Skocz do zawartości

GrandeCzewa

Zarejestrowani
  • Postów

    183
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O GrandeCzewa

  • Urodziny 09.04.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    3er F30 LCI 318i 2018
  • Lokalizacja
    Sosnowiec

Osiągnięcia GrandeCzewa

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. Miał już ktoś z właścicieli M3/M4 problem z "przeskakującym" kołem zębatym na pieście wału? Problem znany na zagranicznych forach, miałem już jedną M4 z taką usterką.
  2. Zębatka napędu pompy przykręcana do zespołu pompa/wałek
  3. Przy ilu tys km wymieniałeś rozrząd ? Patrząc na wyciągnięcie łańcucha jest widoczna różnica Jaki masz styl jazdy oraz przebiegi, krótkie odcinki codziennie np. 15-25km czy autostradowe 200-500km, możesz napisać jak jest to u Ciebie o ile to nie tajemnica ? Jako że kolega radzik nie odpowiada a ja ten rozrząd zmieniałem to odpowiem, auto przyjechało z przebiegiem 95000 km z mocno świszczącym rozrządem praktycznie w ostatniej chwili. Producentem pompy jest firma Magna i innych nie widziałem, jest to ta sama firma która produkuje reduktory do xDrive, problemów z pompą osobiście nie miałem nigdy. Problem zawsze był po stronie napędu. Biorąc pod uwagę, że używany silnik po wszystkich poprawkach ciężko kupić do 15000 zł to chyba lepiej zrobić ten napęd za 3000 czy 4000 zł i mieć święty spokój.
  4. Są czasami takie zanieczyszczenia których chemia nie usunie :) Najważniejsze to delikatnie używać frezów, tylko tyle ile trzeba oczyszczając gniazdo z opiłków/zanieczyszczeń praktycznie co chwilę. Ja to robię wysysarką do oleju i jest ok :) :handshake:
  5. Posłuchaj zwłaszcza na zimnym czy nie słychać szurania łańcucha
  6. Nie podejrzewać to można o niekręcenie liczników kolego. O kręcenie musisz podejrzewać zawsze. Już nie raz można było czytać o głupich korektach rzędu 15-20 tkm a co dopiero wyższych ;)
  7. To wiemy, nie wiemy jak wygląda pod maską. Może zależy od regionu. Mam klienta, który ciągnie 3-4 szt tygodniowo ze Szwajcarii i u niego rzadko się zdarzają :P
  8. Moja niestety dalej nie zmierzona, ale robiłem ostatnio BMW E61 LCI 525D 197 KM w serii, dłubnięty przez poprzedniego tunera na 243 KM i 473 Nm. Nam udało się osiągnąć 286,5 KM oraz 603.3 Nm
  9. Zadzwoń, powiedz że jesteś z daleka i poproś o zdjęcia pod maską ;)
  10. Typowo podklepanie by auto wyglądało na uszkodzone mniej niż jest w rzeczywistości. Dopiero po zdjęciu błotnika będzie widać co schowane pod spodem. Coraz częściej spotyka się np częściową naprawę bo kto mierzy czujnikiem uszkodzony samochód przed zakupem? W Częstochowie jest do sprzedania taka "podreperowana" BMW i8
  11. Kolego Ty byś chciał chyba usłyszeć, że korekta nie duża bo tylko ok 200 tkm, w sumie okazja więc bierz? Odnośnie tej Twojej serii 3, jeśli wiesz że auto poszło w obieg to tym bardziej VIN powinien być pod tymi zdjęciami z wypadku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.