Skocz do zawartości

tomasz9014

Zarejestrowani
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw e39 3.0d 2002r

Osiągnięcia tomasz9014

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. witam jestem tu nowy opisze swój problem jechałem samochodem normalnie chciałem przyspieszyć i samochód stał się zamulony nie włancza się turbo ciągnie dopiero od 3 tys obrotów. Patrzałem na dzwignie turbo zdjełem wąż od gruszki pod turbo i nadal nic po zapaleniu auta ani drgnie co się stało takiego? samochód nie dymi nie pali oleju nie ma mocy jak przedtem zawór sterowania turbo wymieniłem rok temu + wszystkie węże podciśnienia
  2. witam pomocy jadąc po nowo wylanej drodze słychać z przedniego zawieszenia stuki w kabinie dość głośno co to może być ?? jak go uginam to wyraznie cos stuka
  3. jak w temacie moja bmka ciągnie od około 1800 obrotów z miejsca wogóle nie zerwie dopiero jak sie włączy turbina z dołu muł a wiec wymieniłem wszystkie węrzyki od turbo wyczysciłem cały korektor dolotowy nie było w nim klapek ;) od nowośći;), wyczysciłem egr wstawiłem nowy zawór sterowania turbo , odpiołem kabel od filtra paliwa zero rezultatów . Jedno czego nie robiłem nie kasowałem błędów po tych wymianach czy może być to tego powodem że po wymianach pracuje na starych parametrach??? , samochód wogóle nie dymi ciągnie do samego końca prędkość max 230km/h czekam na odpowieedz:)
  4. a po wymianie od ilu ci startuje? Dostaje kopa? Opisz dokładnie swój problem
  5. ok ,ale teraz jak zapalam samochód to sztanga idzie w dół po odpaleniu ,pozatym te zawory jakoś dziwnie burczą , ten od egr i ten od turbo
  6. myśle o tym zaworze który jest koło turba idą tam dwa węrzyki jak omine ten zawór na chwile by sprawdzić turbo coś się stanie??
  7. to może lepiej tego nie robić??? dodam że po odpaleniu grucha schodzi około 2cm w dół a pózniej dopiero przy około 2,5tys obrotów zaczyna się ruszać
  8. czy da się jakoś ominąć na chwile elektro zawór?? od turbo?? i zobaczyć rezultaty?? jesli by było okej zamawiam ten nowy lepiej się nie pchać w urzywki
  9. okej zakupię go czy da się jakoś ominąć na chwile elektro zawór podłanczając bezpośrednio do turbo??
  10. jaka cena za taki elektro zawór??
  11. wyczysciłem egr .wszystkie zaworki od turbo i egru cały kolektor a auto jeśt dalej zamulone do 2.5tys obrotów jak je przekroczy ciągnie do samego końca pomocy
  12. u mnie egr wogóle nie działa wyczyściłem cały korektor łącznie z egr .wyczyściłem też zawóry sterowania turbo oraz egr .wymieniłem wszystkie wężyki od podciśnienia . Zawór nie działa ściągałem gumową rurę on wogóle się nie rusza. Nawet gdy doda ję gazu.auto zamulone do około 2.5tyś obrotów potem dostaje kopa i ciągnie do końca pomocy! :cry2: :cry2: :cry2:
  13. wczesniej było to samo przewody raczej są okej aha i egr też nie działa czy to wina tych czujnikow?jak je sprawdzic bez podłanczania do kompa?
  14. czy ktoś pomoże rozwiązać ten problem ? Jak sprawdzić czy zawory podciśnienia są sprawne? :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.