Skocz do zawartości

rysiekj

Zarejestrowani
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 LCI 520d 2008
  • Lokalizacja
    Racibórz

Osiągnięcia rysiekj

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Chciałbym z Wami skonsultować ostatnie spostrzeżenia w temacie. Otóż pojechałem w góry, było w jedną noc -4 i rano samochód odpalił bez najmniejszych problemów, jednak zegar całkiem się wyzerował. Napisał mi nawet "symbol zegara + 00.00.00", po czym poprosił o ponowne ustawienie. Czy to świadczyłoby o problemie z akumulatorem? Jednak jak zaznaczam na wstępie, auto odpaliło bez zająknięcia. Teraz jak go mam w garażu nic się nie dzieje ???
  2. No czekam na telefon z serwisu. Tak z ciekawości. Zadałem im - zdaje się, jedno z "głupich pytań" :D Tak nawiasem, oby tylko to było "problemem" w moim aucie :D
  3. Odnośnie RDS, dziwi mnie to bardzo. Miałem po drodze różne auta: Hyundaia, Peugeota , Audi i w każdym zegar się automatem uaktualniał z radia. W Audi przez DCS. Tak niby banalna rzecz a zaniedbana.
  4. Dzwonili do mnie z serwisu. Była na moim modelu jakaś akcja serwisowa, dotycząca właśnie zegarka. Przekażą szczegóły później. Umieram z ciekawości :D
  5. Jedno dodatkowe pytanie. Dzwoniłem do serwisu i gośc mi powiedział, że na 99% zegar powinien się automatem aktualizować z RDS-u. To jak to w koncu jest ??? :shock:
  6. No O'k. Ale jak sprawdzić ten sterownik prądu ?
  7. A nie ma gdzieś w układzie dodatkowej bateryjki dla zegara? Dziwi mnie to, że zegar zrobił raz 4 minuty w 2 tygodnie a za drugim razem 4 minuty w dwa dni. Rzeczywiście wygląda to tak, jakby miał braki w zasilaniu. Ale dlaczego w tym momencie nie gubi całkowicie ustawień ?
  8. Wyczytałem INPą globalnie błędy i żadnych. Ładowałem akumulator i normalnie się ładuje. Absolutnie nie zauważyłem aby nie trzymał. Żadnych symptomów jakichs problemów z nietrzymaniem ustawień etc. poza tym spóźniającym się zegarem. Mam problem z identyfikacją sterownika zarządzającego energią. W jakiej grupie on jest w INP-ie? A powiedzcie czy mogę bezpiecznie wyjać akumulator z auta, w celu oględzin i włożyć z powrotem. Poddałbym go testom "na stole".
  9. Aku jest oryginalne, nie wymieniane. Chyba, że ktos przedemną go wymieniał. Auto mam od 4 miesięcy, więc ............ Ale jest z pełna dokumentacją i non stop serwisowane. Aku ładowałem jakieś kilka dni temu i normalnie się ładuje do 100%. Mało jeżdzę tym autem to fakt, więcej stoi. Sprawa jest o tyle dziwna, że np. w piątek jeździłem autem, nastawiłem zegarek na cito, a dzisiaj rano (poniedziałek), czyli po 2 dniach, zrobił 4 minuty spóźnienia??? Byłem w szoku. W aucie wymieniałem 2 miesiące temu klemę pirotechnicznę, bo miała błąd. Była cała na wygląd, ale łapała nonstop błąd. Wymieniłem ją, pokasowałem błędy i niby wszystko O'k, poza tym zegarkiem.
  10. Akumulator mam na pewno w porządku. Hm. To dalej nie wiem co jest grane.
  11. Czy to chodzi o akumulator? Czy też jakąś baterię , która podtrzymuje zegarek?
  12. Mam krótko M-kę więc wiem niewiele. Spóznia mi się zegarek. Na dwa tygodnie potrafi zrobić do ok. 5 minut. Powiedzcie czy to przypadłość czy też mam akurat pecha. Da się to jakoś poprawić ?
  13. Gdzie mogę tego ISTA dorwać. Macie jakieś źródło? Kupiłem od goscia na Ebayu, teoretycznie doku do LCI ale nic tam nie ma z mojego modelu.
  14. Mi bardziej chodzi o różnicę w sensie zabezpieczenia klucza przed skopiowaniem. Ktoś mi powiedział, że niby serwisowego się nie da skopiować.
  15. Mam autko z systemem START-STOP, znaczy bez normalnego, mechanicznego kluczyka. W zestawie jest jeden "klucz" tzw. serwisowy. Czy możecie mi rozjaśnić jaka jest tu różnica w porównaniu do normalnego klucza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.