Skocz do zawartości

marek8882

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marek8882

  • Urodziny 13.04.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Bmw e91 318d 122km 2007r
    Było E46 320d 136km 1999r
    było BMW e36 Coupe 1993r
  • Lokalizacja
    Brodnica

Osiągnięcia marek8882

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Czytalem ten temat jednak nie uwazam ze to normalny objaw bo wczesniej nie mialem tych skoków a w srodku bylo cieplutko po przejechaniu moze z 1,5km teraz weze podskakują a w srodku jest cieplo ale nie tak jak bylo...
  2. Sytuacja wygląda tak ze wczoraj wymieniałem termostat egr bo nie trzymal mi pionu, teraz jest ok jednak na starym tez byly te skoki cisnienia. Myslalem juz ze to moze cos zwiazanego z webasto i pompką przy nim dlatego pytamw tym temacie... mozliwe ze nowy termostat tez bylby uszkodzony? A jak strawdzic te temp. na bloku jak mowisz? I czy u was tez przy otwieraniu auta z kluczyka pompka przy webasto uruchamia sie i pracuje przez ok. 5sekund? to normalne?
  3. Witam Panowie, mam pytanie posiadaczy 320d 136km z elektrycznym dogrzewaczem webasto, , jak pozzbyc się skoków cisnienia w wężach? co za to odpowiada? Dziękuję i pozdrawiam :)
  4. Polecam założenie tej przepustnicy z klapą gaszącą bo autko gaśnie jak powinno, delikatnie i bez zadnych zbędnych wibracji :)
  5. Odpowietrzałem wielokrotnie i ciągle ten sam rezultat, jednak autko łapie pion i w srodku leci ciepłe powietrze, czytałem w innym poscie na temat "podskakujących węży" wiec ten objaw co u mnie wystepuje to chyba tak ma byc :) Gdy na klimatroniku mam 16 strumien w zbiorniczku jest ciągly, na np. 22,5 jest przerywany a na 32 zanika całkiem. Pozdrawiam :)
  6. Panowie czytając wasze posty trochę sie uspokoiłem, bo myślałem, że te podskakujące węże to wynik zapowietrzonego układu :) Mając ustawioną temp. na 22,5 strumień jest przerywany na 32 nie ma wcale a na 16 jest mocny przelew. pozdrawiam :)
  7. Dziękuję za szybką odpowiedź :) Ja mam silnik m47 136km ale raczej metoda ta sama, jutro spróbuję jeszcze raz krok po kroku wg instrukcji :8) P.s. próbowałem niedawno z tym dmuchaniem, wiec odkreciłem korek oraz odpowietrznik na nagrzewnicy i dmuchałem az wyleci powietrze z odpowietrznika i zacznie leciec płyn i tak było jednak po odpaleniu wielkiej poprawy nie ma, wieje ciepłym troszkę bardziej ale tego bąbla z powietrzem sie nie pozbyłem :( jest pewnie gdzies wczesniej, no nic jutro zrobię wszystko od początku korek po korku i zobaczymy :)
  8. Czytałem gdzieś żeby dmuchnąć w korek wlewu na zbiorniczku wyrównawczym na odkręconych odpowietrznikach i zakrecac je po kolei az zacznie wydobywac się płyn, prawda ?
  9. Witam Panowie, czytałem już wiele na temat odpowietrzania ale nie mogę dojść do ładu... mianowicie mój problem polega na tym, że gdy mam temp ustawioną na nie wiecej niż 18 stopni na klimatroniku, wskazówka stoi w pionie i przelew w zbiorniczku jest, niestety z zwiekszaniem temp na klimatroniku chociażby do 22,5 stopnia strumien zaczyna przerywać (na 32 w ogole zanika), na ustawionych 22,5 czuć ze w układzie jest wielki bąbel powietrza aż całe węże chodzą, ale nie chce się ten bąbel wydostać... Odkręcałem po kolei odpowietrzniki ale bąbel ciągle siedzi.. Proszę o jakąś pomoc, pozdrawiam :)
  10. Panowie chciałbym zamówić taki zestaw od trandolfa, czy ktoś ma jakiś kontakt do niego bo na forum nie mogę go złapać, Dzięki za pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.