Skocz do zawartości

niegoslav

Zarejestrowani
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem

Osiągnięcia niegoslav

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Czy ktoś wie, czy jest róznica między nerkami dla wersji przed i poliftowej? Pzdr.
  2. Co masz na myśli? Noszę się z zakupem przyjemnego i ładnego sedana, przesiadam się z X3jki E83 z silnikiem 2.0d z przebiegiem zbliżającym się do 300k które zupełnie nie jest mi potrzebne do miasta, co wystąpiło 'po fakcie' zakupu, nie potrzebuję więcej mocy. Kilka wiosen temu miałem e46 318i i mi wystarczało ;) Zastanawiałem się nad A3 w sedanie ale cenowo wychodzi podobnie, plus wolę BMW. Jeśli sugerujesz, że pchanie się w f30 w tych cenach to nieporozumienie - to w sumie wystarczy napisać wprost, budżetem zawsze można się bawić :wink: Co do tego, że auto było demo - jestem tego świadom. Auto jest od pierwszego właściciela po odkupie z salonu, nie handlarza. Przebiegu się raczej nie boję (chyba, że powinienem) bo robił głównie trasy, przynajmniej jest pewny.
  3. Tak. Do normalnego przesmradzania się po mieście i na trasy przy moim stylu jazdy starczy :wink:
  4. Panowie, ktoś kojarzy może furkę? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-318i-sport-line-salon-polska-ID6DsouE.html#gallery-open Podobno przy 100 tys wymieniane było turbo na gwarancji, natomiast skrzynia wg zapewnień właściciela po ostatnim przeglądzie ma status - nie ma się do czego przyczepić. Przebieg spory ale były robione głównie jak mniemam trasy. Autem będę robił pewnie ok. 10-20k rocznie, chciałbym, żeby posłużyło ze 3/4 lata. Pozdr. P.S. od razu pytanie czy ktoś kojarzy, czy to już wersja ze streamowaniem muzyki z tel, oraz czy 563 Pakiet dodatkowego oświetlenia - oznacza to oświetlenie ambientowe widoczne w nocy na drzwiach itp?
  5. Będzie ktoś z jakąś e46? Jestem na kupnie, a bym pogadał o BMkach i obczaił na żywo. na spota bym się może przytoczył "Volno S60". Chyba ze jestescie zamknieta kasta i nie przyjmujecie zdrajcow marki :mrgreen:
  6. Takie pytanie, będzie ktoś z E46 sedan/coupe? Aktualnie jeżdżę Volvo S60 D5, ale niedługo chcę jako kolejne auto w domu kupić właśnie taką BMW, a przyznam się że nie miałem okazji widzieć z bardzo bliska takowego autka :oops: (w sensie np usiąść, zobaczyć na żywo). A myślę, że fani BMW może z przymrużeniem oka (choć kto wie) będą mieli okazję obejrzeć mojego Łosia :lol:
  7. W sumie jeździłem benzyną Volvo S80 i nią też nie szarżowałem (140 KM, silnik 2,4 , katalogowo 10,5 sec do 100/h - podobnie jak 318i), więc w sumie jeśli mułowatość S80 mi nie przeszkadza to z 318i nie powinno być chyba inaczej :D Więc chyba zdecyduje się na wzięcie 318i. Części o ile nie wylecą wszystkie naraz (tylko np wyjdą przez pół roku użytkowania) jestem w stanie przeboleć. Inna sprawa, że trupa po prostu nie zniosę. Plus jest taki, że nie spieszy mi się z zakupem, może do tego czasu trafi się jakaś laleczka forumowa w przystępnej cenie :D
  8. Co sądzicie o tej buni z ogłoszenia? http://otomoto.pl/bmw-320-150-km-C31383256.html Model description: 320CI Market: Europa Type: BM11 E-Code: E46 (2) Chassis: Coupé Steering: links Doors: 2 Engine: M52/TU - 2,00l (110kW) Drive: Heckantrieb Transmission: manuell Body Color: Cosmosschwarz Metallic (303) Upholstery: Stoff Flock Raute/anthrazit (E3AT) Production date: 24.07.1999 Assembled in: Regensburg Code Serienausstattung Standard Equipment S255A Sport-Lederlenkrad Airbag Sports leather steering wheel S520A Nebelscheinwerfer Fog lights S548A Kilometertacho Kilometer-calibrated speedometer S550A Bordcomputer On-board computer S832A Batterie im Kofferraum Battery in luggage compartment Code Sonderausstattung Optional Equipment S226A Sportliche Fahrwerksabstimmung Sports suspension settings S302A Alarmanlage Alarm system S431A Innenspiegel automatisch abblendend Interior mirror with automatic-dip S441A Raucherpaket Smoker package S473A Armlehne vorne Armrest front S534A Klimaautomatik Automatic air conditioning S660A Radio BMW Reverse (C42) Radio BMW Reverse (C42) S855A Sprachversion italienisch Language version Italian S863A Händlerverzeichnis Europa Retailer Directory Europe S877A Entfall Überkreuzbedienung Delete cross-pattern operation S884A Bordliteratur italienisch On-board literature, Italian S915A Entfall Aussenhautkonservierung Delete clear coat S928A Reifensteuerung Tire control
  9. Decyzja zapadła, szukam E46 w benzynie. (wcześniej szukałem E39). Szczerze mówiąc to nie napalam się na jakieś super wyposażenie, bardziej zależy mi na stanie technicznym autka. Powiedzcie mi - czy jest sens za 15k PLN szukać czegoś innego przedliftowego niż 318i? (sedan/copue - ale to drugie raczej będzie ciężko). Bo w sumie to chyba 318i byłoby najlepsze - tania eksploatacja i spalanie, a mam zamiar wrzucić LPG. Tylko no właśnie - do tej pory jeździłem dieslem 163 KM i 340 Nm, więc chyba mogę odnieść wrażenie, że auto jest mulaste. Więc czy za 15k da radę znaleźć E46 320i M52TU B20/323i M52TU B25? (chyba 323i byłoby idealne) A może w tej cenie znajdzie się ubogo wyposażony sedanik 325i z motorem M54 B25 (roczniki od 2000 w górę)? - zwłaszcza, biorąc pod uwagę że te auta znowu pójdą w dół z cenami w przyszłym roku (kupować będę jakoś marzec/kwiecień) Bo kurde, na prawdę irytuje mnie to, że w tym kraju bunię tak ciężko dorwać :evil: Na razie mam czym jeździć, więc nie spieszę się z zakupem. Ale chyba dojdzie do tego, że jak znajdę 318i zadbaną to wezmę, bo nie ma co spędzać roku na szukaniu auta...
  10. Tak z ciekawości, można wpaść autem innym niż BMW żeby pogadać o owej marce? jestem zainteresowany zmianą marki/zakupem drugiego auta w rodzinie i być może rozmowa na żywo będzie lepszym czynnikiem decydującym czy robić to czy nie ;)
  11. Również idąc za wikipedią, są dwie wersje z oznaczeniem 520i, w jednej jest to silnik 2,0 150km a w drugiej 2,2 169 km. No chyba że coś mi się pokiełbasiło. No w sumie 528 wydaje się interesujące. Tylko pytanie ile muszę przeznaczyć na auto żeby nie trafić na trupa. Gaz raczej będę zakładał samemu u sprawdzonego gazownika i spodziewam się dużej ceny, wiadomo, to nie jest gaz w fiacie uno.
  12. Witam Kiedyś zastanawiałem się nad zakupem E46 w dieslu, pytałem i zbierałem wiedzę. Jednak jako że moje 3 miesięczne poszukiwania spełzły na niczym (po prostu w małopolscee nie było egzemplarza który mnie interesował - czarne 320d, sedan, wyposażone średnio - bez fajerwerków ale też bez biedy) no to ostatecznie zakupiłem Volvo S60 z 2002 r (koszt ten sam) w Dieslu (D5, 2,4 163 KM). Jest to zwinne autko. Jednak nie wiem dlaczego, cały ale to caaały czas ciągnie mnie w stronę BMW. Być może w niedalekim czasie pojawi się możliwość zakupu e39. Innej opcji niż benzyna + LPG nie przewiduję (jeżdżę 40km rocznie, 3-4 tys miesięcznie. Prawko mam od 8 miesięcy, mimo to przebiegu zrobiłem ok. 20-30 tys - nie jestem pro driverem ale można powiedzieć że swoje się wyszalałem i teraz w większości zależy mi na komforcie i konkretne przyspieszenie do 100 - rzadko kiedy latam więcej, wyjątek to wiadomo autostrady/wyprzedzanie w trasie. No i oczywiście nie zapier... w zabudowanym). Jaką wersję E39 byście mi polecali - i ile pieniędzy mam przygotować na start? na pewno odpada 520i 150km (zbyt mułowate) i diesle wszelakie. Czy 523i byłoby dobrym wyjściem - czy może jest za mocne i lepsze jest 520i 169 KM? Ile taki egzemplarz zadbany może kosztować? (z wyposażenia zależy mi na klimie, fajne byłyby skóry) + jak z gazowaniem tego silnika? (teksty w stylu NIE GAZUJ SILNIKA BMW BO TO PROFANACJA proszę sobie darować). Na pewno auto ma mieć minimum 160 KM. Jeździłem Volvo S80 2,5 140km - pierwsze auto, nabiłem na nim z 15k km (wiadomo, to nie BMW ale mimo wszystko) i tak średnio było, auto sprawiało wrażenie mułowatego (wystarczało żeby się przemieścić z punktu A do punktu B ale po 1 dużo paliło a po 2 przy wyprzedzaniu zamulało). Z góry dzięki za odpowiedzi :)
  13. dxtr71 - spoko, ja się nie jaram jego aukcją i nie ujmuję Ci doświadczenia, po to przesiaduję na tym forum aby czerpać z wiedzy innych użytkowników, ponieważ moja nie jest jeszcze zbyt duża. Ja sam najprawdopodobniej jeśli będę kupował e46 320d to zdecyduję się na sprowadzenie jakiejś "perełki" z niemiec. A Volvo wady ma, nie ukrywam (np napęd na przód :mrgreen: ) ale nawet jeśli to którym jeździłem ma kręcony przebieg to mam wrażenie że wyjeździ drugie a i może trzecie tyle, benzynowe silniki robili super - zresztą tak samo jak niektóre BMW.
  14. Co Ci mamy napisać, jak myślisz że jest zbyt niska to ją podnieś. Ale bez kitu, żądać powyżej 21k za 11 letnie auto w dieslu z przebiegiem 300k? Kto to kupi? Ważne jest też właśnie jakie części były ostatnio wymieniane, czy np nowy właściciel nie będzie musiał na dzień dobry wydać paru klocków na turbiny, wtryski itp...
  15. W sumie to prawda, jakbym mial ocenic stan mojego Volva (320k przebiegu realnego na 100%) po kluczyku to bym mu dał min. 500 tys :mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.