Skocz do zawartości

mylder

Zarejestrowani
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60 '05 231km

Osiągnięcia mylder

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Pamięta ktoś może jakiej średnicy wężyki kupić, żeby obyło się bez rzeźbienia? Strzykawki ogarnę w aptece;)
  2. A jak to sprawdzić? W sensie organoleptycznym-fizycznie, czy na kompie ciśnienie sprawdzić odczytem z czujnika? Bo po wyłączeniu silnika, a co za tym idzie i zapłonu OBD2 przerywa komunikację z INPA/carly
  3. Kolego, a jak powinno być? Z tego jak ja to rozumiem to jak jest tylko zapłon to pracuje elektryczna pompa w zbiorniku i ona daje ciśnienie na szyne ok 5bar. Gdyby nie było paliwa w układzie, albo pompa by nie pracowała to raczej byłoby coś około 1bar. A jak silnik kręci to pompa wysokiego ciśnienia zaczyna generować już ok 300bar. (w trakcie jak kręci rozrusznikiem ciężko powiedzieć co się dzieje bo INPA przerywa komunikację i się wysypuje, a CARLY zawiesza na ten moment połączenie - wiadomo wszystkie siły idą na rozruch, radio przygasa, dmuchawy się zatrzymują itp. normalna procedura startu) Czyli wydaje się być ok. Chyba że ja coś ty źle rozumiem. To jest wersja gdzie pompa jest tylko w zbiorniku (przy filtrze jest jedynie podgrzewacz)
  4. No, muszę ogarnąć pare strzykawek i wężyków i zrobie test przelewowy w przyszły weekend. Generalnie, auto nie dymi, korekty w INPIE praktycznie książkowe (wiem że to jeszcze nie musi nic znaczyć). I gdyby coś nie tak było z wtryskami, to czemu po 13h stania (nawet na mrozie) odpalałby od strzała, a po 22h w ciepłym garażu się męczy i długo kręci rozrusznikiem zanim zaskoczy?! I nawet jak się go od razu zgasi po tym jak zapali po długim kręceniu i za chwilę znowu wciśnie START to pali już "od strzała"...(Przyznam że trochę głupieje) Ciśnienie na szynie przy zapłonie (silnik zgaszony) jest ok 6bar na szynie wtryskowej, po odpaleniu skacze do ponad 350bar.
  5. Pany i Panewki, problem natury takiej, że jak auto stoi ponad ok 18h to bardzo długo kręci rozrusznikiem zanim zaskoczy (nawet 6 sek). Nie ma znaczenia temp, dzieje się tak nawet w ogrzewanym garażu (+16*C). Jak stoi 7h nawet na dużym mrozie (-15*C) zapala "na dotyk". Wymieniony filtr paliwa (po wymianie nawet czas postoju po którym auto ma problemy z zapalaniem się skrócił). Zakładam więc że problemem jest cofające się paliwo do zbiornika (dodatkowo teraz jak filtr jest nowy i przepuszcza lepiej niż stary, który był już pewnie przybrudzony to proces "zlatywania" paliwa przyspieszył). Czy jest zaworek blokujący cofanie się ropy w silniku M57N2? Czy jest on częścią pompy wysokiego ciśnienia? Jak się tam dostać, można go wyczyścić/wymienić osobno? W kompie brak błędów odn układu paliwowego, ale co jakiś czas pojawia się błąd klapy gaszącej Throttle actuator (483D). Być może to ona robi problemy, ale czemu miałaby się zamykać po dłuższym postoju i nie dawać silnikowi się odpalić?! Z tego co wiem w pozycji 0 jest ona całkowicie otwarta-trzyma ją sprężyna, dopiero silniczek ją zamyka na chwilę podczas gaszenia auta. Co myślicie? Miał ktoś podobny przypadek? Auto ma nowe świece żarowe, sterownik świec i akumulator.
  6. Jak tam projekt @mnichu ? Rozumiem ze po wydlubaniu DPF'a tylko go zaspawales? czy wygluszales jakos puche? Pytam bo juz wyciagnalem DPF u siebie i nie wim czy zamykac puche i zaspawac, czy cos tam musze jeszcze srodek uzupelnic? Jak dzwiek w porownaniu do DP? Ew czy daloby sie cos tam wspawac zeby wydobyc troche basu? Jeszcze powiedzieli mi ze jak tylko zaspawam i za katem zostawie taka pusta przestrzen to turbina bedzie dostawac overboostow i bedzie sie szybciej zuzywac, prawda to?
  7. Trzymam kciuki za ta 4ke z przodu:))) DPFa z puchy wycinales samemu? (chodzi mi o to gdzie on sie znajduje, gdzie rozcinac puche - przod/tyl/jak daleko) Jeszcze pyt odn filmiku, bo widze ze masz jakas procedure staru, podnosza Ci sie obroty do ok 2tys i dopiero auto rusza. To jakas zmiana w sofcie, czy startujesz z hamulcem?(czy to bezpieczne?) Pozdrawiam :)
  8. Mnichu, jest mega zaje..cie!! Ladnie ciagnie jak szalona :) Jakie wtryski tam siedza teraz? Pucha po DPFie z katem tez jest oryginalna od 535d, czy wybebeszyles swoja? Bo wiem ze miales zakladac oryginalny swoj z powrotem. Jak z nagrzewaniem sie autka w mrozy po zaslepieniu EGRa i wywaleniu chlodniczki spalin? Sorry za gradobicie pytan ;) Podziwiam i pozdrawiam :)
  9. Jak masz LM2 to faktycznie do zrobienia NCSem. Ale lampy rozumiem masz przedliftowe? To wiadomo od kiedy montowali LM2? czy też było to może związane z jakimś innym wyposażeniem?
  10. Fajny projekcick :) Jest późna godzina i oczy zmęczone, ale chyba nie pominąłem nigdzie odpowiedzi na moje pytanie: Widze ze autko przedliftowe, a masz zakodowane welcome lights. Wymieniales modul na LM2? Czy moze miales juz fabrycznie go, czy tez robiłeś jakieś obejście, albo jest rozkminiony sposób jak to zakodować do przedlifta? Pozdrawiam.
  11. Przy sprawdzaniu INPA dat i wersji sterowników przy niektórych pozycjach wyświetlają mi sie krzaki zamiast VINu, albo nic się nie wyświetla (62 MOSTGW) ADR Gen. name JobStatus ZB No. VIN No. Date 3C CDC OKAY T411033 ÿÿÿÿÿÿÿ 14.06.2006 62 MOSTGW OKAY 67 ZBE OKAY 6963051 ÿÿÿÿÿÿÿ 04.07.2005 6D FAS OKAY 6927312 ÿÿÿÿÿÿÿ 04.06.2004 6E BFS OKAY 6927312 ÿÿÿÿÿÿÿ 04.06.2004 Reszta jest ok, tylko aktualizacje z okolic 2012r. Czy takie zjawisko to normalna rzecz? Auto nie wywala żadnych błędów jeździ normalnie, ale troche mnie to zastanawia. I jeszcze pytanie czy po 2012r wyszły jakieś aktualizacje do mojej 5tki 2005r? Czy warto aktualizować sterowniki? Niby sprzęt mam jak to zrobić wiem, ale jednak boje się że coś się w trakcie wysypie, a nigdy tego nie robiłem, dlatego wolałbym oddać to fachowcom(tym bardziej że proces chwilę trwa, a ja nie jestem pewny swojego prostownika). Czy jest ktoś w Krakowie kto jest w stanie zaktualizować stery za mniejsze pieniądze niż ASO, oczywiście z wiedzą sprzętem i doświadczeniem? bo znalazłem firmy które biorą za to więcej talarów niż ASO BMW - najtanszy jest premium arena w Łodzi z tch które sprawdzałem (nawet w ASO trwa to ok 4-5godz)?
  12. Kolego, on nie traci pamieci, tylko zapewne masz pilot i bramę z kodem zmiennym i sterownik od bramy/szlabanu też. To nie bramę dodaje się do pilota w takim przypadku tylko pilota dodaje się do bramy. Z tego co wiem działa to w ten sposób, że do bramy, podczas kodowania nowego pilota, dodaje się klucz wg którego nowy pilot odpowiada na sygnał(piloty i jednostki firmy nice smilo). Jest zapytanie od pilota, odpowiedź od bramy(za każdym razem inna) i odpowiedź od pilota(wg jego klucza który brama po zakodowaniu już zna), jeżeli wszystko się zgadza z bazą danych w bramie, otwiera się. W momencie jak kodujesz go w ten sposób zapisujesz tylko 1 przebieg, później gdy brama zmieni kod, auto dalej odpowiada tym samym, ale brama już go nie rozpoznaje. Musisz mieć dostęp do bramy i wg instrukcji bramy i auta dodać uniwersalny pilot lusterka jako zmienny (nie ze wszystkimi bramami/szlabanami się da) Osobiście mi się to nigdy nie udało. Jakbyś nalazł rozwiązanie chętnie przygarnę je na pw.
  13. mylder

    Małopolskie

    Miał ktoś do czynienia z serwisem Auto serwis Nowak GOZDZIKOWA 20 Kraków? Może ktoś polecić/odradzić? http://dobrymechanik.pl/mechanicy/krakow/auto-serwis-nowak-mechanika-regeneracja-turbosprezarek.html Mam zamiar regenerować i hybrydować u nich turbinę i nie wiem czy oddawać moją moc w ich ręce? Opinie na dobrym mechaniku mają świetne, ale każdy wie jak to bywa z internetowymi opiniami.
  14. Przy okazji, czy jest możliwość zmiany, aby tempomat działał od prędkości niższej niż 30km/h ? Da się zmienić minimalną wartość prędkości od której tempomat można aktywować?
  15. Hurra;) Zwycięstwo człowieka nad maszyną !!! Udało się , trzebabyło po dodaniu opcji do CAS i LMA przekodować CAS LMA i KGM (te 3) i wtedy zmienić funkcję składania na aktiv i wszystko śmiga jak należy:) Mam nadzieje że komuś się to przyda. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.