Skocz do zawartości

ipozaup

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F30 320d EF

Osiągnięcia ipozaup

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów, mam (chyba) standardowy problem z maglownicą z F30 - stuki z lewego koła. Bmw zaleca dość kosztowną wymianę całego podzespołu, co mi się w tym roku już nie uśmiecha, bo dopiero co wymieniłem rozrząd i masę innych rzeczy, które wymagały nagłej interwencji. Czy ktoś próbował regeneracji albo montażu używki? Mam elektryczną wersję z asystentem parkowania, jeśli regeneracja, jakieś sprawdzone punkty? Z góry dziękuję za info!
  2. ipozaup

    Nowe opony

    A ja wymieniałem przed sezonem w tym roku na Goodyear EFFICIENTGRIP 225/45R18 91 W RUN ON FLAT FP, przód Goodyear EFFICIENTGRIP 255/40R18 95 Y RUN ON FLAT FP, tył i jestem mega zadowolony, są super ciche i auto świetnie się prowadzi, na winklach przyklejony jak naleśnik :) mam standardowe F30 2.0 def Te opony posiadają homologację czy jak to się tam zwie od BMW, ale ja wybrałem dokładnie te same opony, ale bez biało niebieskiego wiatraka - parametry mają dokładnie te same, a są 2x tańsze :)
  3. ipozaup

    Nowe opony

    A ja wymieniałem przed sezonem w tym roku na Goodyear EFFICIENTGRIP 225/45R18 91 W RUN ON FLAT FP, przód Goodyear EFFICIENTGRIP 255/40R18 95 Y RUN ON FLAT FP, tył i jestem mega zadowolony, są super ciche i auto świetnie się prowadzi, na winklach przyklejony jak naleśnik :) mam standardowe F30 2.0 def Te opony posiadają homologację czy jak to się tam zwie od BMW, ale ja wybrałem dokładnie te same opony, ale bez biało niebieskiego wiatraka - parametry mają dokładnie te same, a są 2x tańsze :)
  4. Witam, pytanko do użytkowników - mam najechane ok 123tyś km w 2 litrowym dieslu ef z 2012 roku, rozrząd już wyraźnie słychać jak zaiwania po obudowie, w serwisie powiedzieli mi, żeby do 160 tyś spokojnie jeszcze się przekulać i nie przejmować. No ale słyszę go i mnie irytuje... No a wiadomo - irytujące dźwięki zawsze sa najgłośniejsze. Czy ktoś w podobnej sytuacji zmieniał łańcuch? przy podobnym przebiegu? Jakie macie koszta u siebie w serwisach? Może w ASO, lub w serwisie bez autoryzacji ale ze specjalizacją BMW? Pozdrawiam
  5. Informacje się zgadzają, ale przy pierwszych dwóch generacjach silnika, obecny ma oznaczenie N47D20O1 i zdaje się pierwsze modele pojawiły się w 2010 roku - nie wiem, czy to samo oznaczenie. Też dopytywałem o to w ASO oraz dobrym serwisie BMW we Wrocławiu, i faktycznie były zrywające się rozrządy, były urywające się łopatki, i były padające wtryskiwacze w wersjach A i B, w wersji C podobno ten problem został rozwiązany - we Wrocławiu w każdym razie nie było takich doniesień. Polecam zadzwonić jeszcze do ASO albo do jakiegoś dobrego serwisu BMW i podpytać, czy takowe przypadki się zdarzały, auta w końcu na polskich drogach są od 2012 roku więc jeśli coś takiego miałoby sie dziać - info w serwisie powinno być :)
  6. Nie do końca - mam wersję F30 320d, bez mpakietu i też mam przód 225 tył 255
  7. 1. Aktualizacja powinna załatwić sprawę 2. Jak nie pomoże - sprawdzić w ustawieniach sparowanego urządzenia jakie parametry ma przypisane? (zdaje się sa 3 - telefon, muzyka i coś jeszcze). kiedyś tez mi cos nie "grało" i okazało się, że opcja muzyki sie w jakis dziwny sposob odznaczyła :)
  8. Tez spotkałem się z tym problemem u siebie, też śmigam na 18 run flatach ale na szczęście trafiłem na kumatego gościa w serwisie. Też prześwietlili mi całe zawieszenie, żadnych luzów nie stwierdzili. Najprawdopodobniej winna jest maglownica, połączona z pompą wspomagania i jakimiś innymi podzespołami (jest to jedna zabudowana część), a jeśli to wersja z adaptacyjnym zawieszeniem i aktywną kierownicą, jak u mnie - nowa kosztuje w graniach 12-13 tyś pln. BMW w ciągu krótkich kilku lat produkcji udoskonalało ten podzespół bagatela 17 razy, ale jak widać nie umieją sobie z tym poradzić bo ciągle padają i to jeden z najmniej udanych wynalazków. U mnie w 3 letnim bmw z przebiegiem 110tyś (wersja 320d) problem występuje "delikatnie" - w serwisie usłyszałem, że bardzo często padają dużo szybciej... Z racji wysokich kosztów wymiany nawet na gwarancji serwis twierdzi, że to norma (ten typ tak ma) i defacto nic poważnego nie powinno się dziać - koło nie odpadnie ani nic z tych rzeczy. Dopiero jak generuje mega duży luz biorą się za wymianę. Ja niestety mam już auto po gwarancji więc nie pozostaje mi nic innego jak "pokochać" tę dolegliwość. Szkoda tylko, że marka premium nie dba o tak trywialne elementy jak zawieszenie. edit: na moje oko część modyfikowana była 17 razy, niezależnie od wersji, każda została wycofana: https://pl.bmwautoparts.net/pl/katalog/czesci/32_2071/0/54109/L/0/2012/0
  9. Ok, zatem trzeba sie do tego po prostu przyzwyczaić... zamykamy temat ;)
  10. Witam, mam krótkie pytanie do specjalistów. Otóż, w f30, która parkowała pod chmurką jakby lekko "szura" lewe lusterko podczas automatycznego składania/rozkładania. Mam pewność, że nie jest to wada ani uszkodzenie - tylko po prostu przy składaniu lusterek na noc, gdzie często gęsto zastał je deszcz, śnieg czy mróz między plastiki pewnie dostał się jakiś syf - czym to najlepiej nasmarować ażeby wyciszyć cały proces?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.