Skocz do zawartości

ZeusSs

Zarejestrowani
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E53 3.0d 2003r.
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia ZeusSs

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Nie zainstalowalem zadnego softu do nagrywania, ale moje spostrzezenia po drugim dniu na odpietej przeplywce - samochod pracuje idealnie. Zimny silnik czy cieply silnik - zadna roznica. Pracuje rowno zadnych checkow na desce - tylko po podpieciu kompa widac blad przeplywki.
  2. Może uda mi się w sobotę zrobić rundkę z komputerem, to wtedy się odezwę i wrzucę jakieś zrzuty ekranu.
  3. Dalej walcze z nierowna praca. Dzisiaj natomiast zauwazylem, ze po odpieciu przeplywki silnik pracuje jakby lepiej. Mozliwe, ze przeplywka walnieta i takie cuda sie dzieja?
  4. Jak mozna wystawic samochod z taka pierdola jak brak przycisku z panelu sterowania nawiewem? Przeciez to kilka zlotych i od razu lepiej wyglada.
  5. Gdzie nie bylem i nie pytalem to robia wielkie oczy na slowo "maszyna do sprawdzania szczelnosci dolotu dymowo". W tygodniu zrzuce kolektor, wymienie uszczelki, sprawdze odme, sprawdze rury, sprawdze weze, moze cos uda sie namierzyc.
  6. No bo odpalalem tamten silnik i pracowal wzorcowo. Uszczelka pokrywy zaworow jest nowiutka, musze zapytac czy ktos u mnie w miescie posiada w ogole maszyne do sprawdzania dymowo.
  7. Jak nie urok to sraczka ... Wychodzi na to, że miałem dwa wadliwe czujniki, bo wymieniłem na kolejny i wszystko jest ok. Natomiast po odpaleniu od razu było czuć, że silnik pracuje dziwnie i kuleje dalej, no i po rozgrzaniu wywaliło błędy ... No i odczyt, wcześniej wspominaliście, że to pokazuje nieszczelność w dolocie ... Od tego silnik by kulał na zimnym, a jak się rozgrzeje to wszystko już wraca do normy i pracuje idealnie?
  8. Moze uda mi sie dzisiaj znalezc gdzies czujnik i znowu podmienic ... Juz mam dosyc.
  9. Tylko po co ktos by grzebal przy rozrzadzie? Musze jakis inny czujnik zamontowac jeszcze raz i wtedy zobacze.
  10. Wyciagnalem vanosy, wymienilem uszczelki, zamontowalem iii co? NIC :) Ten sam blad dalej ... Jakies pomysly?
  11. Ok, dzieki za podpowiedzi, jakos na dniach postaram sie rozebrac silnik i sprawdzic blok.
  12. Czyli jednak rozbieranie mnie nie ominie. Ciekawe czy uda mi sie samemu ogarnac caly remont silnika, nigdy takiej operacji nie robilem ale kiedys musi byc ten pierwszy raz :)
  13. Tam jest wlasnie nadmiar materialu, bo to jakby stopiona klapka na tloku. Zastanawiam sie czy da rade zdjac to bez rozbierania bloku.
  14. Vanosy mozna ustawic? Z tego co widzialem to ludzie nawet je sami wyciagaja, wymieniaja wszelkie uszczelniacze i zakladaja spowrotem bez zadnych specjalnych narzedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.