Skocz do zawartości

MARCIN2402

Zarejestrowani
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530D 2005r.

Osiągnięcia MARCIN2402

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Przepraszam za późną odpowiedź, ale nie często tu zaglądam. Generalnie już wszystko jasne, obróciło panewkę na 5-tym korbowodzie, nie główną. Właściwie trzeba było od razu zajrzeć do filtra oleju, opiłki wiele powiedzą. Nawet do głowy mi nie przyszło, że może stać się taka lipa, wydawało mi się to nieprawdopodobne, żeby w takim aucie zacierały się panewki. A jednak... dziadostwo. Dodam jeszcze, że auto 28.01 wyszło z gwarancji. Słabo.
  2. Witam. Jest problem. Podczas szybkiej jazdy autostradowej zaczeło coś nieładnie stukać w silniku. Metaliczny dźwięk, takie klepanie. Zwolniłem, przy odpuszczonym gazie nie było tak tego słychać, ale po ostrym dodaniu gazu autem zaczyna telepać przy przyspieszaniu i dalej stuka. Teraz to i na postoju jak auto jest odpalone stuka gdzieś jakby na górze silnika. Błędów brak. Myślałem może że któryś wtrysk, ale nie, wszystkie zawiozłem do sprawdzenia, są ok. Wyczyszczone termicznie i chemicznie i dalej stuka. Czy miał ktoś może coś podobnego? Nie mam pomysłów co to może być, ale na ucho drogo to brzmi. Będę rwał dolot i chcę zajrzeć do wałków rozrządu, wcześniej pomierzę ciśnienia. Może coś podpowiecie... Z góry dziękuję. Pozdr. Marcin
  3. Na początku witam Wszystkich Forumowiczów ponieważ jestem tu nowy. Nie dawno stałem się (być może) szczęśliwym posiadaczem BMW E61 530D z 2005r. Generalnie ciągle "poznajemy" się z autem i z czasem zaczynają pojawiać się pewne problemy. I właśnie od jakiegoś czasu zauważyłem dość niepokojący objaw dotyczący skrzyni biegów. Po wymianie oleju w skrzyni wraz z miską, filtrami, uszczelką skrzynia tak jakby "nie wie" na jakim biegu ma jechać przy prędkości ok. 80km/h. I tak zbija sobie biegi z 5 na 6, z 6 na 5 i tak na zmianę. Dotyczy to właściwie tylko tych biegów przy tej prędkości. Wydaje mi się również, że dzieje się tak przy zimnym silniku, po osiągnięciu właściwej temperatury problem jest mniej odczuwalny. Oczywiście przy delikatnym zatrzymywaniu jedynka potrafi lekko szarpnąć ale z tego co czytam dzieje się tak dość często. W czym może być problem? Przed wymianą wydaje mi się, że tego nie było. Na wymianę poszło jakieś 5,2l. oleju, jakoś mało? Dodam, że ostatnio jechałem w długą trasę po autostradach, na tempomacie, dość szybko, ale właściwie co to ma do rzeczy. Może adaptacja skrzyni coś by tu pomogła? Pozdrawiam, Marcin Lublin
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.