Skocz do zawartości

Majda1990

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 530D Touring
    BMW E36 318TDS Compact
  • Lokalizacja
    Gorzów Wlkp

Osiągnięcia Majda1990

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. E 39 530d 2001 r. automat touring Max 14 Średnie 8-10.50 Trasa 6.8-7.2 E 36 318TDS 1999 r. manual compact Max 8 Średnie 5.4-5.8 Trasa 4.5-5
  2. E39 528i 2.8 trasa 11-12.5 lpg miasto 14-15 lpg E36 318 compact 1.7 tds trasa 4.8-5.2 miasto 5.5
  3. Witam ponownie, Po wymianie czujnika położenia wału jak ręką odjął. Wszystko wróciło do normy. Pierwsza awaria po 45tyś przejechanych kilometrów i okazała się drobnostką :)
  4. Sprawdź ciśnienie na cylindrach. Może uszczelka pod głowicą już nie daje rady a jak nie to jeszcze obstawiał bym uszczelniacze zaworowe, oleju może nie ubywa bo przepala go na tyle mało że jeszcze nie widać ubytku a do miski pare litrów oleju wchodzi.
  5. Koledzy przedwczoraj z ciekawości wymontowałem czujnik położenia wału. Nie odpinałem go ale położyłem całkiem obok że nie miał szans z czytać znaków z koła wału. Efekt ? taki sam, ciężko odpala nie ma mocy słabo się wkręca na obroty. Dzisiaj kupiłem nowy czujnik zobaczymy czy będzie poprawa. Myślę że jak był by uwalony czujnik wałka rozrządu to przy zdemontowaniu czujnika wału w ogóle by nie odpaliła. Dostałem też propozycje zamiany za Passata B5 po lifcie ale jeszcze nie jestem w takiej desperacji :D
  6. Rocznik to 1996 193km Świece można sprawdzić ale jeśli jest zła mieszanka to świece i tak nie będą wyglądały tak jak powinny... no i właśnie zależy mi na takim podpieciu pod komputer gdzie mechanik nie przeczyta mi blędów tylko przeanalizuje dane i na kieruje na uszkodzony podzespół
  7. Na komputer będę jechać ale wole też zapoznać się z opinią forumowiczów. nie wiem jak wygląda teraz spalanie auta ponieważ przejechałem w tym stanie nie całe 100 km ale naprowadza mnie to na zbyt dużą dawkę paliwa. Świece wymieniałem jakoś rok z haczykiem na irydowe.
  8. Mam podobne objawy. a akurat przepływomierz, czujnik wału, wałka, sonda niestety mają te same objawy. u mnie po opięciu przepływomierza jest minimalna reakcja na motor lecz dalej tak samo pracuje. I nie ma mocy na niższych obrotach. a odpala z trudem i trzeba go długo kręcić.
  9. Witam wszystkich. Mój problem zaczął się od kiedy okazało się że separator oleju nadaje się już do wymiany (buczenie charakterystyczne dla niesprawnego układu odpowietrzenia skrzyni korbowej) równolegle z tym samochód zaczął coraz ciężej zapalać i wyraźnie stracił moc na niższych obrotach. Auto stało półtora miesiąca nie odpalane, wymieniłem separator wraz z przewodem i zdemontowałem kolektor ssący w celu wymiany przewodów od wtryskiwaczy LPG. Złożyłem wszystko i objaw odmy zniknął, zero buczenia i nie porzadanych dzwięków. Ale silnik dalej ma problem z odpaleniem kreci kreci łapie łapie ale cięzko mu zaskoczyć. Na ciepłym silniku jeszcze gorzej zapala. Podczas przyśpieszania wyraźnie czuć brak mocy, auto nie przyśpiesza płynnie. dopiero powyzej 4tys obrotów jest lepiej. Bez znaczenia jest czy jade na PB czy LPG. Przeszukałem fora i nic konkretnego nie znalazłem. Po za tym że wszystkie podobne objawy mają uszkodzony: - przepływomierz - czujnik położenia wałka rozrządu - czujnik położenia wału korbowego - sonda lambda przepływkę odłączałem jest minimalna reakcja ale tylko w momencie odpiecia i podłączenia a tak to motor pracuje tak samo. Pod kolektorem wszystkie kostki i przywody są podłączone, i podciśnienia też. Wiem też że wszechwiedzący komputer też wszystkiego nie pokaże np uszkodzonego przepływomierza. Z GÓRY DZIĘKUJE ZA JAKIEKOLWIEK WSKAZÓWKI I PODPOWIEDZI. UP na ciepłym silniku troszkę lepiej zapala. i na biegu jałowym jak da się w pedał do podłogi to wolniej zbiera się na obroty i potrafi strzelić takim basowym dzwiękiem w kolektor ssący.
  10. E39 2.8 Trasa 12lpg jazda codzienna 50%trasa/50%miasto 15 lpg
  11. Dziekuje bardzo za odp. Kompa mam z tej drugiej bo wiadomood 2.0 nie bedzie pasowac. A reszte musze wymontowac z tamtej kasty
  12. Niibrak iskry . Coto znaczy z ''ewsem'' ? Dodam ze by l tam silnik 2.0 buda z 1993 r a teraz wlozylem 1.8 z 1997r
  13. Kolego z Santoka jak masz na imie ?
  14. E30 316 1989r 10 PB 15 LPG E36 320 1997r 9-12 PB
  15. Wiem że to karygodne dla fanow BMW ale silnik ktory byl umar l a mam druga E36 w Sport cupe z 1997r ktora miala spotkanie z drzewem . 320 jest z 1991r. przelozelym juz caly srodek z 318 i wczoraj wrzucilem silnik 1.8 podlaczylem elektryke komputer z 318 jeszcze nie sprawdzalem czy jest zaplon iskra bo silnik tylko jest w karoseri i przykrecony ale nie zalacza sie pomkapaliwa. Gdzie szukac przyczyny. Nie jestem ekspertem od bmw
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.