Skocz do zawartości

BMWDTMCHALLENGE

Zarejestrowani
  • Postów

    75
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e60

Osiągnięcia BMWDTMCHALLENGE

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. W temacie konserwacji i zabezpieczenia antykorozyjnego mogę śmiało polecić firmę MR Rust Garage, mieszczą się w Biórkówie Małym. Moje Auto zostało zabezpieczone kompleksowo środkiem kanadyjskim Corrosion - żadne mazie, gumy, tanie bitexy z bolla, wygląda dla oka bardzo przyjemnie a właściwości podobno ma również dobre. Pojechałem tam z polecenia kolegi, obsluga fachowa, właściciel firmy wszystko na wstępie wytłumaczył przez telefon - później umówilem się na bezpłatne oględziny pojazdu. Dodatkowo osoba zajmująca się tam mechaniką znalazła parę drobnych niedoskonałości. Finalnie zdecydowałem się na ich usługę i jestem naprawdę zadowolony. Warsztat na plus. Gdyby ktoś był też chętny to powiedzieć że z BMW forum to właściciel może coś tam rabatu na usługę da (mówiłem że będę polecać )
  2. Ja osobiście mogę polecić MOTOPOWER - Piotr Drąg - co prawda warsztat znajduje się w małym garażyku przy ul kościuszki w wieliczce i terminy napięte ale zawsze miałem zrobione na tip top i zaznaczone ewentualne mankamenty do zrobienia.
  3. Cena konkretna- prawdopodobnie w tym tygodniu przejadę się oglądnąć .. Z Krakowa mam kawałek , czekam może akurat ktoś się odezwie kto już ją widział :)
  4. Witam . Coś ktoś może o tym powiedzieć ? Może akurat był oglądać ? Link do ogłoszenia - http://allegro.pl/bmw-x5-4-4i-sport-pakiet-shadow-line-jedyne-takie-i6412179888.html?utm_medium=LikeButton&utm_source=Facebook
  5. http://turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=3063&start=720 Jak dla mnie ta jest NAJ ale niestety oryginalne m3 to to nie jest :) Ale i tak jest piękna .
  6. Długo mnie nie było :) Macie rację Panowie - dobrali jakiś kicz , kupiona cewka bremi i auto ożyło :) Żadnych Boschów Ngków i innych . Tylko Oryginały - Pozdrawiam
  7. Dobrze . W takim razie jak wytłumaczyć to że gdy cewka jest przekładana na inny cylinder błąd wyskakuje akurat tam ? Tak jak pisałem - najpierw błąd był na 8 cylindrze , by wykluczyć świecę lub problem z instalacją przełożona została cewka na cylinder 6 . Po skasowaniu błedu i jeździe próbnej błąd pojawił się na 6 garku . Zakupiona cewka boscha w intercarsie , założona pod filią - błąd skasowany . Auto ledwo odpaliło błąd odrazu wyskoczył - tryb awaryjny . Cewka przełożona na 4 cylinder z przekonaniem 'niemożliwe że nówka z hurtowni wadliwa ' ,kasowanie błedu pyk minuta i tryb awaryjny - rozpoznano na 4 . Zwrot do ic - zakup cewki Beru i na niej dokładnie to samo . Gdzie nie będzie tam błąd . W akcie desperacji 8 sztuk używek i na nich to samo z tym że używki zanim wyrzuciły błędy dało się przejechać kilometr . Na nówkach odrazu błąd wyskakiwał . Dlatego zapytałem czy nie robi się żadnych adaptacji . Ciężko mi uwierzyć że 2 nowe cewki były by uwalone . To dopiero początek przygody z tym silnikiem zapewne . Jakieś sugestie ? Pozdrawiam serdecznie
  8. Rozpoznano wypadanie zapłonów cylinder xx Sokładnego kodu błedu na tą chwilę nie pamietam
  9. Witam . Pacjent BMW M5 - wypadki zapłonów na jednym cylindrze , dokładnie na 8. Świece wszystkie wymienione . Po przełożeniu cewki błąd podąża za cewką . Przełożona cewka na 6 później na 4 . Diagnoza : uwalona cewka -więc hurtownia i nowa cewka po numerach Boscha , założona a tu bęc błąd wywala szybciej niż na starej . Praktycznie odrazu więc odrazu cewka zwrócona i zakupiona tym razem BERU . Po ponownym założeniu cewki BERU błąd wywala odrazu po odpaleniu auta i obojetnie czy cewka jest na 4 ,1 ,5 czy 3 cylindrze błąd jest odrazu. W akcie desperacji sprawdzene zostało 6 używek ale na każdej po chwili jazdy wywala błąd . Jakieś sugestie Panowie? Adaptacja czy ki pieron? Bo ręce już opadają przy tym samochodzie :)
  10. To jeśli odpalony to może warto napisać co było przyczyną że nie odpalał... No ale tak , najlepiej zapytać niech ktoś coś podpowie - pózniej zniknąć jak kamfora bez słowa :duh:
  11. 3 Długie przedłużki i spokojnie odkręcisz górne śruby . (Tyle przynajmniej potrzeba w r6) Wyciąganie skrzyni w e36 to pestka nawet dla kogoś kto nigdy tego nie robił :D
  12. Pompa zmieniana na nową czy używkę? Płyn świeży? Żaden przewód się nie zagiął? (piszesz że była przekładka) Krzyżak kolumny sprawdzony czy przypadkiem nie jest zatarty?
  13. Temat do zamknięcia już wszystko ok - fajnie że ludzie zadają pytania ale odpowiedź również by się przydała co było przyczyną dla potomnych Panowie i Panie :twisted:
  14. Przyczyn może być dużo - od padniętych pierścieni na tłokach po zapieczone pierścienie albo w skrajnych przypadkach zalepiony zawór olejem i go trochę przypaliło :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.