnie. Kabel mam taki: http://viaken.pl/pl/multi-interfejs-kkl-usb-15w1-vag-bmw-opel-fiat-volvo-subaru-nissan-dacia-renault.html W środku wygląda to tak: https://imagizer.imageshack.us/v2/800x450q90/401/aisg.jpg , https://imageshack.com/i/npwft8j Znalazłem kiedyś w internecie schemat przerobienia żeby zapłon wykrywało i wyglądało to właśnie tak. Zastanawia mnie tylko czy ten przełącznik czegoś nie komplikuje ( potrzebny jest on np przy diagnozowaniu OPLA). Czy jest możliwe żeby zaczęło wykrywać zapłon? Czy przez brak wykrywania zapłonu nie mogę obsługiwać DISa? zerowy poziom baterii pokazuje. Natomiast gdy przełączam na TIS pokazuje 3/4 baterii..
  11. ;============================================================================= ;EDIABAS 6.4.3 Configuration [Configuration] ;============================================================================= ;----------------------------------------------------------------------------- ; EcuPath ; Description : ECU file path ; Default = . EcuPath = C:\EDIABAS\ECU ;----------------------------------------------------------------------------- ; SimulationPath ; Description : Simulation file path ; Default = . SimulationPath = C:\EDIABAS\SIM ;----------------------------------------------------------------------------- ; TracePath ; Description : Trace file path ; Default = . TracePath = C:\EDIABAS\TRACE ;----------------------------------------------------------------------------- ; CodeMapping ; Description : Character mapping file path ; Default = . ;CodeMapping = C:\EDIABAS\BIN\ansi2oem.tab ;----------------------------------------------------------------------------- ; TraceSize ; Description : Maximum size of each trace file [KB] ; Value : 0..32767 ; Default = 1024 ;TraceSize = 1024 ;----------------------------------------------------------------------------- ; ApiTrace ; Description : Enable/Disable API/User trace ; Value : 0 = Trace disabled ; 1 = User trace ; 2 = User trace + time stamp ; 3 = User trace + time stamp + process id (Win32) ; 4 = Function trace ; 5 = Function trace + time stamp ; 6 = Function trace + time stamp + timing ; 7 = Function trace + time stamp + timing + process id (Win32) ; Default = 0 ApiTrace = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; IfhTrace ; Description : Enable/Disable IFH trace ; Value : 0 = Trace disabled ; 1 = Trace enabled ; 2 = Trace enabled ; 3 = Trace enabled ; Default = 0 IfhTrace = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; SystemTraceSys ; Description : Enable/Disable system trace (runtime system) ; Value : 0 = Trace disabled ; Trace levels 1..7 ; Default = 0 SystemTraceSys = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; SystemTraceBip ; Description : Enable/Disable BIP trace (runtime system) ; Value : 0 = Trace disabled ; Trace levels 1..7 ; Default = 0 SystemTraceBip = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; SystemTraceIfh ; Description : Enable/Disable IFH system trace ; Value : 0 = Trace disabled ; Trace levels 1..7 ; Default = 0 SystemTraceIfh = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; SystemTraceNet ; Description : Enable/Disable network trace ; Value : 0 = Trace disabled ; Trace levels 1..7 ; Default = 0 SystemTraceNet = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; BipDebugLevel ; Description : BIP debug level of ECU files ; Value : 0..32767 ; Default = 0 BipDebugLevel = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; UbattHandling ; Description : Ubatt ON/OFF handling ; Value : 0 = Ubatt ON/OFF: No EDIABAS error ; 1 = Ubatt ON/OFF: EDIABAS error ; Default = 1 UbattHandling = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; IgnitionHandling ; Description : Ignition ON/OFF handling ; Value : 0 = Ignition ON/OFF: No EDIABAS error ; 1 = Ignition ON/OFF: EDIABAS error ; Default = 1 IgnitionHandling = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; TaskPriority ; Description : EDIABAS process/thread priority (only Win32/16) ; Value : 0 = Optimal EDIABAS performance = 8 ; 1 = Minimal EDIABAS performance ; .. ; 10 = Maximal EDIABAS performance ; Default = 0 TaskPriority = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; LoadWin32 ; Description : Map EDIABAS Win16 calls to EDIABAS Win32 ; Value : 0 = Win16/32 Mapping disabled (Win16-->Win16) ; 1 = Win16/32 Mapping enabled (Win16-->Win32) ; Default = 0 for Windows 9x/Me ; Default = 1 for Windows NT4/2000/XP ;LoadWin32 = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; SystemResults ; Description : Enable/Disable system results (ubatt/ignition/jobstatus) ; Value : 0 = Disable system results ; 1 = Enable system results ; Default = 1 SystemResults = 1 ;----------------------------------------------------------------------------- ; RetryComm ; Description : Repeat failed communication automatically (1x) ; Value : 0 = Retry disabled ; 1 = Retry enabled (1x) ; Default = 1 RetryComm = 1 ;----------------------------------------------------------------------------- ; Simulation ; Description : Enable/Disable ECU simulation ; Value : 0 = Simulation disabled ; 1 = Simulation enabled ; Default = 0 Simulation = 0 ;----------------------------------------------------------------------------- ; Interface ; Description : Connected diagnosis interface ; Default = EDIC Interface =STD:OBD ; Additional information (in German) : ; Bitte beachten: Der HW-Treiber fuer das Interface muss installiert sein! ; Interface = STD:OBD ; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Nachfolger von ADS / Anschluss an OBD-Dose) ; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\OBD\ODBSETUP (nur noetig fuer WIN NT4, WIN 2000, WIN XP) ; INI-Datei : OBD.ini nur benutzt wenn im Windows-Verzeichnis ; Unterstuetzung : WIN3.xx : Nein ; WIN95,98 16-Bit : Ja ; WIN95,98 32-Bit : Ja ; WIN NT 4.0 : Ja ; WIN XP : Ja ; Interface = STD:FUNK ; Beschreibung : Funk-Diagnose Interface MDA von Fa. Siemens ; Installation : keine ; INI-Datei : FUNK.INI ; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja ; WIN95,98 32-Bit : Ja ; WIN NT 4.0 : Ja ; WIN XP : Ja ; Interface = ADS ; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Anschluss an Diagnose-Dose) ; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\ADS\ADS32\ADSSETUP (nur fuer WinNT4 noetig) ; INI-Datei : keine ; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja ; WIN95,98 32-Bit : Nein ; WIN NT 4.0 : Ja ; WIN XP : Ja ; Interface = KBUS ; Beschreibung : Serieller Pegelwandler (Anschluss direkt an K-Bus oder I-Bus) ; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\ADS\ADS32\ADSSETUP (nur fuer WinNT4 noetig) ; INI-Datei : keine ; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja ; WIN95,98 32-Bit : Nein ; WIN NT 4.0 : Ja ; WIN XP : Ja ; Interface = EDIC ; Beschreibung : Serielles , PCMCIA , PC-Card Interface von Fa. Softing ; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\EDIC\SETUP.EXE ; INI-Datei : EDICFW.INI, EDICHW.INI ; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja ; WIN95,98 32-Bit : Ja ; WIN NT 4.0 : Ja ; WIN XP : Ja ; Interface = EDICC ; Beschreibung : EDIC-Card C oder EDIC-Card 2 CAN-Interface von Fa. Softing ; Installation : \EDIABAS\HARDWARE\EDIC\SETUP.EXE ; INI-Datei : XEDICC.INI ; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Ja ; WIN95,98 32-Bit : Ja ; WIN NT 4.0 : Ja ; WIN XP : Ja ; Interface = STD:CAN ; Beschreibung : PCMCIA CAN-Interface CanCardX von Fa. Vector ; Installation : keine (ausser Installation der CAN-Karte) ; INI-Datei : CANRTTP.INI ; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : ? ; WIN95,98 32-Bit : ? ; WIN NT 4.0 : Ja ; WIN XP : ? ; Ansprechpartner: Hr. Jusko ; Telefon : +49-(0)89/382-35891 (Hotline) ; email : FLASH.SERVICE@BMW.DE (Hotline) ; Interface = STD:ADS4MOST ; Beschreibung : Most-Interfaces von Fa. Oasis ; Installation : keine (ausser Installation der Oasis-Karte) ; INI-Datei : ADS4MOST.INI ; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : ? ; WIN95,98 32-Bit : ? ; WIN NT 4.0 : Ja ; WIN XP : Ja ; Ansprechpart.: Hr. Rowedder ; Telefon : 089 / 382-29159 ; email : Michael.Rowedder@bmw.de ; Interface = REMOTE ; Beschreibung : Anbindung eines EDIABAS-Interfaces über TCP/IP ; Installation : Anpassung der Einträge in [TCP] auf beiden Seiten (ins.: RemoteHost, Port) ; INI-Datei : keine ; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Nein ; WIN95,98 32-Bit : Ja ; WIN NT 4.0, XP : Ja ; WIN XP : Ja ; Sonderfall : Interface OPPS ; Ansprechpart.: Hr. Rowedder ; Telefon : 089 / 382-29159 ; email : Michael.Rowedder@bmw.de ; Interface = REMOTE:name ; Beschreibung : Anbindung eines EDIABAS-Interfaces über TCP/IP ; Installation : Anpassung der Einträge in [TCP] auf beiden Seiten (ins.: RemoteHost, Port) ; INI-Datei : REMOTE.INI (insbesondere für Parallelbetrieb notwendig) ; In REMOTE.INI stehen unter [name] spezif. Einstellungen(z.B.: RemoteHost, Port) ; Unterstuetzung : WIN95,98 16-Bit : Nein ; WIN95,98 32-Bit : Ja ; WIN NT 4.0, XP : Ja ; WIN XP : Ja ; Sonderfall : Interface OPPS ; Ansprechpart.: Hr. Rowedder ; Telefon : 089 / 382-29159 ; email : Michael.Rowedder@bmw.de ;----------------------------------------------------------------------------- ; NetworkProtocol ; Description : Network protocol ; Default = NetworkProtocol = TCP ;============================================================================= ;TCP/IP Configuration [TCP] ;============================================================================= ;----------------------------------------------------------------------------- ; RemoteHost ; Description : server address/name ; Default = RemoteHost = 192.168.68.30 ;----------------------------------------------------------------------------- ; Port ; Description : IP communication port ; Value : 1000 < port < 30000 ; Default = Port = 6801 ;----------------------------------------------------------------------------- ;TimeoutConnect ; Description : Timeout for establishing the connection ; Default = 5000 TimeoutConnect = 2000 ;----------------------------------------------------------------------------- ;TimeoutReceive ; Description : Timeout for receiving a message ; Default = 5000 TimeoutReceive = 2000 ;----------------------------------------------------------------------------- ;TimeoutFunction ; Description : Timeout for a long function ; Default = 59000 TimeoutFunction = 10000 ;----------------------------------------------------------------------------- ;DisconnectOnApiEnd ; Description : Enable/Disable Disconnection with function call ApiEnd ; Value : 0 = Disconnection disabled ; 1 = Disconnection enabled ; Default = 0 ;DisconnectOnApiEnd = 1 ;----------------------------------------------------------------------------- ;InitCmd ; Description : Initialization command (normally for OPPS) ; Default = ;InitCmd0 = FE,04,00,03,01 ;InitCmd1 = FD,05,00,03,01 ;============================================================================= ; End Of File EDIABAS.ini ;============================================================================= Czy jest wszystko w porządku :?: Problem w tym ze nie wykrywa ani zaplonu ani kabla, a kabel jest przerobiony i posiada najnowsze sterowniki. Kabel na module FTDI
  12. Próbuje swoich sił w NSC Expert ale kończy mi się zabawa na : Central Coding key is faulty COAPI-1000: error L20 Co robię źle? Wyskakuje to gdy włączam EWS lub KMB.
  13. A mógłbyś mi powiedzieć jak to przekodować (ASC/DSC)? Gdzieś na jakimś angielskim forum coś o tym czytałem i niby pomogło. Ale nie wiem jak to zrobić. A co do kontrolki klocków to bardziej chodziło mi o pomoc jak dojść gdzie jest przerwany obwód. Jak miałem zworki to zamknąłem drzwi, włączyłem zapłon i trzymałem hamulec nawet i minute czy dwie i nie pomogło. Podejrzewam, że kabel może być gdzieś przerwany i musiałbym przy komputerze dojść które to kable i tam je zewrzeć i wtedy spróbować tym sposobem. Ale jak tam znaleźć właśnie te kable :shock: :?:
  14. Kontrolki działają. Zapalają się i gasną po chwili jak daje zapłon. Na self teście licznika z resztą widzę dokładnie że działają.
  15. Witam, na początek wspomnę że szukałem na forum już tej kwestii aczkolwiek nie udało mi się odnaleźć podobnego błędu i jego rozwiązania. Od kiedy jestem właścicielem auta mam problem z kontrolą trakcji, na liczniku nie wyświetlają się błędy w postaci dwóch żółtych kontrolek, wszystko jest czarne a mimo to nie działa kontrola trakcji i nie reaguje na guzik ASC na pulpicie. INPA znalazła na początku dwa błędy jeden dotyczył nie skonfigurowanego czujnika skrętu(to już rozwiązałem), drugi natomiast jest taki: 5E59 coding error. Drugi problem to świecąca się kontrolka zużycia klocków. Nie pomaga zamontowanie zworek w obwód czujników (zworki wtykałem w kostki przy kołach). Kolejny problem to nie działający tempomat gdzie szukać przyczyn. Po włączeniu guzikiem zapala się zielona kontrolka ale tempomat nie chce się załączyć. Tutaj pokazuje screeny z błędami: http://imageshack.us/g/1/10407104/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.