Skocz do zawartości

Lady5

Zarejestrowani
  • Postów

    170
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i;E39 530d
  • Lokalizacja
    Holandia

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lady5

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

  • Dedicated Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Proponuję BIMMER REVIVAL w Jeleniej górze
  2. Jak masz zainstalowany Standard Tools( INPA, NCS , Tool 32, WinKFP) na kompie to mogę zrobić zdalnie .Oczywiście musisz mieć dobry internet przy aucie, kabel / interfejs oraz zainstalowany TeamViewer .Ewentualnie programy mogę też zdalnie zainstalować.
  3. Sterownik( FRM) odcina zasilanie gdy zarejestruje zwarcie (50razy).Wtedy trzeba zrobić reset zwarcia. Osobiście robię to za pomocą Tool32.
  4. Przekodowałem FRM do ustawień fabrycznych i wszystko jest ok :D . Dopiero wtedy klient zdał sobie sprawę że auto miało cały czas zrąbane światła przez nieudane kodowanie. Jak zapytałem gościa czy zakodować mu światła do jazdy dziennej to już nie chciał :lol: Żal mu było tylko kierunków bo miał po jednym dotknięciu kilka mrugnięć a teraz jest tylko jedno. Zdaje mi się że można to ustawić manetką czy się mylę? Pozdrawiam!
  5. Tak też podejrzewam ze ktoś uwalił kodowanie, ale klient zarzeka się że działało poprawnie .Myślałem tez o włączniku świateł czy może się zepsuł?
  6. Witam! Odwiedził mnie dziś klient w celu naprawy FRM. Jeszcze przez telefon powiedziałem mu że raczej FRM nie jest zepsuty i muszę najpierw odczytać błędy , wiec przyjechał . Problem polega na tym że tylne światła działają poprawnie tylko w pozycji A oraz jako światła dzienne . Po przekręceniu włącznika w pozycję świateł mijania, tylne pozycyjne świecą tylko na klapie . Na błotnikach nie działają. W pozycji A świecą na błotnikach i na klapie. Inpa nie pokazuje żadnych błędów związanych z tylnymi światłami. Jedyne błędy jakie były w FRM to: 0X 9CC0-Communication with StepperEngineBox rigth disturbed oraz 0X 9CBFCommunication with StepperEngineBox left disturbed. Zapytałem klienta czy ktoś czasem nie kodował świateł. Twierdzi że wcześniej kodował ktoś światła dzienne i wszystko działało poprawnie. Trochę mu nie dowierzałem ale mówi że jest pewien na 100% że było ok i jakiś czas temu się zepsuło . Teraz oczywiście auto nie otrzymało przeglądu technicznego. Nie wiem gdzie szukać przyczyny :?: .Czy ktoś z was spotkał się z podobnym problemem? Wszystkie sugestie mile widziane. Z góry dziękuję i pozdrawiam! :handshake:
  7. Zapłać parę złotych więcej i kup K D CAN z przełącznikiem na pinach 7 i 8 - obsłuży wtedy też nowsze auta. Oczywiście przed zakupem zadaj sprzedającemu pytanie czy wykrywa zapłon.
  8. Działa bez problemu. Zapewne robisz coś nie tak. Wszystko musi być tak jak w instrukcji.
  9. Nie rozumiem co chcesz przekazać w swojej wypowiedzi . Jak chce naprawiać za darmo to Ty mu tego nie zabronisz.Kto zagląda na forum to czytał w temacie FRM Twoje ,, przepychanki" z owym kolegą. Pozdrawiam!
  10. Pomoc na terenie Holandii, naprawa FRM,kodowanie,programowanie,
  11. Skąd taka teoria?W starszych modelach typu e39,e46 oczywiście pin 7 i 8 musi być połączony ale w nowszych w żadnym wypadku.
  12. Wracając do sprawy to ,,Królową lawet" udało mi się odpalić.Musiałem pokombinować żeby usunąć błędy i dopiero wtedy przeszło synchro. Nawet pokusiłem się żeby spróbować aktualizacji przez ISTA .Niestety już po trzech minutach ISTA przerwała programowanie CAS i kazała zakończyć sesję .Dokończyłem aktualizację wykluczając CAS z planu działań. Teraz pozostało(jutro) zamówić nowy acu i żeby sprawę zamknąć do końca wysłać CAS do naprawy. Pozdrawiam!
  13. Ma szczęście że ja nie zajmuję się tym zawodowo tylko hobbistycznie bo jak bym to robił na co dzień to bym chyba wygonił takiego klienta.Coraz lepiej zaczynam Ciebie rozumieć czemu często się wkur....na takich. Stać na auto ale na dobry serwis już nie.Najlepiej żeby wszystko po znajomości i za pół darmo .Rozumiem że na forum sobie pomagamy,podpowiadamy i.t.p . ale przecież auto to wygoda a wygoda kosztuje.Wygoda musi kosztować zwłaszcza gdy ktoś oszczędza nie tam gdzie trzeba czyli na porządnym serwisie.Druga strona medalu to porządny serwis. Dzisiaj jak pojechałem zobaczyć te e90 do tego garażu to na szyldzie miel: naprawy,i.t.p,i.t.d oraz diagnostyka komputerowa. :lol: Myślałem że już nie wytrzymam i coś powiem :mad2: Gość za pomocą jakiegoś CDP podejście robił do tej e90. Kupują najtańsze programy uniwersalne i ogłaszają ,,Diagnostyka komputerowa".Przeciętny zjadacz chleba nie ma pojęcia i płaci za podpięcie do kompa , a jaki jest efekt to już nie trzeba pisać.
  14. :lol: 100 razy jej to powtarzałem.Nie długo było trzeba czekać :lol: żeby e90 została ,,Królową lawet" .Dzisiaj znowu prośba o pomoc, pojechała do jakiegoś garażu z zawieszeniem robić , rozładowali aku i auto nie odpala :lol: .Pojechałem tam ale niestety INPA już teraz nie zrobiła synchro.Wywala takie coś http://zmniejszacz.pl/zdjecie/2018/10/5/13133827_Przechwytywanie.PNG Tłumaczyłem jak człowiekowi że trzeba aku wymienić i dać CAS do kolegi temski 740 naprawi i będzie po kłopocie.Zero konkretnego odzewu ,a teraz RATUNKU szuka.Jutro auto przywiozą mi pod dom to spróbuję czy Ista P nie podniesie tego problemu.Jak nie to koleżanka już nie będzie miała wymówki że to tak daleko i CAS pojedzie do kolegi temski 740.Nawet gdy odpali to i tak jak najszybciej będzie ten CAS chciała oddać bo teraz to już chyba na serio zajarzyła że jest problem. Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.