Skocz do zawartości

Bartosz_K

Zarejestrowani
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dA 2002r. M-pakiet

Osiągnięcia Bartosz_K

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich, mam pytanie do znających temat. Na zdjęciach zaznaczyłem w którym miejscu mam wyciek... jest to e39 3.0d 2002r. Element to wąż od płynu chłodniczego idący od dolnej części zbiorniczka wyrównawczego. Cieknie z łączenia zaznaczonego na fotkach. Pytanie - do usunięcia usterki wystarczy jakiś oring na tym łączeniu, czy należy wymienić któreś przewody(które)? http://files.tinypic.pl/i/00895/n77u2n1gsshi.jpg http://pics.tinypic.pl/i/00895/61t8y6y1brue.jpg http://images.tinypic.pl/i/00895/r4ln577kyo0g.jpg
  2. Bartosz_K

    Sprezyny m-technic

    To może pytanie inne - czy lepszy będzie Eibach pro-kit z obniżeniem -30mm, czy Kilen -15mm ale niby dedykowany to mojego auta: https://czescidobmw.pl/partscatalogue/11061-kilen-sprezyna-zawieszenia,11-11061-0176-00188--11061~2KLN.aspx Żeby nie było tzw. kozy...
  3. Bartosz_K

    Sprezyny m-technic

    Panowie odkopię trochę temat bo mi również strzeliła sprężyna :evil: Czy orientujecie się o ile fabrycznie były obniżone sprężyny przód od mpakietu dla silnika 3.0dA rok 2002 sedan? Możecie potraficie podać konkretne modele z zamienników? Proszę o pomoc...
  4. Z problemem sobie poradziłem (mam nadzieję) w taki sposób, że na kompie skasowałem wszystkie błędy - tutaj m.in. wyskoczył błąd czujnika kąta skrętu. Po skasowaniu błędów problem był nadal. Już szykowałem się do wymiany tego czujnika, ale tknęło mnie, żeby dolać płynu hamulcowego i... wszystko wróciło do normy. :shock: A dolałem tylko trochę, może 2cm do poziomu.
  5. Witam Panowie, również odświeżę temat - wczoraj także u mnie nie udało się wyjąć kluczyka po zgaszeniu auta. Dzisiaj odkręciłem tą linkę ze stacyjki i przerzucając biegi ten trzpień, który się w niej znajduje w ogóle się nie rusza. Gdy sam go wciskam to po prawej stronie od lewarka widzę, że coś tam drga ale jakby było poblokowane. Poza tym jest tam strasznie utrudniony dostęp. Mam pytanie - czy to oznacza, że linka jest do wymiany, czy może coś tam się poblokowało lub się wyczepiło? To działa tylko typowo mechanicznie czy elektryka też wpływa na tą linkę (mam na myśli jakiś bezpiecznik może)? No i ktoś by umiał wytłumaczyć jak ją wymontować? :) Jak dobrze rozumiem - jest to element nr 11: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=DL81-EUR-03-2002-E39-BMW-530d&diagId=32_0703 Pozdrawiam!
  6. Witam ponownie! Problem niestety powrócił tylko na tej zasadzie, że rano jak auto zimne to kontrolka dsc(czasami razem z kontrolą od ręcznego) zapala się po chwili jazdy i świeci się, aż nie przyjadę kilka km, zgaszę auta i wtedy gdy odpalę ponownie to zwykle jest ok. Przy poprzedniej usterce wymieniłem przednie tarcze i klocki, ale wtedy świeciły się kontrolki cały czas, a teraz różnie... Mogą to być objawy pasujące do uszkodzonego sterownika abs? Tylko problem nie powinien być na ciepłym silniku, a nie na zimnym? Jakieś sugestie Panowie?
  7. Już naprawione - w moim przypadku rozsypała się rolka napinająca pasek. Wymieniłem też rolki prowadzące. Trochę mnie to wyniosło, bo mechanik słabo szukał w necie, do mnie nie zadzwonił, no i ostatecznie kupił w hurtowni, ale co zrobić. Przynajmniej teraz silnik ładnie pracuje. :)
  8. Dziękuję za odpowiedź. Jeśli ktoś z Was ma jeszcze jakieś sugestie to poproszę.
  9. Czyli ewentualnie w grę wchodzi wymiana którejś z tych pomp? Bo rozumiem, że wymiana samego łożyska nie jest możliwa?
  10. Witam serdecznie. Podepnę się pod temat aby nie zakładać kolejnego. Dzisiaj doszły mnie również stuki spod maski w moim e39. Z tym, że nie są one regularne. Takie jakby chrobotanie z miejsca wskazanego na zdjęciach. Nagrałem też krótki filmik. Być może niezbyt dobrej jakości, ale w tle słychać takie nieregularne stuki. Co to może być Waszym zdaniem? :| Zdjęcia: http://images70.fotosik.pl/827/85f8dba390eef667.jpg http://images70.fotosik.pl/827/8d4cea6b15103ead.jpg Film: https://youtu.be/OdOERfGsMq8
  11. No i zamówiłem behr, wymieniłem i jest chyba dobrze :) Teraz po około 5km mam wskazówkę w pionie, co wcześniej mogło być tylko marzeniem. Może opiszę po kolei jak wyglądały objawy: Przed wymianą obu termostatów wskazówka do pionu nie dochodziła prawie wcale, no może latem gdy było na dworze prawie 30 stopni, ale i tak w czasie jazdy opadała. Jedynym sposobem, aby doprowadzić ją do pionu była jazda około 20minut prędkością do 30km/h, ale i tak później po rozpędzeniu się na trasie opadała do około pierwszej kreski. Gdy jazdę nie rozpoczynałem od jazdy po mieście, tylko od razu w trasę to niezależnie od długości trasy, wskazówka i tak ledwo wychylała się za pierwszą kreskę (tą po niebieskim polu). Po wymianie głównego termostatu jedyne co się poprawiło, to gdy w jakiś sposób wskazówka osiągnęła pion, to już nie opadała. No i po wymianie termostatu egr po 5km wskazówka stoi w pionie, aż nie zgaszę silnika. :)
  12. Tak też zamierzam zrobić. Tylko zastanawiam się czy jest różnica między behr a ori? Na aukcjach piszą, że behr jest dostawcą wielu części do bmw, ale nie wiem czy to prawda?
  13. I po wymianie termostatu głównego nic nie pomogło - nawet mam wrażenie, że jeszcze mniej się nagrzewa (do około kreski za niebieskim polem). Chyba, że powodem -15 na dworze. Jeśli dobrze rozumiem, to po wymianie jeszcze drugiego termostatu (od egr) powinno być dobrze?
  14. Ja też dzisiaj zamawiam termostat główny, właśnie wybiorę gates. Jakiś czas temu szukałem opinii na temat tego czy warto/czy jest sens i z tego co pamiętam, to ten też daje radę.
  15. Jazda e39 z zawieszeniem od m, a zwłaszcza z pakietem zewnętrznym nie należy do najprzyjemniejszych po drogach międzymiastowych w naszym kraju. Już nie mówiąc o parkowaniu w mieście... :roll: ale to jedyne minusy :cool2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.