Skocz do zawartości

Mateo26108

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateo26108

  • Urodziny 08.05.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 3.0D 193KM 2003

Osiągnięcia Mateo26108

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. A jaki błąd Ci wywala? Ja mam problem z kontrolą DSC. Zapala sięosowo po ruszeniu, czasami od razu a czasami po kilometrze. Na kompie pokazuje błąd 108 SN control czy coś takiego..
  2. Żebym nie pomylił, która pozycja to będzie odczyt rzeczywisty w inpie? A i czy dasz rade z tych hu..ych pomiarów coś wyczytać na temat przepustki? Postaram się nagrać w najbliższym czasie odczyt z gazem w podłodze ;-)
  3. Heh:D a ile powinna dmuchać? Przy gazie w podłodze mialem coś około 2200mbar.
  4. A no właśnie na zimnym, ogólnie na rozgrzanym korekty wyglądają tak: https://zapodaj.net/e76895d1dd709.png.html A widzisz, gdzieś ktoś mi powiedział że przy stałej predkości robić pomiary.
  5. Witam wszystkich, czy ktoś dał by radę rzucić okiem na prace silnika i ocenić czy wszystko jest w porządku? Podaje linki to filmów, pierwszy na biegu jałowym i drugi podczas jazdy: Silnik m57d30 193km
  6. Witam forumowiczow;)Posiadam e36 w nadwoziu Limuzine. I stąd moje zapytanie czy może ktoś wie szyberdach od hatchbacka będzie pasował do mojego?
  7. Dzięki wszystkim za odpowiedzi. :cool2: A ja jednak myślę że to przez te sworznie przy zwrotnicach( czytałem gdzieś o typie sworznia z jakimś pakietem komfortu-guma i blaszka od spodu) i wydaje mi się że ta guma jest już wyrobiona i sworzeń ma spory luz tak samo z lewej jak i prawej strony. Co wy na to?
  8. W PAnelu nawiewu jest jedna żaróweczka też w oprawce 1.2W a żeby się do niej dostać wystarczy wyciągnąć pokretła i zobaczysz dwie śrubki. Tylko je odkręcasz i masz dostęp do oprawki z żarówką:)
  9. Dzięki za odpowiedzi:) wszystko będę brał pod uwagę, zacznę od wymiany tuleii gumowych i sworzni, ale to już po świętach:)
  10. Witam wszystkich forumowiczów. Mam taką sytuacje z e36 że podczas jazdy przy prędkości ok 100km/h zaczyna mi mocno wibrować przód, takie odczucie jakby koła były niedokręcone. Dopiero po lekkim przyhamowaniu wszystko wraca do normy i tak jest za każdym razem, czy to może być wina sworznia na wahaczu? Jeden mam do wymiany właśnie i tuleje te gumowe.
  11. Mateo26108

    Wymiana szyberdachu

    Ja chciałbym się dołączyć do pytania kolegi bo mam podobny problem.:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.