Skocz do zawartości

lukaszlol1990

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszlol1990

  • Urodziny 27.11.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    M52b25tu
  • Lokalizacja
    Zatory

Osiągnięcia lukaszlol1990

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wiec problem rozwiązany, wymiana paska pomogła . Tutaj pełny poradnik dla mających podobny problem jak zdiagnozować Czy rolka szumi, pasek czy koła pasowe . Wjęzyku Angielkim, niestety : DIAGNOSING BELT & PULLEY NOISE: 1) With the engine running (and the noise present) use an atomizer bottle to spray the inner ribbed surface of the belt with a small amount of water. If the noise stops until the water dries up, then returns, there is either a miss-aligned pulley (first suspects would be worn idler or tensioner pulley bearings) or the belt’s and/or pulleys’ ribbed/grooved surfaces are worn and need replacement. This can be the opportunity to replace all of the idler and tensioner pulleys, as well as the belt, as a regular maintenance procedure or further diagnosis can be employed to attempt to narrow down to a specific part or assembly. In this case, use a mechanic’s stethoscope (with an airborne sound, megaphone attachment) to determine if the sound is more pronounced at an individual pulley. If the noise gets louder or more consistent, the belt is likely either worn out or may be loose. We would recommend replacement of the belt and the tensioner. If the water has no affect on the sound, there is either a worn bearing in one of the idler or tensioner pulleys, one of the driven accessories is at fault, the outer surface of the belt is worn (see step-2) or the sound is not coming from the serpentine accessory drive system at all. Use a mechanic’s stethoscope to determine if one of the pulleys or driven accessories is creating the sound. Replace the offending pulley or driven accessory. Click HERE for DIY video on replacing typical BMW Serpentine belts and pulleys. 2) Lightly spray water on the outside of the belt. If the sound stops or changes and then returns as the water dries, the belt is likely worn. Replace the belt. 3) If all of the above steps are inconclusive, remove the serpentine belt(s), one at a time and start the engine after each belt is removed. When the main belt that drives the water pump and alternator is removed, do not run the engine for more than a minute. If the sound stops when one of the belts is removed, we know that the sound is either coming from the belt, one of the idler or tensioner pulleys or one on the driven accessories. Go back to re-test or just replace the pulleys and the belt. If the sound remains, it is from one of the driven accessories (which you really should be able to determine through use of the mechanic’s stethoscope). If the sound does not stop as the belts are removed, the sound is not coming from the belts, pulleys or the driven accessories. Further diagnosis is required.
  2. Haha Niedługo będę robił posty w dziale blacharstwo/lakiernictwo ;)
  3. Tutaj masz o kolektorze: http://m50manifold.com/ https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?544874-Official-M50-Manifold-Swap-Thread I tu dokładnie co można w ogóle z M52 zrobić, Na stronie są kazde modele opisane jak coś http://mywikimotors.com/m52b25/
  4. Właśnie dziś rozmawiałem tez z mechanikiem . Tak samo powiedział ze nic się nie będzie dziać przez te suche starty, Jednak irytujące to jest na maksa... Mam nadzieje ze u mnie będzie tak samo służyć wiele lat, jak u ciebie
  5. Jesteś pierwsza osoba która znalazła prawdopodobnie przyczynę problemu. Znalazłem na jakimś forum po dłuższych poszukiwaniach do czego to służy : Part number: 11121735180 it helps keep oil in the head when the engine is off. The lifters etc will remain full of oil for the next startup. The engine will run without it, but you should have it in place. Wiec myśle ze to jest przyczyna suchych rozruchów . Przekaże mechanikowi . Jeśli to jest od dołu głowicy to koszt wymiany tego będzie porażający . Sam zaworek 300zl plus uszczelka pod głowica+robocizna. 1000zl na dzień dobry:)
  6. Proszę pomóżcie dobrać opony na przód . Kupiłem w takiej konfiguracji ale wkurza mnie to ze z przódu ranty felgi nie są chronione, opona jest naciągnięta . Ale boje się ze jak dam szersza oponę na przód to będzie za szeroka jako oś sterująca Konfiguracja BMW E46 323i AC Schnitzer Przód : 225/40/18 /8.5J Tył : 255/35/18 /8.5J Przyczyna chyba będzie ze przednia felga powinna mieć 7.5J Lecz mam wszystko 8.5J Myślałem żeby dać 235/40 ale nie będzie chyba dużej różnicy a za szeroka jest chyba . Co o tym sądzicie ?
  7. Tez tak myśle właśnie , odstawiam niedlugo auto do mechanika, nie chce mi się bawić z popychaczami. Napisze później to było. Pozdrawiam
  8. 250tys km. Auto jest angielskie, książka serwisowa do końca Serwisowany w BmW, kupione od dziadka . Wiec aż nie Chce mi się wierzyć ze coś było kombinowane... dodam ze sprawdziłem dokładnie i Na zimnym silniku pracuje ładnie i cichutko, jak się dobrze rozgrzeje to właśnie zaczyna grać w środku coś na wyższych obrotach, tragedii nie ma ale jest odczuwalna różnica . Popychacze hydrauliczne albo vanos moim zdaniem ???
  9. Wiec po odkręceniu pokrywy filtra po nocy, pokrywa wyszła wraz z filtrem i pojemnik był do połowy wypełniony olejem . Po kilku sekundach olej spłynął i pojemnik już był pusty. Tak powinno być ? Jeśli po odkręceniu filtra olej znajdował się w pojemniku tzn zaworek wraz z uszczelniami wyglada na ok. Wiec co to Może być, pompa oleju słaba ? Może trzeba sprawdzić ciśnienie ? Ogólnie jakoś silnik po wymianie oleju i miesiącu jazdy od dnia zakupu pracuje dużo głośniej.Od Około 3 tys obrotów silnik pracuje dużo głośniej, tego nie było. Może vanosy się odzywają tez, może ta pompa faktycznie jest słaba i odzywają się konsekwencje tego . Nie mam żadnych dźwięków na desce rozdzielczej, kontrolek itd ...
  10. Witam speców, mam taki problem. Kupiłem niedawno BMW E46 2.5i, wymieniłem dopiero co olej i niepokoi mnie jedna sprawa : Gdy odpalam silnik po dłuższym postoju, na zimnym obroty silnika przez 2 sekundy są większe wraz ze świecą kontrolna Oleju na czerwono, dopiero po 2 sekundach obroty spadają, kontrolka gaśnie i silnik pracuje normalnie . Dodam ze towarzyszy temu przez te 2 sekundy głośniejsza praca silnika . Czy tak powinno być ? Aż 2 sekundy pompa oleju potrzebuje żeby nasmarować podzespoły ? Może pompa oleju jest już słaba ?
  11. Witam, pasek klinowy szumi jakby łożysko na rolce lub napinaczu. Napinasz poszedł nowy INA, paski w tamtym roku wymieniane na markowe, jak spryskam pasek jakimś plakiem to momentalnie przestaje, ale na pol godziny tylko i znowu zaczyna . Czy to wina materiału, jak mogą droższe paski szumiec ? Jakieś sprawdzone sposoby ? Sprawdziłem i mam pasek oryginalny BMW. Szumi ze aż uszy bolą, zmienię na coś innego niedługo bo wstyd tak jeździć ....
  12. Przecież to budżetowy producent części, można to montować do autka 1.0L ale nie do BMW, układ jezdny, hamulcowy jest bardzo ważny . Później dziwne ze są kolizje, jak całe auto na budżetówce jedzie... Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  13. Ja montowałem Mayle, porządne części, bdb jakosc. Odradzam do zawieszenia montować tanie części . Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  14. Witam, szukałem trochę ale nic konkretnego nie znalazłem. Chce usztywnić zawieszenie, żeby auto się lepiej prowadzili ale bez żadnego obniżania, bez żadnych gwintów i innych cudów. Mam na myśli amortyzatory lub sprężyny na sztywniejsze, konkretne polecane zestawy. Dziękuje i czekam na wasze konkretne propozycje, od osób które już zmieniały coś i maja porównanie. Na aukcjach widzę wiele zestawow lecz wszystko obniża, czy istnieją w ogóle zostawiające oryginał wysokość ?Dodam ze auto ma zostać jak mówię bez żadnych większych modyfikacji, żeby środek ciężkości był jak fabryka dała;) PozdriAwiam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  15. Witam, panowie mam takie felgi do kupienia. AC SCHNITZER 17 ET13 J7 Chciałbym się doradzić czy wejdą bez problemu do E46 ? Chodzi mi o to czy nie będą wadziły o nadkole itd, mam seryjne zawieszenie i nie chce robić żadnych modyfikacji . Dziękuje Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.