Skocz do zawartości

D0minik

Zarejestrowani
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O D0minik

  • Urodziny 16.04.1992

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 528i 1998

Osiągnięcia D0minik

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Cześć . Mam lekko skrzywione oparcie, prawa strona kierowcy jest przesunięta do tyłu jakies 1.5 cm względem lewej strony. Mechanizm działa całkowicie poprawnie, nie ma żadnych problemów z uchylaniem fotela. Wytyczalem, że częsty problem w E32 był z linka . Czy ktoś miał taki problem ? Jak się za niego zabrać ? Ściągam linkę z jednej strony i uchylam fotel by obie strony się zgrały ?
  2. Najłatwiej i najlepiej sprawdzić oporność w ohm, powinny być identyczne odczyty, bo czujnik bierze pomiar z tego samego miejsca w ukladzie. Tester w łapę i ruszaj przewodami. Możliwe że masa szwankuje, jakiś nalot powstal. To wystarczy na większą oporność i błędne wskazanie czujnika. Zauważyłem ciekawa zależność z tym problemem po wystrzeleniu węża od chłodzenia gdy cały silnik jest zazygany plynem
  3. Rozmawiałem z ziomkiem, który fachowo przyciemnia szyby. Zazwyczaj ludzie przyciemniają boki na 80 %, a przód na 30 % co rzuca się w oczy przez widoczne odciecie. Proponował boki na 50 % a tylna na 80. Wygląda to jak fabryczne przyciemnienie, nie rzuca się tak w oczy podczas kontroli i przede wszystkim efekt jest ładny. Jeździ tak kilka lat i nie miał problemow. Sam na wiosnę będę chciał przyciemnić w taki sposób szyby
  4. Pod kolektorem, zaraz za przewodem od odmy jest taka okrągła wtyczka, kabel powinien być w peszlu. Musisz włożyć rękę na kilka cm. Pewnie masz syf lub zasiedziały wtyk. Czujnik w środku jest jeden a idą z niego dwa sygnały. Temperatury powinny być identyczne.Ten w chłodnicy jest od wentylatora .
  5. D0minik

    [E39] 528iA Pali 20+

    Również pozdrawiam i życzę bezproblemowego użytkowania samochodu :)
  6. D0minik

    [E39] 528iA Pali 20+

    Spędziłem kilkadziesiąt godzin przed kompem na studiowaniu ista D do czego służą poszczególne rzeczy, angielskie, rosyjskie fora, kilkanaście godzin przy samochodzie z kompem, rozładowując dwukrotnie Aku, podmienialem części by zapisywać różnice w parametrach prac i wykluczyc ewentualnego winowajce. Wrzucilem podgląd pracy na żywo i co ? Ludzie nawet nie przeglądają tego co się wrzuca. 450 wyświetleń tematu, a link do YouTube otworzony 20 razy z czego conajmniej połowa moja by porównać parametry. Relacje zamieszczałem na bieżąco, zerowe zainteresowanie. I powiedz mi po co to zamieszczać jak większości nawet nie chce się wysilic wejść w link w którym była zawarta odpowiedz ? Mogłem nagrać wszystko z telefonu, ale by zapewnić Wam komfort przeglądania ścieralem się z różnymi programami do nagrywania pulpitu, późniejszej obróbki czy uploadowania kilku GB na YT w imię czego ? 2 wyświetleń filmu na 450 wyświetleń tematu ? Dziwisz mi się jeszcze ? Ty się zaangazowales to mogę Ci napisać jak doszedłem do problemu, ale ludziom nie zależy to dlaczego miałoby mnie zależeć ?
  7. D0minik

    [E39] 528iA Pali 20+

    Nie wspomniałem nic o sprzedaży, a sam samochód naprawiony i spalanie jest w jak najlepszym porzadku. 7.5 litra przy 120kmh z pełnym bagazem. Po prostu cieszę się nowym pojazdem, a E39 służy dziewczynie. Żadna z sugerowanych rzeczy nie była uszkodzona, a test spalin na stacji książkowy, nawet nie przekroczyło wartości o promil. Pisałem dodatkowo co sprawdziłem, wstawiłem filmik z pracy na żywo i żadnych odpowiedzi czy sugestii z Waszej strony. A wystarczyło jedną opcję przestawic i wszystkie adaptacje wróciły do normy
  8. D0minik

    [E39] 528iA Pali 20+

    Kupiłem nowy samochód ;)
  9. D0minik

    [E39] 528iA Pali 20+

    Problem rozwiązany. Temat można zamknąć
  10. Nie. Szanujcie czas kolegi. Napracował się, a wy wszystko za darmo chcecie. Tak dużo kosztuje pakiet 1 czy 2 GB przez SMS na chomikuj ?
  11. D0minik

    [E39] 528iA Pali 20+

    Wgrałem dziś iste d i sprawdziłem przeplywke. Wolne obroty 13 kg, na obciążeniu rosło do 500 kg/h. Nie wiem czemu na Delphi pokazywało tak dziwne wartości,, które nawet nie są proporcjonalne do tego co pokazuje inpa czy ista D. Trzepie fora i znalazłem w sumie podobny problem jak Monika. Z tym że u mnie korekty są na pograniczu ( dodatnie ) i nie wywala jeszcze błędu. Na sąsiednim forum wyczytałem że problemem były sondy które robiły duże korekty gdy silnik łapał temp powyżej 50 stopni. Warte zobaczenia i jutro to zrobue, zawsze jakiś punkt odniesienia. Co ciekawego zauwazylem. Jak chodzi na jałowych obrotach to słychać syczenie z okolic przepustnicy. Kiedyś wystarczyło delikatnie ruszyć przepustnica i syczenie cichło ( z tego co wyczytałem prawidłowy objaw ) a teraz syczy dalej tylko ciut ciszej. Odma chyba sprawna bo odkręcając korek oleju na chwilę silnik straci obroty i zaraz się ustatkuje. Czytałem że prawidłowy objaw. Ogólem silnik cały suchy ( ostatnio zmieniałem uszczelkę podstawy obudowy filtra oleju ) Bede musiał zrobić dymna probe. Powiem Ci, że mnie szlag trafia już. Komp czysty, nie mam do czego się odnieść i szukanie po omacku jest bardzo trudne. Odpala od strzala, zimny czy cieply więc chyba czujnik wałka rozrządu czy wału mogę wykluczyć . Przepływka pokazuje prawidłowe wartości, ale.. podczas odłączenia jej żadnej reakcji, silnik pracuje tak samo. Podczas podłączania na chwilę spadna. Jeździ tak samo bez jak i z ( zapewne sprawka tych korekt ) Jazda na ssaniu odpada bo już ma prawidłowa temp i jest poprawnie odpowietrzony. Myślałem na początku że to wina termostatu. Świece zmienione, wypadania zapłonu brak tylko przerywa do 1000 obrotów ruszając z zera na pełnym bucie. Tylko czy korekty są prawidłowe ? Na pełnym bucie praktycznie na każdej dochodzą do 4 tys ( engineer roughes czy jakoś tak , 6 cylindrów ) ogółem inpa trochę kuleje z tym odświeżaniem na żywo
  12. D0minik

    [E39] 528iA Pali 20+

    Te proporcje są podane w kg. Wkradł się błąd, nawet nie zauważyłem że napisałem 4000 tysięcy :) ~ 1000 kg /h na biegu jałowym ~ 4000 kg/h przy przegazowaniu. Pomiar robiony na postoju. Mierzyłem też przyspieszebue. Prawie 10 sekund do setki, nie wiem czemu ubzduralo mi się że tyle powinien mieć. Katalogowo ponad 2 sekundy szybciej, w odczuciu to powinna być przepasc.Widocznie jeżdżą w okolicy słabe autka które wyprzedzam bez problemu i jakoś to wrażenie zatarło :D Jutro podmienie z kumpla auta przepkywke. Mam nadzieję że to będzie winowajcą http://i63.tinypic.com/16ibd34.jpg
  13. D0minik

    [E39] 528iA Pali 20+

    Witam ponownie. Termostat zmieniony, ładnie trzyma temp między 93-98 stopni jeżdżąc po mieście. Świece założone NGK brk6equp. Różnicy nie ma zadnej. Dziś odpialem przepływomierz. Silnik nawet nie zadrżał a jazda wygląda identycznie. Podczas podpinania go jedynie na ułamek sekundy spadły obroty o 100. Podpiąłem kompa pod Delphi. Błędów lambda nie ma, wypadania zapłonu brak a szarpie. Sprawdzony przepływ powietrza. Na jałowych obrotach min było 900 kg, podczas dodania gazu dochodziło do 4000 tys kg. Przepływka szrot ?
  14. To nie stare vagi czy francuzy gdzie błędy kasowało się odłączając akumulator :wink: Masz dwie możliwości, pałąk do wymiany albo padnięty moduł wycieraczek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.