Skocz do zawartości

MiloszGD

Zarejestrowani
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Lexus is 220d 183km 398Nm ASA AR1 H&R Strongflex

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia MiloszGD

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Ogólnie jest problem żeby kupić dobre auto, na x3 mieliśmy uważam wysoki budżet, a same parchy w ogłoszeniach, 2 chyba były oglądane i na nad jedną było można pomyśleć dopóki nie dokopałem się historii z ASO że cały przód robiony był... A szkoda skóra toffi , 3.0d było z potencjałem ale auto wg mnie warte jakieś 10 tys zł mniej niż tyle za ile ktoś chciał to puścić. Jeśli chodzi o alternatywę dla x 3.0 w benzynie to ciężko, w tych tiguanach były jakies lipne benzyniaki z turbo które były trochę awaryjne, nie pamiętam dokładnie ale przed zakupem miałem niezłą lekturę z tym modelem związaną. Tak sobie myślę może lexus RX , NX jako taka alternatywa dla bmki, były nawet w hybrydach, z tym że wyglądem to tak samo jak x3 szału nie ma. Nie wiem czemu ale mi osobiście bardzo przypada do gustu x5 ale to już jest kawał maszyny.
  2. Siara już tłumaczę. E60 szukałem kiedyś dla siebie, niestety same trupy, w tym samym czasie co ja kupiłem lexa kumpel mój kupił e60 530d, pierwsze spięcie z kompem ponad 30 błędów, przebiegi na modułach 500+ pomimo że na zegarze 300+. Źle nie wyglądała ta e60, ale mój pakiet startowy po zakupie to filtry i olej. Jego turbo , wtryski , kompresor klimy , paski nie pamietam juz ale na dzien dobry włożył chyba 10 tys zł. Roku nie pośmigał sprzedał za pare groszy i wrócił do audi ale tym razem a8 bi turbo 2010 rok bodajże, mega zadowolony z zakupu. U mnie pomimo złej opinii motoru 2ad wszystko jest ok, ale też i inna sytuacja bo mam cały nowy motor z ASO już poprawiony, a na dodatek jeszcze zadbałem żeby mu się lżej oddychało, także mogę spać spokojnie :) Tiguan śmiga głównie a raczej co tydzień trasy na mazury gdzie drogi mamy jakie mamy, a zimą na domek wypoczynkowy drogi nikt nie odśnieża, wcześniejsza bmka pare razy nie dała rady przejechać i trzeba było zawracać, stąd wpadła chęć zakupu czegoś wyższego i z napędem na 4 koła. A diesel/benzyna/lpg mi w sumie nie robi na czym auto śmiga, też przesiadłem się z benzynowej 2.5l rzędowej 6 w coupe do klekokta r4 i nie mam z tym żadnego problemu. Wiadomo że kultura pracy R6 bije na głowę te klekoczące boćki ale za to boćki można łatwo dokarmić i są silniejsze :D Zresztą mój lex śmiga praktycznie tylko miasto i obwodnica. Jakby było więcej $$$ to bym chętnie wrócił do e46 ale jakiegoś cabrio weekendowego ;)
  3. Zakup z DSG był świadomy ;) Także jak coś kiedyś wyskoczy to się zrobi, traktowane to jest jak zwykła rzecz eksploatacyjna i tyle. Uważam że skrzynia daje dużo frajdy z jazdy, a że czasem trzeba coś przy aucie porobić, no cóż to nie nudny lexus w którym nic się nie dzieje :D Zresztą tiguan jezdzi, a raczej będzie jezdził praktycznie na trasie w weekendy także rocznie jakieś 13 tys naklepie.
  4. U mnie jednak padło na tiguana 4motion 2.0 tdi 140 koni. Jako tako jedzie szału nie ma, ale dsg robi robote bardzo fajna skrzynia. Wpadnie prędzej czy później program pewnie na około 180 koni oraz dopieści się programy skrzyni.
  5. Miał ktos może porównanie jak wypada takie x3 względem Tiguana 1 4x4 2.0tdi 140/170 koni dsg ? Ciężko o coś sensownego na rynku :/
  6. Fakt , mój błąd stranka 5 ;) Muszę jeszcze ogarnąć jakąś historię "bezwypadkowości" mam nadzieje ;) EDIT : Oczywiście tej która potencjalnie mogła powstać po wizytach w ASO.
  7. Historia z ASO na 19 stron, i przebiegu do 60 tys a co się działo przez kolejne 200 nie wiadomo... https://mega.nz/#!ClBjFKxT!7We5TCVxpd3n-6H_wzVu4blqWKHjkf4XITu5ePfXeTE
  8. Dzięki Panowie za info. Wg Was warte zainteresowania ? Silnik wg mnie jest ok , klapki out , egr off , remap i będzie się jakoś kulać :) Trochę 2.0D się obawiam czy da radę sprawnie ciągnąć ten ciężar, zwłaszcza że gabaryty też dosyć duże są, ale może jestem w błędzie ? Rajdówki oczywiście nie szukam, ale żeby dało radę się tym sprawnie poruszać.
  9. Xy nie moja bajka, ale z tego co gdzies znalazłem to ten chyba jest juz po fl, chyba ze jakies złe info miałem.
  10. W przyszły weekend jadę obejrzeć tą X3. VIN WBAPD910X0WG32135 Co sądzicie ? Będę miał ze sobą launcha x431 i ista, także co się da to przetrzepię. https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-3-0d-218km-4x4-super-stan-ID6yVqfp.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8 Nie wiem czy nie za duża kasa jak na auto od handlarza. Jeszcze jakby z prywatnych rąk z jakąś sensową historią z forum to wiadomo. Jak ogarnę historię z ASO podrzucę tu info.
  11. Nie wiem z jakiego rynku masz auto, ale (strzelam) mając z naszego, mnie nie dziwi że coś jest inaczej niż w cywilizowanych krajach :) Głupi przykład, przekraczając granicę dziczy z cywilizacją od razu mamy na autobanie komunikaty drogowe. Jak ktoś chce full raport to zawsze można wydać te 2,99 euro czy dolarów i zamówić sobie z poziomu androida https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bmwdecoder.android&hl=pl
  12. Plotki głoszą że auto potrafi samo zaktualizować przebieg i inne informacje porzez TCU bądź bmw connected. Stąd mogą być różnice w przebiegach w nowszych autach. Popdinając pod ista w aso zrzut robiony jest do serwera bmw z danych fasta.
  13. Pomiędzy serią E46 a serią F jest przepaść technologiczna. Zrób lepiej i zamieść instrukcję DLA SERI E. Jeśli nie masz wiedzy, to po co się ......ć z tekstem typu ferrari jest szybsze niż fiat uno.
  14. Jak w temacie , jest już sposób na LC w autach na sterowniku MS43. Pliki + info https://mega.nz/#!HsIj0BJI Pass pw.
  15. Sprawdz zawór EGR, największy problem jak kopci lub dziurawy interculer lub któraś z rur dolotowych, przepływka mierzy mase powietrza które przechodzi przez przepływomierz a po drodze ucieka gdzieś lub miesza się z spalinami i brakuje tlenu do spalenia paliwa dlatego powstaje sadza , jak by turbina była słaba to ograniczy dawkę paliwa, zaślep chwilowo EGR i zobacz czy będzie lepiej do sprawdzenia też katalizator bywa przypchany i ciśnienie spalin otwiera zawór EGR Pompe vp44 to sprawdzisz na stole a w dis czy w ista to nie wiele , a w ista przepływomierz to nie tak jak w dis niestety sprawdz live data doładowanie w trasie 3 i 4 bieg w podłogę pod górę w ista cisnienie zadane i otrzymane mase powietrza , ale jak dymi to paliwo jest brak powietrza tlenu, chyba że wtryski leją (dużo pali ) ale jak końcówki wymieniane to pozostaje egr lub zawory egr i turbo sprawdz i filtr powietrza. Dziękuję ;) pomimo prób dużo nie zdziałaliśmy po za pokazaniem przez ista błędu chyba z regulacją cisnienia. Co dziwne wczesjniej inpa milczała jak zaklęta, a ista wystrzeliła dużą ilością błędów z różnych modułów. Potem po jazdach próbnych inpa już pokazywała błąd 101 cały czas. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160825/3d41dede6856d1752bfc2f9c4942583f.jpg Cytując trandolfa Czujnik zmieniliśmy na inny i to samo , turbinę obserwowali i niby sprawna. Także hanna gronkiewicz waltz o co tu chodzi :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.