Skocz do zawartości

zslawek

Zarejestrowani
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F25 xdrive 2.0d 2013
    F31 330xi 2018
    G21 318i 2023
    było E83 LCI 2.0d 2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zslawek

  1. tak ogólnie 12-FE 0w30 - oleje o obniżonym HTHS (lepkości) klasy C2 17-FE+ 0w20 - oleje o jeszcze bardziej obniżonym HTHS klasy C5 19-FE 0w30 - oleje o HTHS>= 3,5 klasy C3 - nowsza wersja LL-04
  2. zamówiona G21 koniec września, wyprodukowana koniec grudnia, do odbioru ok 20 stycznia
  3. Czy ktoś z obeznanych z niuansami silników BMW może potwierdzić który silnik jest montowany w aktualnym modelu G21 318i -B48B20B czy B48B20A. Samochód planuję zamówić w lipcu br.
  4. ja z E83 i F25 jeżdżę na ul Staniewicką 2 http://climateam.pl/
  5. Prośba o sprawdzenie czy któreś z aut załapało się na akcję serwisową L623699 WJ69051
  6. Byłem wczoraj ze swoimi X3 na serwisie. Ponieważ w E83 mam problem z szybkim przyrostem sadzy. Podpięto zarówno F25 i E83 do ISTA i w starszym X3 nie było wielu parametrów dotyczących DPF takich jak ilość sadzy czy ilość popiołu. W nowszym X3 (F25) ISTA bez problemu pozwalała odczytać te wartości. Czy to jest normalne że mając oryginalne oprogramowanie i interfejs nie można w X3 (E83) odczytać tych parametrów a BToool je odczytuje bez problemu?
  7. czy możesz coś więcej napisać - czym jest to powodowane i jakie ma to skutki, jak to zdiagnozować itd.
  8. To zależy które X3. W E83 LCI N47 177kM mam tak samo, a w F25 N47T 184kM wszystko działa poprawnie.
  9. Możesz coś więcej na ten temat napisać? Jakim programem, opisać procedurę.
  10. niestety mam dokładnie tak samo, więc to raczej normalne działanie tego modułu :(
  11. Witam Mam prośbę o sprawdzenie czy któreś z moich nie aut załapało się na akcję serwisową L623699 WJ69051 A467067 z góry dziękuję.
  12. Z tego co piszą na oil-club.pl to są już dodatki rozpuszczalne w PAO. Zresztą producent też podaje że Extreme jest 100% PAO https://sklep.pmo-oils.com/pl_PL/products/pmo-5w40-extreme-pao
  13. Przejechałem ok 52 km do Warszawy i z powrotem. Po podpięciu pod komputer okazało się że w międzyczasie wypalił się dpf przy poziomie sadzy pow 24 g. Wygląda na to że regeneracja nastąpiła po ok 482 km Niestety po 27 km od wypalenia szdzy już 8,2 g https://www.fotosik.pl/zdjecie/05e0a489ff1b1e85 a wartości ciśnienia wstecznego są następujące https://www.fotosik.pl/zdjecie/cc792fe0caae7239 nie wiem już co o tym myśleć, czy ten dpf jest sprawny czy jednak coś jest nie tak
  14. Czy uważasz że u mnie jest tak samo https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=326379&start=2685#p2612105 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.