Skocz do zawartości

jackharrer

Zarejestrowani
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E61 530d 2004
  • Lokalizacja
    sopot

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jackharrer

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Cześć Mam problem ze wspomaganiem w E53. Po uruchomieniu silnika wszystko działa jak trzeba, kierownicą kręci się lekko, jak zaczynam ruszać to wspomaganie zaczyna "przerywać" i po paru sekundach wyłącza się, tzn działa ale zdecydowanie ciężej kręci się kierownicą. Dopiero po ponownym uruchomieniu silnika znowu działa do momentu ruszenia z miejsca. Inpa pokazuje błąd 129 Kurzschluss Servoventil oder Leitungen Czy ktoś miał takie objawy, czy będzie to problem z tym zaworkiem w przekładni czy raczej moduł sterujący? Zaworek nie jest tani więc wolałbym go w ciemno nie wymieniać...
  2. ok wymienie uszczelkę zobaczymy czy pomoże. Pzdr i dziękuję za pomoc
  3. Dzięki za zainteresowanie. Z którego roku masz samochód, może po lifcie jest inaczej? Moja jest z 2004, E61. Jestem przekonany na 99% że wycieka z tego króćca bo gdyby wyciekało z uszczelki to paliwo nie gromadziłoby się na tym plastikowym deklu? Chyba że coś źle rozumuje?
  4. Witam Ostatnio zauważyłem że moja Barbara zostawia po sobie plamy na parkingu w okolicach tylnego prawego koła. Wymontowałem kanapę i zdjąłem osłonę pompy, moim oczom ukazał się taki oto widok http://i40.photobucket.com/albums/e240/oskarww/IMG_0467_zps3cfb26d3.jpg W miejscu oznaczonym na zdjęciu nie mam podłączonego żadnego wężyka a wygląda że paliwo wycieka przez ten właśnie krócieć Paliwo wycieka tylko gdy w baku jest ponad 40-50l Po drugiej stronie baku pod identyczną pokrywką, podłączone są dwa przewody z czego jeden na identycznym króćcu jak ten w pompie. Czy przypadkiem pompa nie powinna być połączona wężykiem z pływakiem po drugiej stronie baku?
  5. Walczę z instalacją INPY od tygodnia. Zainstalowałem Teamviewer czy ktoś mógłby zerknąc co jest nie tak?
  6. Chciałbym sprostować U mnie na dławienie przy delikatnym dodawaniu gazu pomogło nie odłączenie AGR tylko wtyczki na tej "przepustnicy" co jest przykręcona do AGR. Podczas czyszczenia zauważyłem że ta klapka wewnątrz czasami się zacina. Oznaczone na niebiesko na zdjęciu poniżej http://i.imgur.com/N3tQul.jpg
  7. Czy komuś może udało się rozwiązać ten problem?? mam 530d i identyczne objawy Po odłączeniu przepływomierza objawy ustają, więc kupiłem nowy BOSCH'a i jest tak samo jak na starym, dławi się przy delikatnym przyśpieszaniu. Teraz zauważyłem że po odłączeniu wtyczki na EGR objawy również ustają. O co w tym chodzi? Mechanik rozkłada ręce, na komputerze brak błędów, wtryski OK, turbo nowe, wszystkie filtry wymienione
  8. Witam Samochod to e39 530d touring Przy otwieraniu kluczykiem jaki i guzikiem na kluczyku nawet przyciskiem z konsoli centralnej tylne drzwi pozostaja zamkniete. Podobnie jest przy probie zamknicia.To samo z szybami z tylu niewazne czy probuje otworzyc przyciskiem z tylu czy przyciskiem kierowcy. Bede wdzieczny za wskazowki.
  9. jackharrer

    Przepływomierz??

    ja kupilem przeplywke QAP i po miesiacu padla. Alladyn za plecami i brak mocy.Odradzam te zamienniki szkoda kasy
  10. u mnie jest podobnie szyba raz sie otwiera raz nie.czsami sama w czasie jazdy sie otworzy - szczegolnie jak pada deszcz
  11. jackharrer

    silne wibracje 530d

    jak sprawdzic czy w paliwie sa babelki? i co to by znaczylo?:) dzieki za pomoc
  12. jackharrer

    silne wibracje 530d

    witam Od jakiegos czasu w moim 530d czuc silne wibracje na wolnych obrotach. silnik jakby przygasal, jednak jeszcze nigdy nie zgasl :) Badalem ja na 3 roznych komputerach i na jednym byl blad cisnienia wstepnego czy cos w tym stulu (na pozostalych dwoch nic nie wyszlo).wszyscy mechanicy mowia ze wtryskiwacze sa ok jeden powiedzial ze przyczyna moze byc turbina zas drugi ze to kompletna bzdura.silnik nie stracil mocy i podczas jazdy wszystko wydaje sie byc ok jednak na wolnych obrotach wibracje sa nie do wytrzymania.wlaczenie np klimatyzacji powoduje ich nasilenie.Czy moze to byc pompa wysokiego cisnienia? Prosze pomozcie Druga sprawa to dziwne buczenie przy okolo 1800rpm podczas przyspieszania. jakby cos wpadalo w rezonans (cos z katalizatorem?) Jest to moja druga 530d i w obu wystepowalo to buczenie.Jak sie dobrze przysluchac to slychac to tez na wolnych obrotach jednak po delikatnym dodaniu gazu buczenie ustepuje i pojawia sie ze wzmozona sila przy okolo 1800rpm Bede bardzo wdzieczny za jakiekolwiek wskazowki Pzdr Oskar
  13. jackharrer

    kontrolka absu i asc

    ten sterownik w focie kosztuje 2500. pzdr
  14. jackharrer

    kontrolka absu i asc

    tez bym chetnie kupil ten sterownik za 600. z tym ze ten gosc teraz chce 1200 plus vat od faktury :/
  15. jackharrer

    wycie na zimnym

    u mnie w 530d jest to samo. w sumie mi to nie przeszkadza bo po przejechaniu kilku kilometrow wszystko wraca do normy :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.