Skocz do zawartości

kerth

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Szukam E90

Osiągnięcia kerth

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. kerth

    Język CCC

    Mam E90 z 2005 roku i nawigację CCC, kiedyś była angielsko/niemiecko/jakaś (ostatniego języka nie pamiętam), później zostało wgrane spolszczenie przez magika (z którym nie bardzo chcę utrzymywać kontakt). Po spolszczeniu navi (na tym samym kluczyku) uruchamia się losowo - albo po polsku, albo po angielsku. Jak to sprawdzić/zmienić/gdzie szukać pomocy?
  2. Wydaje mi się, że to część z tego obrazka: http://czesci.bmwsklep.pl/b_grafik/B0045795.png#169631 Czy jeżeli nie mam elem. dodatkowego, to mogę tego czujnika po prostu nie mieć tak jak tutaj? http://czesci.bmwsklep.pl/b_grafik/B0045793.png#169630 Pytanie pomocnicze, jak sprawdzić którą mam wersję? Będzie to widać bez rozbierania połowy auta?
  3. Podpowiedzcie proszę, która to jest część. Mam w M47N2 (e90 2.0d) rurkę prowadzącą od króćca w bloku silnika do pomocniczej pompki wody. Jaki ona ma symbol? Nie mogę tego znaleźć w katalogu (a mam łączoną/naprawianą i mi odrobinkę cieknie). Czy to jest część nr 6 na tym obrazku? http://czesci.bmwsklep.pl/b_grafik/B0036333.png#144064
  4. Podłączyłem auto pod komputer, aby sprawdzić błędy (z powodu świateł - sprawa nie związana z pracą silnika), ale przy okazji też popatrzyłem na wskazania reszty informacji. kat-abgastemperatur albo nie działa, albo go nie ma u mnie (pokazuje wyrzyknik). Czy ktoś mi może podpowiedzieć, co z tym zrobić? Komputer nie pokazuje żadnych błędów związanych z tym czujnikiem. Tylko w analog pasek jest na minimum.
  5. kerth

    Wielkopolskie

    Kto w Poznaniu podejmie się dołożenia podgrzewania foteli razem z kodowaniem?
  6. Witajcie, Chcę spróbować moich sił we wgrywaniu update do sterownika silnika/skrzyni biegów. Jednak po zaimportowaniu wersji 49.3 do winkfp - nie mogę znaleźć odpowiednich modułów wg ZBUSB Jeżeli ktoś miałby ochotę mi pomóc, to proszę o identyfikację odpowiedniego modułu. Chodzi o E90 320d z 2005 roku (update był robiony w październiku 2006 roku - patrząc po datach na sterownikach) DME/DDE zusb: 7804435 EKP zusb: 7169960 (EKM260) - tutaj sobie poradziłem :) EGS zusb: 7564110 (GKE211) - tutaj też CAS (warto robić update?) zusb: 6943791 KOMBI (też - czy warto?) zusb: 6984992 CCC sam nie będę wgywał wyższego, bo kilkugodzinny update jest nie na moje nerwy.
  7. Po jakimś czasie - roboty było więcej, niż się spodziewałem (nawet niż sprzedawca się spodziewał), ale na szczęście ze sprzedawcą się dogadaliśmy. Hitem sezonu była pompa vacuum uszczelniona silikonem. Na razie mechanicznie jest już nieźle (zostały dosłownie drobiazgi. Największy, to podgrzewacz paliwa), optycznie - jeszcze odrobina pracy się przyda. Szczególnie w środku. Mnie tam się auto podoba. Najważniejsze dla mnie, że podłużnice są OK, rama prosta i brak tego typu niespodzianek. P.S. Największe moje zdumienie, to, że wiele części było taniej w salonie BMW, niż na allegro.
  8. Panowie, Gdzie (i mniej więcej za ile) mogę zregenerować bi-xenony skrętne? Lampy (jak u wielu) nabrały wody i... nie skręcają :) Podejrzewam, że będzie trzeba wymienić wiązki i moduły (i pewnie zaprogramować).
  9. No to kupiłem. Zobaczymy co dalej. Przebarwienie na na błotniku - błotnik przemalowany, ale szpachli pod spodem niet (ponoć lakier został uszkodzony). Lekko źle spasowany zderzak, ale bez szaleństw. Środek mocno zapuszczony - będzie co robić. Niestety dzień po zakupie (takie mam szczęście, więc nie posądzam sprzedającego o spisek) padł 1 xenon. Auto sprowadzone było oczywiście uszkodzone - ale też bez szaleństw - prawy bok był przerysowany i robiony. Mechanicznie - parę rzeczy do zrobienia, ale nic, co by dużo kosztowało, albo zagrażało bezpieczeństwu (no poza 1 rzeczą - czujnikiem (matą) w fotelu pasażera). Przede mną jeszcze oczywiście full zabawa ze zmianą filtrów, olejów i pewnie miliona rzeczy o których teraz nie myślę. Dla spokoju też wymienię odmę i przeczyszczę EGR.
  10. Dzięki za uwagi. Dzisiaj postaram się go zobaczyć z bliska i podpiąć pod komputer. Dam znać :)
  11. Dziękuję Ci za odpowiedź. Może się zdarzyć, że będę robił tym autem dłuższe trasy (w momencie, kiedy będzie musiał z jakiegoś powodu zastąpić okresowo główny samochód) - stąd pomysł na Diesla. Nie chcę wydawać góry pieniędzy na drugie/zapasowe/żony auto, a chciałbym, żeby było noo fajne :)
  12. Witajcie, Znalazłem tą stronę przypadkiem, ale skoro chcę wstąpić do klanu posiadaczy aut z Bawarii, to stwierdziłem, że napiszę. Być może ktoś oglądał, może ktoś coś wie, a może jakaś dobra dusza rozkoduje mi VIN? Auto z tego linka: http://otomoto.pl/bmw-320-C29568773.html przebieg to ponad 300k Chcę kupić auto, które będzie jako drugie w rodzinie, więc przebieg mnie nie przeraża (nie spodziewam się zrobić tym samochodem więcej, niż 5-10 tyś rocznie), a z drugiej strony to nie jest podejrzane 50 czy 100 tyś w 8-letnim samochodzie. Czy warto się tym autem zainteresować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.