Skocz do zawartości

stic7

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW G05 40i

Osiągnięcia stic7

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Innych nie stosowałem. Ten mi oferował to czego szukałem: możliwość ustawienia zwłoki czasowej (aby olej w silniku się nagrzał), różne konfiguracje mocy sterowane za pomocą aplikacji w telefonie; możliwość w każdej chwili prostego demontażu. Przyrosty w: 40d - 74KM i 130Nm 40i - 76KM i 85Nm X5MC - 82KM i 167Nm w Twoim przypadku 2.5d - 64KM i 113Nm MAX A jakiś lepszy olej lałeś przy tym Racechip GTS czy ten standardowy 5W30 BMW Longlife-04 ??
  2. Też to miałem na samym początku i pomogła regulacja tylnej klapy w ASO
  3. BMW wkłada baterię Panasonic 3V 2032, ja kupiłem Duracell 3V 2032. Włożyłem ją do pilota BMW X3 i działa bez problemu. Coś nie tak jest chyba z moim kluczykiem
  4. Panowie, mam problem z polotem, otóż po zmianie baterii w ogóle nie działa, samochód go nie widzi. Żeby uruchomić auto, musiałem ponownie włożyć starą baterię. Spotkaliście się z podobnym problemem :?:
  5. Pierwszy raz zabezpieczyłem całe auto poza dachem folią PPF samoregenerującą plus powłoka ceramiczna. Po roku mogę stwierdzić, że spełnia swoją funkcję bardzo dobrze, żadnych odprysków i rys
  6. Mam jedne i drugie i szczerze zbyt dużej różnicy w normalnych warunkach na co dzień pomiędzy laserami a adaptacyjnymi LED nie dostrzegam. Różnicę na korzyść laserów widać dopiero nocą w ciemnym lesie, mają zasięg z 500-600m co najmniej
  7. stic7

    30d czy 40i

    Po 3 dieslach wziąłem 40i plus wydech M i to połączenie robi świetną robotę. O dieslach BMW złego slowa nie powiem, zwłaszcza 30d, ale nie żałowałem ani przez chwilę, że wybrałem benzynę, wręcz przeciwnie :D
  8. To może być źle osadzona szyba czołowa, ale nie musi. W X3 G01 z 2020 też mieliśmy gwizd z okolic przedniej szyby przy 120 km/h i w ASO wymienili listwy boczne szyby przedniej i problem rozwiązany
  9. Ja raczej nie będę zbyt precyzyjny, bo nieszczególnie zwracam na to uwagę niestety i nie jeżdżę w trybie eco pro. Spalanie od początku (marzec) 15l/100km, przebieg 13,5 tys, z czego miasto ponad 60%. Ponadto zauważyłem, że przy takim samym baku ok 85l poprzednim F15 3.0d mogłem przejechać ok 900 km, tak teraz max 700. Ogólnie da się zauważyć, że pali więcej, zwłaszcza na „niemieckich” autostradach a w mieście 2/3 l więcej od diesla :wink:
  10. Też jestem mega zadowolony z G05. Po E70 i F15 bardzo poważnie przymierzałem się do Q8 i GLE, ostatecznie znów wybrałem X5. Poza drobiazgami, które zawsze mogą wyskoczyć nie mam zastrzeżeń do BMW. Dla mnie świetny samochód :cool2: Oczywiście jak widać, można mieć pecha i trafić na fabryczne niedoróbki.
  11. Mam hak elektryczny, w instrukcji wyczytałem, że w przypadku bagażnika rowerowego łączna masa nie może przekraczać 75 kg
  12. Miałem tak samo, z przodu u mnie działa tylko oryginalna ładowarka z logo BMW i żadna inna :D
  13. U mnie wczoraj konieczna była wymiana panelu środkowego, bo nie działały 2 przyciski start/stop i czujniki pdc
  14. Też tak miałem, dwa gniazda nie działały w dniu odbioru samochodu. Musi być odpowiednia ładowarka. Serwis mi sprawdził na org ładowarce BMW do zapalniczki i działa. Teraz ładuje tel bezpośrednio z USB-C w podłokietniku. Ma ktoś sprawdzone ładowarki indukcyjne, aby wpiąć do USB-c w podłokietniku? Faktycznie, po włożeniu oryginalnej wtyczki z logo BMW do gniazda wszystko działa :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.