Skocz do zawartości

wendy

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Kalisz

Osiągnięcia wendy

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nie jestem audiofilem, ale nie słyszałem aby Harmann Kardon wytwarzał jakieś zestawy audio lub wzmacniacze HiFi albo HiEnd dla audiofili. Wytwarza głownie przeciętne zestawy kina domowego i zdaje się że Logic7 to właśnie taki wzmacniacz 7kanałowy, a każdy znawca odsłuchu HiEnd przyzna że muzy słucha się ze wzmaków 2kanałowych stereo. Takim jest właśnie wzmacniacz i zestaw głośników HiFi bez eqeliz i dodatkowych ustawień choćby Loudness w BMW.
  2. Kolega ma rację że to raczej na pewno uszczelniacze zaworowe. W moim 320 N46B20 110 kW z 2006 też silnik spalał olej Castrol 5W30 min 0,5 litra na 400km. Długo szukałem profesjonaln warsztatu gdzie zrobią to bez demontażu głowicy. Znalazłem pod Wrocławiem, super załoga robią tylko i wyłącznie Bavarki, naprawdę znają się na rzeczy i wiedzą co robią. Koszt z nowym kompletnym łańcuchem rozrządu, silniik zalany olejem Motul 5W30 i pełną adaptacją komputera ok 1800-2000. Zrobione w listopadzie 2019 i nie kopci na niebiesko i nie spala już oleju. Pozdrawiam.
  3. Gaz tak jak kolega wczesniej napisał nadaje sie do kuchenek a do auta jest benzyna!
  4. Ja też sądzę, że E-46 miało super nie przewalona linię tak jak E-90. Jednak najgorsza rzecz w E-90 to deska rozdzielcza! Szcegolnie w wersji i-drive, koszmar!
  5. Myślę że bilstein B4 będzie ok! Na allegro ,znajdziesz sklepy które oferują cały komplet 4szt za ok 650zł Jednak najlepsze i tak są sachs! ale te ok 320 za sztukę! Oprócz odbojów potrzebne będą gumowe osłony bo tych nie ma w zestawie. A te poduszki to Ci pewnie mechanik powie jak wyjmie stare czy potrzeba! Aha! nie sugeruj się tak bardzo skutecznością amorów po teście na tej telepajce, bo mogą mieć ok 60% i do wymiany jak ciekną. Pozdrawiam!
  6. Proponuję 318iS o mocy 103kW czyli 140PS Najczęściej występuje w coupe lub compact. Chyba była tez limitowana seria w sedanie w roczniku 97. W moim 318iS spalanie w mieście z klimą nie przekracza 10 litrów. Ten silnik w zupełności wystarcza do sprawnego poruszania sie po naszych kiepskich przecież drogach. Chociaż sam myślę o zmianie na rzędową szóstkę i 2 litry. Pozdrawiam
  7. Jasne że BMW!!! Stary, ja nie zastanawiałbym się ani chwili!! BMW ma zna komity R6 i styl!! Nie wiem dlaczego przywiązujesz tak wielką wagę do ułamków sekund w przyśpieszeniu do 100 czy do 200 km/h. Przecież w praktyce ważniejsza jest elastyczność silnika niż dane producenta i w katalogach co do liczby KM czy też przyśpieszeń!! Zdecydowanie BMW
  8. Witam! Teraz śmigam 318iS coupe z 95r. Zamierzam zmienić na trochę młodsze w sedanie i ostatnie E-36 z 97r. Nie wiem tylko czy 320 w benzynie (nie jeżdzę na gazie) czy też 325td lud tds???Proszę o radę głównie jeżeli chodzi o diesla! Podobno słabszy td lepszy i bardziej niezawodny niż 143PS w tds?? Czy to prawda i czy w ogóle te silniki diesla godne są polecenia (prawdopodobny przebieg w tych roczniku ponad 200tyś km!!!) Dziękuję i pozdrawiam wszystkich wielbicieli BMW
  9. Proszę o radę! Przy nastawieniach manualnej klimy w moim 318iS temp 22 i nawiew na tułów- twarz, leci przyjemny chłód i czuć że klima jest OK. Gdy tylko przekręcę nawiew na szybę przednią nie zmieniająć temperatury, od razu czuję że auto grzeje a klima chyba się wyłącza! Nie wiem czy tak powinno być, czy coś jest nie tak! Dodam tylko że w pracy jeżdżę służbowym VW Caddy z taką samą klimą i tam bez względu gdzie puścimy powietrze leci o takiej samej temperaturze. Dziękuję i pozdrawiam Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.