Skocz do zawartości

jarek991992

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d 2007 163km,E46 320D 1999 Sedan

Osiągnięcia jarek991992

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mam problem z swoją e46 320d 136km przebieg 320km na liczniku + X km których nie znam bo na pewno nie ma tylko tylu. Gdy normalnie jechałem z wciśniętym gazem nic nie słychać jednak gdy puszczę gaz i i samochód hamuje silnikiem dochodziły mnie stuki z tyłu samochodu. Podniosłem autko na lewarku i przysłuchałem się z skąd to dochodzi ten dźwięk i okazało się, że z przegubu wewnętrznego tylnej prawej osi. Nic nie robiłem przez tydzień lecz w czwartek zerwało mi pasek i główne koło pasowe, które wymieniałem 3 lata temu. Postanowiłem rozebrać i sprawdzić na wale nie widzę luzów a półoś wymontowałem ale nie jestem pewny czy coś z nią jest nie tak zęby ma wszystkie oto film jak wygląda przegub wewnętrzny taj półosi: Proszę o pomoc czy tak powinien ten przegub pracować strasznie ciężko chodzi. Z góry dziękuje za pomoc.
  2. Wtryski są ustawione w takiej kolejności jak podaje inpa jeśli 1 cylinder liczony jest od zderzaka.
  3. Po pracy zajrzę do teczki tam mam kilka kartek z warsztatu regenerującego wtryskiwacze, jest jakaś możliwość sprawdzenia inpą tych kodów jakie są zakodowane?
  4. Witam, oddałem ostatnio autko do mechanika na wymianę pompy wody i wywiercenie urwanej śruby od EGR w kolektorze wydechowym. Autko wróciło do mnie z dziwnie pracującym silnikiem na co od razu zwróciłem uwagę i oddałem im do poprawy teraz ponownie je odbierałem jednak są spadki mocy podczas jazdy odczyty z inpy to https://www.fotosik.pl/zdjecie/5e8b36a1bfc44c83 https://www.fotosik.pl/zdjecie/23d1a36b18816e1d oraz błędy F E H L E R S P E I C H E R L E S E N --------------------------------------- Datum : 03.11.2017 07:01:34 JobStatus: OKAY Variante : D60M47A0.PRG Version : 23.08 ------------------------------------------------------------------------------- ERGEBNIS : 1 Fehler im Fehlerspeicher! ------------------------------------------------------------------------------- 0x4B10 4B10 Laufruheregler Fehlerhäufigkeit: 2 Logistikzähler : 40 1. Umweltsatz Kilometerstand 249120 km Motordrehzahl 1599.78 1/min Kühlmitteltemperatur 91.28 °C Raildruck Ist 1008.25 bar Einspritzmenge 47.26 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 970.44 mg/Hub Ladedruck Istwert 1939.69 mbar Pedalwertgeber 60.63 % Batteriespannung 14663.36 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 85.87 km/h Leerlaufreglermoment 0.00 Nm 2. Umweltsatz Kilometerstand 249152 km Motordrehzahl 1654.95 1/min Kühlmitteltemperatur 93.29 °C Raildruck Ist 661.66 bar Einspritzmenge 24.42 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 541.93 mg/Hub Ladedruck Istwert 1398.15 mbar Pedalwertgeber 32.28 % Batteriespannung 14337.50 mV Fahrzeuggeschwindigkeit 75.01 km/h Leerlaufreglermoment 0.00 Nm Korrekturmenge zu hoch Testbedingungen erfüllt Fehler bisher nicht aufgetreten Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block gültig (Fehler bereits mehrmals aufgetreten) Fehlercode: 4B 10 01 06 00 00 02 28 79 A4 3A 8D 80 78 9A C5 4D 5A 57 55 79 A8 3C 8F 54 3E 56 8E 29 58 4C 55a =============================================================================== Dodam tylko iż samochód nie posiada klapek wirowych, DPF został wymieniony na nowy rok temu a wtryski były regenerowane przed samą wymianą DPF-a oraz autko chodziło bardzo dobrze przed wizytą u tego mechanika. Może ktoś wie jaka może być przyczyna bo po rozmowie z mechanikiem myślę, że nie wie w jakiej kolejności były wtryski wsadzone i teraz celuje kolejność, a możne trzeba je potraktować chemią?
  5. Witam, nie chcę zakładać nowego tematu ale mam problem z prawym lusterkiem nie działa w nim ściemnianie. Dzięki temu tematowi wiem jak je rozebrać jednak aby sprawdzić czy to jest wina czegoś innego np. chodzi mi o czujnik świateł żeby sprawdzić przyświecić i czy w końcu się ściemni. Wystarczy przyświecić latarką w lusterko wsteczne czy trzeba gdzieś w inne miejsce. Lusterko wsteczne i lewe się przyciemnia.
  6. Witam, Kupiłem niedawno e91 z silnikiem m47n2 zaraz po zakupie autka padła turbina niestety facet od którego kupiłem samochód nie spodziewał się tego i mnie przeprosił i powiedział że on naprawi turbinę na swój koszt i tak właśnie uczynił jednak wiadomo jak to z autkami używanymi bywa dopiero jak zaczniesz jeździć to wychodzą usterki tak więc wyszła usterka akumulatora który nie nadawał się do użytku więc wymieniłem na nowy boscha 95Ah z AGM. Teraz okazało się że w kompie po podłączeniu inpy jest komunikat 4667 Partikelfiltersystem oraz 480A Partikelfiltersystem ponadto są dwie świece żarowe nie sprawne więc zacząłem szukać co może być przyczyną i okazało się, że termostaty są do wymiany wymieniłem je wczoraj (świece wymienię w przyszły weekend) i dzisiaj się wybrałem w trasę zrobiłem 60km i otrzymałem taki oto wpis z inpy 0x4CE0 4CE0 Partikelfiltersystem Fehlerhäufigkeit: 0 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 215288 km Motordrehzahl 2868.58 1/min Kühlmitteltemperatur 90.28 °C Raildruck Ist 842.83 bar Einspritzmenge 20.87 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 756.18 mg/Hub Ladedruck Istwert 1634.46 mbar Pedalwertgeber 32.28 % Differenzdruck über Partikelfilter 433.23 mbar Fahrzeuggeschwindigkeit 129.30 km/h Umgebungsdruck 994.46 mbar Motorschutzregeneration wurde aktiviert (Partikelfilter stark beladen) Testbedingungen erfüllt Fehler bisher nicht aufgetreten Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Fehlercode: 4C E0 01 03 00 00 00 28 69 1F 68 8C 6B 35 78 A6 29 2C 83 65 ------------------------------------------------------------------------------- 0x480A 480A Partikelfiltersystem Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 40 Kilometerstand 215312 km Motordrehzahl 3254.73 1/min Kühlmitteltemperatur 91.28 °C Aschenmasse im Partikelfilter 38.96 g Einspritzmenge 0.00 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 441.11 mg/Hub Rußmasse im Partikelfilter 30.97 g Abgasvolumenstrom im Partikelfilter 326.01 m^3/h Differenzdruck über Partikelfilter 196.92 mbar Abgasgegendruck vor Partikelfilter 1220.92 mbar Umgebungsdruck 1004.31 mbar Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck hoch) Testbedingungen erfüllt Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase) Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Fehlercode: 48 0A 41 02 00 00 01 28 69 22 76 8D 27 00 46 1F 27 14 7C 66 =============================================================================== Co mam jeszcze sprawdzić i jak długo mogę tak jeździć ponieważ tygodniowo robię około 600km (trasa 70% i 30% miasto) tu znajduje się pierwsze błędy które wykasowałem przed wymianą termostów 0x4667 4667 Partikelfiltersystem Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 36 Kilometerstand 214520 km Motordrehzahl 827.47 1/min Kühlmitteltemperatur 71.21 °C Raildruck Ist 346.58 bar Einspritzmenge 11.42 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 403.30 mg/Hub Ladedruck Istwert 886.15 mbar Differenzdruck über Partikelfilter 29.54 mbar Rußmasse im Partikelfilter 37.96 g Aschenmasse im Partikelfilter 38.96 g Umgebungsdruck 1004.31 mbar zu haeufige Regenerationen Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan nicht vorhanden, aber bereits gespeichert Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Fehlercode: 46 67 34 02 00 00 01 24 68 BF 1E 79 2C 1D 40 5A 03 26 27 66 ------------------------------------------------------------------------------- 0x480A 480A Partikelfiltersystem Fehlerhäufigkeit: 1 Logistikzähler : 30 Kilometerstand 214552 km Motordrehzahl 855.06 1/min Kühlmitteltemperatur 67.19 °C Aschenmasse im Partikelfilter 38.96 g Einspritzmenge 9.85 mg/Hub Luftmasse pro Zylinder 422.20 mg/Hub Rußmasse im Partikelfilter 35.96 g Abgasvolumenstrom im Partikelfilter 91.95 m^3/h Differenzdruck über Partikelfilter 39.38 mbar Abgasgegendruck vor Partikelfilter 1053.54 mbar Umgebungsdruck 1004.31 mbar Partikelfilter stark beladen (Abgasgegendruck hoch) Testbedingungen noch nicht erfüllt Fehler momentan vorhanden, aber noch nicht gespeichert (Entprellphase) Fehler würde kein Aufleuchten einer Warnlampe verursachen Fehler nicht im Shadow eingetragen Umweltbedingungen 1. Block gültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Umweltbedingungen 2. Block ungültig (Fehler nur einmal aufgetreten) Fehlercode: 48 0A 51 02 00 00 01 1E 68 C3 1F 75 27 19 43 24 0B 04 6B 66 =============================================================================== Z góry dziękuje za pomoc
  7. Witam, odgrzewam temat ponieważ kupiłem e91 z M47TU2 silnikiem poprzedni właściciel regenerował turbo ponieważ zaraz po kupnie przeze mnie samochodu w drodze powrotnej turbo zagwizdało bardzo głośno facet wziął koszty na siebie i to naprawił ale niestety wydaje mi się, że jest coś nie tak z sterownikiem bo dziwnie mulasto autko wchodzi na obroty. Gdy jadę na 3 biegu i wciskam pedał gazu to turbo się nie uruchamia przy 2tyś rpm ale jak odpuszczę na chwilę pedał gazu i wcisnę ponownie to auto ewidentnie idzie do przodu całkiem inaczej żwawiej tak samo jest gdy z 4 biegu dam na 3 i też wyjdzie że jest ok 2tyś rpm to autko nie idzie czuć tak jakby chciało ale nie może i przy 2400 rpm wyrywa normalnie. Sprawdziłem EGR i go wyczyściłem. Zrobiłem odczyt inpą i mam dwa błędy świec żarowych na 2 i 4 cylindrze oraz zrobiłem odczyt live data przy nie rozgrzanym silniku oraz po przejechaniu 30 kilometrów odpowiednie dokumenty zamieszczam w linkach poniżej (z dopiskiem r oznacza że jest zrobiony po przejechaniu 30km). Uprzedzę od razu stwierdzenie że uwalony jest termostat i o tym wiem jutro zakupię oba i wymienię oraz czy świece żarowe mam wymienić na w miarę ciepłym silniku czy na zimnym? https://jarek991992.asuscomm.com/AICLOUD1260073874/INPA%20-%20Loader_0.pdf https://jarek991992.asuscomm.com/AICLOUD1259917674/INPA%20-%20Loader_0r.pdf https://jarek991992.asuscomm.com/AICLOUD1259764459/INPA%20-%20Loader_1.pdf https://jarek991992.asuscomm.com/AICLOUD1259589552/INPA%20-%20Loader_1r.pdf https://jarek991992.asuscomm.com/AICLOUD1259439760/INPA%20-%20Loader_2.pdf https://jarek991992.asuscomm.com/AICLOUD1259291614/INPA%20-%20Loader_2r.pdf https://jarek991992.asuscomm.com/AICLOUD1259147051/INPA%20-%20Loader_3.pdf https://jarek991992.asuscomm.com/AICLOUD1258994024/INPA%20-%20Loader_3r.pdf
  8. Rolka nie jest przykręcana tylko wciśnięta na taki oto łepek. http://images77.fotosik.pl/799/a3d2a611dd13a7abmed.jpghttp://images75.fotosik.pl/798/74c104c562ee539emed.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.