Skocz do zawartości

dawca318is

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dawca318is

  • Urodziny 30.04.1972

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 318is g-power '90 , e34 535i '90 , F01 740d M pakiet /Indywidual

Osiągnięcia dawca318is

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam Pany . Może ktoś już przerabiał ten problem i potrafi doradzić . W tej mojej staruszce , jeden zamek komory silnika ( prawy , z dłuższą linka ) puszcza a drugi ( lewy) trzyma twardo. Szlag mnie ma trafić , bo nawet płynu do spryskiwacza dolać nie można . Zna ktoś jakiś patent , żeby to ustrojstwo otworzyć ?
  2. Witam , jak zawsze kolega "euro_tuned" widzi wszystko co złe w klekotach , a zaturbione benzyniaki uwaza za cud techniki - nie dziwił bym sie gdybys Euro miał wolnossace v8 - ale masz tak samo zjeb....y silnik w swojej eFce jak kazdy z nas który eFką jezdzi - nie wazne czy jest to benzyna , czy diesel . mówie to z całą stanowczością , nawet o 760iL ( która ostatnio trochę jezdziłem ) . To tyle do kolegi Euro . Co zas dotyczy tematu silnika N57 - to cały problem polega na tym że to coś co włożyli do F01 - nie wazne czy jest to 730d,740d czy 750d - ma strasznie słaby rozrzad , który dobrze jest wymienic przy 200 tys - maks 230 tyś , bo póżniej pęka główny łancuch . Rozrzad jest przeniesiony z przodu do tyłu silnika i znajduje sie od strony skrzyni biegów . Turbo jest dosc wytrzymałe , ale w dużej mierze zależy to od poprzedniego własciciela . A co do skrzyń to podstawowa zf6hp26 , jak sama nazwa wskazuje ma 6 przełożeń . w xdrivie powiedzmy 740xd w standardzie było 8 przełożeń . Zreszta do kazdego modelu mozna było opcjonalnie wziąść 8biegowy sportowy autoamt . teraz jest to montowane jako postawa . standardem jest przebieg w dieslach rzedu 40-50 tyś rocznie . ja moja trzyletnia 740d wziąłem z przebiegiem prawie 170 tys i jest to norma . jak jest mniej to jest to podejrzane - bo nikt nie kupuje samochodu za te pieniądze , tej klasy , ( z takimi duzymi podatkami za co2 w niemczech ) zeby jezdzic nim po bułki . inaczej sprawa sie ma w modelach 740i - które maja relatywnie mały przebieg i sa dosc tanie wzgledem innych modeli . w raie pytan konkretnych co do klekota w eFce zapraszam na priv
  3. Witam . Ja kolego miałem taki sam problem z kamerą Top w prawym lustrze . w serwisie bmw w gliwicach jak o to pytałem to usłyszałem , ze zaleca sie wymianę kamerki razem z kablem ( kamera plus kabel 1200 ) . po rozebraniu lusterka ( w serwisie który nie zdziera takich pieniędzy z ludzi jak te wszystkie serwisy ala'wymieniacze ) , okazało sie , że faktycznie , wtyczka kabla jest zaśniedziała . Poczyściliśmy , ale wtedy bład prawej top kamery wywalał z systemy i lewą . kupiłem kamerke w używce z netu 350pln , ale to nic nie dało . dopiero po wymianie kabla ( zakupiony w serwisie za 210 pln i spięcu go z kupioną kamerką , po wykasowaaniu błedów i aktualizacji - problem ustał . A wszystko zaczeło sie od umycia samochodu wysokociśnieniówką na myjni bezdotykowej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.