Skocz do zawartości

cm812

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BeeMWu

Osiągnięcia cm812

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Ja też mam X3 E93 w komplecie ale bez samej tej główki haka wpinanej... tak jakby ktoś sprzedając o niej zapomniał. Gniazdko jest tylko kulki brak... jaki dokładnie model braliście, macie bo jest tego sporo?
  2. Witam, Ktoś coś jeszcze w temacie tego panelu po stronie kierowcy? U mnie taki przypadek, że jadę i naraz otwiera mi się okno pasażera, to próbuję go zamknąć na panelu kierowcy ale nie działa - nic nie działa! Dzień wcześniej uruchomiłem składanie lusterek i zadziałało poprawnie w dwie strony, okno też zjechało w dół i w górę. Dzisiaj nie działa cały panel, nawet nie świeci. Dostaliśmy się do drzwi, odpięliśmy samo lusterko z kostki - nie działa sprawdzona kostka w słupku jak i na oko kable- nic, raczej ok odpięliśmy nawet taśmę w samym lusterku i też zero kontaktu. Próba otwarcia z kluczyka - działa, wszystkie okna schodzą w dół - niestety wracają wszystkie prócz tego od kierowcy. Na szczęście mechanik podniósł ją za pomocą komputera, który nie wykazał błędów... WTF??? Nie mamy pomysłu, no może sam moduł trzeba by podmienić z innego auta i sprawdzić czy to on nie bruździ :) Na razie jutro mam jechać na szroty i poszukać na wpięcie innego... ktoś ma jeszcze może jakieś pomysły? Poprawka, panel świeci ale dalej nie reaguje nadal :( Tak na chłopski rozum to sygnał o ile jest na panelu nie dociera chyba do przekaźników, bo te zadziałały jak poszedł sygnał z komputera.... ale ja się nie znam :( kolejny edyt: wczoraj postało auto na słońcu i względnym cieple (+5*C) ... efekt... pojawiła się podświetlona kontrolka na szyb i panel działa. Czyli wnioskować należy, iż jest on raczej sprawny i wszystko raczej działa tylko gdzieś dostaje wilgoci i robi takie psikusy? Czy panel umiera skokowo?
  3. Witam, U mnie było to samo i sugerowaliśmy się czujnikiem abs - okazało się, że to czujnik obrotów koła - dokładnie prawego. Poszła podkładka "6" i działa.
  4. @papik Dzięki za virtual diagnozę :) Silniczek, chmm podmieniliśmy zębatkę (pewnie made in china) ale efekt dalej podobny więc trochę mnie zastanawia czemu dajesz mi iskierkę nadziei odnośnie tego silniczka? Czyżby jeszcze tu można szukać sukcesów... ??? Reduktor to mam nadzieję jedyny i ostatni problem w moim aucie, który (jeśli nie silniczek) będzie mnie trochę kosztował + nowe opony letnie i wyskoczę z grubej kasy :( Co do problemów z reduktorem to teraz przypominam sobie, że kiedyś na drodze zapiszczało i pojawiła się kontrolka ciśnienia w kołach - dopompowałem na stacji i dojechałem juz nad samo nasze morze :) Sięgając jeszcze głębiej to czas powiesić mojego mechanika bo mając rozerwaną jedną oponę a nie udało mi się kupić takiej samej - zaproponował mi dwie inne. Stwierdził, że byle nie mieszać to założy obie na tylną oś - o rozmiarach nie wspomniał. I tak jeździłem przez rok niszcząc nieświadomie acz prawdopodobnie skrzynkę rozdzielczą katując ją innymi oponami - prawdopodobnie, bo polecę do piwnicy zmierzyć ich obwody - a nuż okażą się identyczne? :) Zaczynam poszukiwania gdzie zdiagnozować, że padł mi ten rozdzielacz i gdzie i za ile toto naprawię oraz w jakim czasie. Pozdrawiam Wszystkich potrzebujących i podłamanych naszym X-DRIVE'm :cry2: @bendowski.w rozmawiałem z gościem odnośnie mojego problemu bo szukam firmy co mi to ogarnie najbliżej mnie i jego informacja o różnicy obwodu kół przód/tył to dopuszczalne maksymalnie 10mm różnicy - w sumie się mieścisz, ale ja znam się na gwiazdach :) Fachury niech się wypowiedzą! Co jeszcze mnie interesuje i zastanawia odnośnie tych obwodów - to jeśli mają być takie identyczne to jak się to ma do naturalnego zużycia opon w trakcie ich eksploatacji??? Przednie z reguły zawsze na koniec sezonu będą obwodowo inne niż tylne.
  5. Witam, Zaczytałem się w temacie bo prawdopodobnie i mnie dopadł ten ból związany z x-drive :( Wszystko od momentu problemów z wyjazdem spod marketu, zapaliły się 3 kontrolki (ABS, 4x4 i ręczny) a auto po prostu jechało jakby po grudzie, wręcz i co będzie pewnie prawdą jakby się koła kręciły w przeciwną stronę. Wtedy usłyszałem pierwszy raz o reduktorze! Oczywiście, pierwsze kroki to kupić zębatkę (niestety allegro) i próba wymiany oraz adaptacja - efekt, raczej mizerny lub wcale. Dalej przy ostrych zakrętach i puszczeniu gazu czuć takie lekkie uderzenia (tąpnięcia). Co ciekawe kontrolki zaświeciły się raz pod marketem, jak przyjechali pomocą to nic się nie paliło a auto o własnych kołach wróciło do warsztatu. I po kilku dniach znów kontrolki ale tu powrót do domu jakieś 200m odbył się normalnie. Kontrolki nie gasły po wyłączeniu auta i zapaleniu a co ciekawe nie zapaliły się już po jakiś 30 minutach? Auto jeździ ale z tyłu głowy strach i podróż na Chorwację wydaje się być jeszcze bardziej odległa :( Odpięcie kostki od siłownika reduktora dla mnie laika i w sumie przyzwyczajonego do auta chyba jednak okazała się receptą - ale nie lekarstwem :( Sedno. Mieszkam w okolicach Bielska-Białej i pytanie czy prośba - gdzie zdiagnozować czy to na bank reduktor, czy aby na pewno trzeba wydać powyżej 3 tysi? I gdzie najbliżej dowlec się autem do serwisu, który naprawdę da sobie radę z tematem nie goląc mnie zbytnio :) Warszawa, Wrocław czy Częstochowa... to pierwsze co wujek google podsuwa mi pod nos. I... auto na lawetę czy spokojnie jest szansa się dokulać do celu. Pozdrawiam, z lekka zrozpaczony :) BMW X3, E83 z 2007r 3.0 TDI 216 KM
  6. Witam, Może to i głupie ale po długiej walce z podłączeniem telefonu do bluetooth w mojej X3 E83 wreszcie sukces!!! U mnie w podłokietniku dodatkowo był taki uchwyt sparowany z telefonem Nokie 6230i. Próby wg opisów nie dawały zamierzonego efektu, było szukanie i połączenie ale trwało to i trwało i efekt zerowy. Pomogło po prostu wywalenie tej ramki z podłokietnika pod tą Nokię! Pewnie jest tam jakiś moduł, który informował auto o takim telefonie a próby sparowania innego nie przynosiły efektu. Jakoś na to nie wpadłem zakręcony tylko chęcią użytkowania zestawu głośnomówiącego. Tak więc jeśli chcemy sparować telefon (np. Xiaomi Mi4c) polecam wyjąć tę ramkę dedykowaną pod inny telefon - powinno się sparować bez problemu :)
  7. Witam, Nie wiem czy podobnie jest u mnie ale podczas delikatnego hamowania następuje drżenie kierownicy. Mocne zahamowanie naciśnięcie pedału hamulca jest ok, tylko takie liźnięcie powoduje drżenie kierownicy. drążki... półośki... ?
  8. Ups, faktycznie zapędziłem się - chodzi o mapy na PL na 2014r Czyli mam oryginalną mapę a nie mam języka polskiego w nawigacji - jeśli jest ryzyko uwalenia całej navi to nie do końca mi się uśmiecha - trzeba się uczyć języków :) Wcześniej w VW Touranie też miałem EN i jakoś się dało przywyknąć, choć tam nawigacja na dotykowym ekranie to bajka :) Niby kusi mieć 3D i może fotoradary ale ryzyko przy pechozie jest dość nieopłacalne - ciekawe jakie są konsekwencje? jak tu sprawdzić ten soft....?
  9. Witam, Mnie nurtuje temat softu/spolszczenia gdyż wiele jest informacji o problemach po dokonaniu zmiany na język PL. W mojej sytuacji posiadam BMW X3 z 2007r do tego nawigacje professional 2014 oryginalna. Język softu EN (do wyboru z DE i FR) jaki soft, to może jakoś uda mi się odczytać. Pytanie: czy w takim przypadku warto i czy istnieje jakieś ryzyko przy lub już po wgraniu nowszego softu? Czy mając dodatkowe fotoradary oraz głębię 3D warto w jakikolwiek sposób ryzykować coś co działa, może nie jakoś wizualnie pięknie ale działa. Tak wbrew powiedzeniu zamienił stryjek.... pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.