Skocz do zawartości

maciek535i

Zarejestrowani
  • Postów

    56
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F10 535i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maciek535i

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Tylko czy wtedy całkowicie nie było by ciepłego powietrza? Nikt nie wspomniał wcześniej o tej części, że mogłaby być przyczyną :roll:
  2. Witam forumowiczów, problem dotyczy ciepłego nawiewu na pasażera, sprawa wg fachowca dotyczy elektrozaworu który trzeba wymienić, ponieważ na pokrętle w ustawieniu na niebiesko działają oba nawiewy na chłodno a na czerwonym nastawie ciepło działa tylko na kierowcę, na pasażera nie leci nic. Można to zrobić demontażu przedniej deski. Problem podobno znany w f10 właśnie ze względu na potrzebę rozebrania środka :roll: (podobno w g30 juz od strony maski). Czy ktoś byłby w stanie polecić na terenie Łodzi/ woj. łódzkiego jakiś zakład albo speca od zdemontowania przedniej deski celem wymiany ww części? Jeden serwis w Łodzi odmówił ze względu na to że po złożeniu cały przód skrzypi i trzeszczy jak po dzwonie i się tego nie podejmą, dodatkowo żmudna i długa robota :mad2: Z góry dzięki za powpowiedzi :cry: :cry:
  3. B12 mam od niedawna na 19 calach dunlop sportmaxx nie run flaty. Dlatego B12 do wywalenia i będę zamawiać amor shachsa i muszę poszukać odpowiednika M technika sprężyn tylko za bardzo nie wiem co gdzie i jak, bo ori sprężyny M kosztują fortunę w ASO. Może ktoś się orientuje jakich sprężyn poszukać :mad2: :mad2:
  4. Witam, czy wymieniał ktoś sprężyny w zawieszeniu sportowym M? (bez edc) Obecnie posiadam zestaw bilstein b12 pro kit jednak wrażenia z jazdy są tragiczne z racji tego że f10 jest plastikowe i słychać każdy plastik na każdej nierówności :mad2: i postanowiłem wrócić do seryjnego zawieszenia. Pojawia się pytanie jakich sprężyn szukać. Oryginalne w ASO sprężyny M kosztują fortunę, sprężyny eibacha zdecydowanie odpadają ponieważ przed zamontowaniem amorków bilsteina b8 miałem prawie nowe b4 które się rozsypały po 1,5 roku i nie chciałbym powtórki z rozrywki dlatego potrzebuję ''dłuższych sprężyn'' takich jak oryginalne M technik albo coś podobnego :mad2: :mad2: W internecie wpadła mi nazwa firmy KILEN, czy ktoś coś wie na ten temat? Z góry dzięki za pomoc
  5. Tak był strzał, zwrotnica wymienona, jest dużo dużo lepiej jednak niewielka różnica pozostała trzeba by z cm sprawdzić ile między prawa a lewa stroną, ale wizualnie auto po zrobieniu geometrii wygląda jakby stało równo. Inna sprawa że zestaw B12 pro kit nie nadaje się do niczego. F10 nie należy do solidnie wykonanego modelu, każda nierówność czy placek po dziurze, studzienka czy dołek powoduje że słychać każdy plastik - jeden wielki dramat. Do wiosny wytrzymam ale wywalam ten zestaw i planuje zamontować zwykłe sachsy tylko zastanawiam się czy jest sens montować ponownie sprężyny eibacha bo poprzednie bilsteiny b4 wytrzymały rok po czym zostały uszkodzone przez te ''krótsze'' sprężyny no ale wynika to z faktu że nie pracowały w optymalnym dla siebie zakresie. Pytanie jakie springi dobrać :duh: :duh: :duh:
  6. Byłem u dobrego diagnosty, okazało się że krzywa jest zwrotnica prawa przednia, na szczęście koło nie jest cofnięte względem lewego, już kupiłem dwie używki i się okaże czy tylko problem tkwił w zwrotnicy :cool2:
  7. Tak przed zamontowaniem całego nowego zestawu było dużo gorzej, teraz różnica się sporo zniwelowała ale dalej prawa strona niżej, i to raczej prawy tył, przez co i przód obniża. W czwartek jestem umówiony w Częstochowie u jakiegoś magika od zawieszeń poleconego przez znajomego :roll: :roll:
  8. Co do ułożenia to się domyślam :cool2: A co do tego jak siedzi sprężyna na podstawie to tyle co sam wiem mogę odpowiedzieć - od góry nowa poducha z nową podkładką sprężyny a od dołu pierścień osadzający dodany w zestawie z amortyzatorem na nim podkładka amortyzatora dolna. Składał jeden serwis BMW pod Łodzią :cool2:
  9. Dlaczego wyklepana? :D Wszystko zostało wsadzone nowe : sprężyny, podkładki i amortyzatory . Przed wymianą było ten sam problem z tym że różnica była nieco większa. Teraz wszystko nowe i różnica mniejsza choć dalej widoczna i wk..jąca :mad2: :mad2:
  10. Panowie w czym może tkwić problem, moja f10 - sedan dostała nowe sprężyny, nowe amortyzatory (bilstein b8 + eibach) również nowe podkładki sprężyn. Problem widać gołym okiem, auto stoi nierówno, mianowicie prawa strona stoi niżej, przyczyna wg mnie siedzi w tylnej prawej stronie ponieważ różnica z lewą stroną to 1,5cm co się przekłada na różnice z przodu bo jest ok 0,5-0.8 cm. Po zniwelowaniu tej różnicy z tyłu zwykłym lewarkiem, przód się wyrównuje. Mielibyście pomysł co stoi za tym opadaniem prawej tylnej strony? Powiem szczerze doprowadza mnie to do szału. W przyszłym tygodniu jeden polecony zakład ma się temu przyjrzeć bo ASO pewnie by skasowało fortunę za znalezienie przyczyny.. Z góry dzięki za pomysły :mad2: :mad2: :mad2:
  11. Wiem wiem b8 plus springi eibach to b12, z tym że najpierw montowałem rok temu same sprężyny (fabrycznie mam zawieszenie M), a teraz dokupiłem nowe poduchy i nowe gniazda i amorki b8, a panowie w bilstein polska twierdzili ze te amorki maja wbudowane odboje czego wcale nie czuć przy ręcznym docisku amortyzatora, także chyba nie wiedzą co sprzedają - dzięki za info :P
  12. Forumowicze, czy ktoś montował kiedyś taki zestaw do swojej F-ki? Szukam odpowiedzi na temat odbijaczy i osłon, podobno b8 na przód ma wbudowane w środku, co do tylnych b8 nikt nie jest w stanie odpowiedzieć :lol: podobne pytanie o osłony, wiadomo że lepiej mieć niż nie mieć, ale jakie należy zamontować żeby pasowały pod Bilsteina B8 i nie były za długie?
  13. Forumowicze, dzisiaj ni stąd ni zowąd po zgaszeniu auta zamknąłem auto i zamknęły się tylko drzwi kierowcy pozostałe drzwi się nie zamknęły, alarm jakby się załączył bo czerwona dioda zaczeła migać. Z kolei chcąc otworzyć auto drzwi kierowcy nie otworzyły się z kluczyka, można tylko bolcem. od środka przyciskiem centralnym reagują na zamknięcie również tylko drzwi kierowcy pozostałe wcale, z otworzeniem niestety tylko ręcznie klamką przycisk nie otwiera drzwi. Czy spotkał się ktoś z czymś takim w tym cudownym aucie??? :mad2: będę wdzięczny za odpowiedź czy to coś kosztownego, czy w miarę proste i tanie w naprawie :shock:
  14. To mnie uspokoiłeś trochę, zauważyłem że na trasie gdzie silnik osiąga wyższe temperatury to te drgania znikają.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.