Skocz do zawartości

tomcio.BMW

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW 520i E60, 2003

Osiągnięcia tomcio.BMW

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam kolegów, Mam problem z odpaleniem auta po wymianie aku. Kręci lecz niestety nie odpala :-( Błąd z silnika to 2737 EWS. I teraz chciałbym zrobić reset EWS tylko nie jestem pewien czy w moim e60 mam robić EWS czy CAS? Jak mogę sprawdzić inpą jaki mam typ modułu? Ponoć piątki z lat 2003/04 jeszcze wciąż resetujemy EWS... jak to sprawdzić panowie?
  2. Tak. I jest tam takie sitko, które czasami się zapycha. Można spróbować przeczyścić albo jest wyciek na oringu.
  3. Czy ten TPS to ten czarny plastik przy przepustnicy? Czy coś innego?
  4. Witam szanownych kolegów. Mam taki problem (silnik M54): podczas przyspieszania z niskich obrotów a także podczas zmniejszania prędkości (puszczania nogi z gazu) autem poszarpuje. Nie dzieje się tak raczej na wyższych obrotach. Czy to może być objaw uszkodzonego potencjometr przepustnicy? Jeśli tak to gdzie on jest w E60? I czy np INPA da się to zdiagnozować? Dziękuje za pomoc :-)
  5. Daj znać jak usuniesz zawór, tak czy inaczej będziesz czuć różnicę na plus przy zmianie biegów po usunięciu. Wydaje się, że to może być przyczyna. Pozdrawiam.
  6. Nie jezdzij wolnossaca benzyna na niskich obrotach. I sprawdź tematykę cluth delay valve. Wynalazek BMW który nawet z najbardziej wprawnego kierowcy zrobi ucznia że szkoły jazdy przy zmianie biegów (zakładam, ze masz manual).
  7. Z tego co wiem - nie. Jeśli wymieniłeś na taki sam typ i pojemność to nie. Ja odpinałem i nie adoptowałam (rejestrowałem). Ten kabelek to pewnie IBS - odepnij i zobacz czy będzie chodziło z odpietym, jeśli tak to zapewne wina IBS (do wymiany). Rejestruje podstawowe parametry aku. jeśli całkiem byś się go pozbył to możesz mieć albo za małe ładowanie albo za duże.
  8. Kolego sprawdź w wyposażeniu czy masz kod 2VB; to jest TPMS. Jeśli nie to masz zwykły system monitorowania na podstawie prędkości obrotowej kół i nie pokaże.
  9. I też czasami "żabkuje"? czy tego objawu nie masz?
  10. Szanowni koledzy, Mam taką przypadłość w moim 520i: sprzęgło bierze mi bardzo wysoko (tak około 3/4 wysokości nawet). Nie ślizga się, nie ma spadków mocy przy przyspieszaniu; jedyne co, to na niższych biegach i przy redukcji czasami szarpie autem jakbym jeździł jak nowicjusz na nauce jazdy, ale może to dlatego, że nie zawsze jeszcze mogę wyczuć ten wysoki moment brania. Jak to wyglada u was? Jak wysoko wam bierze, bo zanim wymienię chciałbym się upewnić, że to nie jest specyfika tego modelu. Dziękuje za pomoc :-)
  11. Niestety nie mam solucji na ten problem. Na pocieszenie dodam, że od ponad roku tak się już nie dzieje - samo przeszło. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Dzięki za odpowiedź! :D orientujesz się może, czy ten czujnik koniecznie musi być ori BMW czy można zakupić na znanym portalu zamiennik? (za 100pln spokojnie kupisz). Pytam, bo słyszałem kiedyś, że niby nadal wywala błędy przy zamienniku. Prawda to?
  13. Witam kolegów. Od jakiegoś czasu wyświetla mi się żółta kontrolka silnika. Skasowałem błędy lecz problem za chwilkę powraca. INPA pokazuje błędy: 27C3 Therm. oil level sensor 2772 TEV: controller Wiem, że w tym drugim przypadku chodzi o zawór odpowietrzania baku. Natomiast nie jestem pewien po pierwsze; czy pierwszy błąd dotyczy czujnika poziomu oleju na spodzie miski czy czujnika temperatury oleju tego przy obudowie filtra. I po drugie; te błędy zawsze pojawiają się razem, nie rozumiem jaki związek ma ten czujnik z zaworem odpowietrzania baku. Szukałem jakiejś pomocy na internecie lecz nic nie mogłem sensownego znaleźć. Bardzo dziękuje za ewentualną pomoc.
  14. Witam kolegów. Od jakiegoś czasu wyświetla mi się żółta kontrolka silnika. Skasowałem błędy lecz problem za chwilkę powraca. INPA pokazuje błędy: 27C3 Therm. oil level sensor 2772 TEV: controller Wiem, że w tym drugim przypadku chodzi o zawór odpowietrzania baku. Natomiast nie jestem pewien po pierwsze; czy pierwszy błąd dotyczy czujnika poziomu oleju na spodzie miski czy czujnika temperatury oleju tego przy obudowie filtra. I po drugie; te błędy zawsze pojawiają się razem, nie rozumiem jaki związek ma ten czujnik z zaworem odpowietrzania baku. Szukałem jakiejś pomocy na internecie lecz nic nie mogłem sensownego znaleźć. Bardzo dziękuje za ewentualną pomoc.
  15. Jesteś kolego tego pewny? z tego co wiem to AutoHold jest tylko przy automacie co by było logiczne gdyż nie działa jak ręczny np podczas postoju na światłach lech utrzymuje ciśnienie w hamulcu roboczym podczas gdy skrzynia jest w pozycji D właśnie po to, aby nie trzeba było cisnąć non stop nogą na hamulec. W manualu wystarczy wbić neutral + ręczny i tyle. Stąd moim zdaniem brak tej opcji w zestawieniu z manualną skrzynią. Ja np. nigdy nie widziałem takiego zestawienia, nawet M5 F10 w manualu nie ma AutoHold. http://www.rssportscars.com/photos/cars/2014-bmw-m5-sedan/2014bmwm5-87-manual-gearbox-m.jpg Stąd moje pytanie odnośnie "ręcznego" w F10 z manualną skrzynią. Czy aby go zwolnić np stojąc na światłach muszę go ponownie nacisnąć? czy wystarczy że ruszę i sam się zwolni.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.