Skocz do zawartości

moldero

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 318i 129KM 2006 rok

Osiągnięcia moldero

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Cześć, Z powodu braku obręczy trzymającej tłumik środkowy (nie zdążyłem dojechać do mechanika :( ) wysunął się / rozpadł katalizator w miejscu jak na poniższym zdjęciu: Pytanie, co kupić w zamian? (VA56277) Widzę, że jest bardzo duża rozpiętość w cenie. Czy przy tak słabym silniku ma to większe znaczenie? Czy po zmianie na zamiennik nie odpadnie kilka koni? I ostania kwestia, da radę sprzedać starego kata? Pozdrawiam serdecznie
  2. Cześć, Wszędzie sprzedają tylko zestawy żarówek do E90, byłby ktoś tak pomocny i wskazał mi jakie żarówki mam kupić tylko na przednią i tylnią podsufikę oraz bagażnik? Pozdrawiam
  3. Wykres z hamowni E90 318i 129KM - prośba o interpretacje.
  4. Cześć, Jest ktoś z Krakowa lub okolic który podjąłby się takiej naprawy? Oczywiście nie za darmo. Pozdrawiam
  5. Szyba (taka jak oryginał tylko bez znaczka BMW) + wymiana = 590zł + kosz uszczelki górnej (80zł z przesyłką). Dodam jeszcze jeden z plusów tej wymiany, jako, że wczoraj przejechałem całą długość A4 - CISZA! Wcześniej z racji wybrakowanej i odstającej delikatnie miejscami uszczelki był nieprzyjemny szum.
  6. Jestem po wymianie wraz z szybą. W końcu wygląda to porządnie, a zalet nowej szyby nie sposób opisać. W szczególności nocą. Nawet wycieraczki przestały piszczeć...
  7. A jaki jest pobór mocy dla mijania i drogowych?
  8. Cześć, Chciałbym wymienić żarówki mijania i drogowe na takie które dają więcej światła i z bielszą temperaturą barwową. Co myślicie o https://www.philips.pl/c-p/35026528/x-tremevision-zarowka-samochodowa I teraz jeszcze pewnie dla Was kuriozalne pytanie: Mijania i drogowe mają takie same żarówki H7? Z jaką mocą świeci jedno i drugie? Mam zakodowe DRL czy po zmianie żarówek trzeba coś dodatkowo zmienieniać w komputerze? Pozdrawiam
  9. Ciśnienie gdy kontrolka się nie świeci jest prawidłowe. Decyzja po konsultacji z fachowcami: pompa olejowa - weryfikacja, a ostatecznie wymiana na w dobrym stanie oryginał używkę + wymiana panewek profilaktycznie. I jeszcze ciekawostka, po przegazowaniu auta z wyciągniętym filtrze oleju kontrolka nie zapaliła się ani razu przez kilkadziesiąt odpaleń. Dzisiaj jednak pokazauje się już ponownie co 3 czy 4 odpalenie.
  10. Dokładnie tak jak pisze Kolega Piotrek. Może się komuś uda, ale tego nie powinno się tak robić "po fachowemu". W NordGlass nowa szyba Pilkingtona (taka jak oryginał) z wymianą i moją uszczelką (kupiłem na allegro za 60zł) za 600zł. Szyba ma już swoje lata i wieczorem ciężko się jeździ, bo "dziury" po kamieniach powstałe przez 14 lat już lekko rozpraszają światło. Nie polecam bez zdjęcia szyby, rozmawiałem z kilkoma ludzmi z różnych firm i każdy mówił że z doświadczenia inaczej się nie da.
  11. Czesc, Kupiłem tę uszczelkę i faktycznie jest już z taśmą dwustronną. Tylko ani mechanik, ani blacharz nie chce tego się podjąć, bo wg nich na 90% ukruszyt się szyba przy wyrywaniu tego twardego kawałku. Ktoś z Was robił to sam?
  12. A propos oleju, obecnie zalany jest AMSOIL 5W-40 bez upzedniej płukanki. Nie lepszy byłby w takim przypadku 5W-30? Mechanik broni się tez przed płukaniem, jako, że może narobić więcej szkód niż pożytku. Słusznie?
  13. Panowie, Jak sprawdzić czy silnik dostał już w dupę przez to ciśnienie? Sprawdzenie kompresji? Chciałbym dowiedzieć się czy warto ratować jeszcze tę jednostkę czy faktycznie jeździć do rozpadu... Dodam, że auto jeździ naprawdę dobrze, zrobiłem nim 800km i nie zeszło gram oleju (przed wymianą uszczelniaczy już byłby dolany co najmniej litr), przyśpieszenie od 0 - 100 ma książkowe, codziennie (oczywiście po rozgrzaniu) jeżdzę na wysokich obrotach, a co drugi dzień pozwalam sobie na autostradzie na prędkości rzędu 180 - 200 km/h i nigdy nie zapaliła się żadna kontrolka, nawet na sekundę. Tylko i wyłączanie podczas odpalania - losowo, raz na rozgrzanym, raz na zimnym, ale nigdy w trakcie jazdy.
  14. Dzięki za pomoc. Poszukam jeszcze innego mechanika. Jeszcze przy okazji, czy możliwe że rozwiązaniem problemu będzie zawór regulacji ciśnienia oleju?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.