Skocz do zawartości

Greg-res

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Greg-res

  • Urodziny 30.11.1988

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E91 320d
  • Lokalizacja
    Rzeszów
  • Zawód
    Inżynier/Programista CNC

Osiągnięcia Greg-res

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Ja mam trochę inne pytanie. Jak wszyscy wiemy po przeglądnięciu tego tematu, M-Pakiet wewnątrz ma czarne wnętrze ( czytaj podsufitka, słupki). A co jest z bagażnikiem ? Szczególnie w wersji E91 ? Boczki przestrzeni ładunkowej powiedzmy że są "szare/czarne, ale co z "obiciem" klapy ?? Ja nie mam M-Pakietu i u mnie wewnętrzna część 5-tych drzwi jest jasna (jakiś taki beżowy/jasno szary). Zastanawiam się nad dołożeniem M-Pakietu wewnątrz i o ile przestrzeń siedząca jest sprawą jasną ( wszystko czarne) o tyle ta klapa bagażnika zaczęła mnie zastanawiać.
  2. Panowie, Do wymiany mam dwa zamki - prawe przednie i prawe tylnie. Czy poniższe numery zamków są właściwe dla E91 PreLci ?? 51217202146 - prawy przedni 51227202148 - Prawy tylni Gdzie najtaniej dostanę nowe zamki ?
  3. Panowie jak to jest z tym zestawem Alpine Retrofit 65412163268 ?? W jego skład wchodzą Tweety (w trójkąty drzwi), głośniki do drzwi przód, wzmacniacz, czy coś jeszcze (pomijam wszystkie kable i maskownice) ?? Co z subami? kupić od L7 ? Są one P&P ?? I tak samo co z głośnikami w tylnich drzwiach (E91) ? warto wymieniać skoro niema ich w zestawie ?? Czy mając nawi pro CCC potrzebuje coś jeszcze oprócz powyższego zestawu czy wystarczy to wszystko ?? Po przeczytaniu wątku i założeniu że zestaw kosztuje około 1700 PLN i zmiana dźwięku względem standardu który posiadam ( 2 suby pod fotelami, 2 w drzwiach przednich i tylnich) jest ogromna to jestem skłonny w to pójść :)
  4. Panie Maćku, Dziękuje za pomoc w dobrze części i szybką realizację. Wszystko w jak największym porządku i hula jak należy :) Pozdrawiam,
  5. O Jurid(szczególnie white) na wcześniejszych stronach nie zaciekawie się niektórzy wypowiadają. A co powiedzielibyście na zestaw na przód do normalnej codziennej jazdy bez szaleństwa: http://sklepebc.pl/bmw/120/20e811702007-2010r/3201-tarcze-hamulcowe-ebc-standard.html http://sklepebc.pl/bmw/316/16e902007-2012r/2207-klocki-hamulcowe-ebc-ultimax.html Na tył właściwie taki sam. Dodatkowo na niektórych stronach wyświetlane są dwa rodzaje tarcz na przód: 300 oraz 312 mm. Gdzie mogę sprawdzić dokładny rozmiar tarczy dla swojego modelu oraz od czego to zależy? Czy jakieś opcje (sport, M, etc) miały 300 mm a jakieś 312 mm ? Czy oprócz tarczy i klocka warto coś jeszcze wymienić podczas takiej usługi ?? Panowie, Pytałem jeszcze czy warto jakieś inne części wymienić podczas wymiany tarcz i klocków?? Na RealOEM pokazuje mi dwa rodzaje tarcz: 300 x 24, nr kat: 34116854998 330 x 24, nr kat: 34116854999, przy czym tutaj jest komentarz: S102A=Yes, Więc jeżeli mam ten pakiet (S102A) to mam tarcze 330 mm a jak nie to 300 mm ?
  6. O Jurid(szczególnie white) na wcześniejszych stronach nie zaciekawie się niektórzy wypowiadają. A co powiedzielibyście na zestaw na przód do normalnej codziennej jazdy bez szaleństwa: http://sklepebc.pl/bmw/120/20e811702007-2010r/3201-tarcze-hamulcowe-ebc-standard.html http://sklepebc.pl/bmw/316/16e902007-2012r/2207-klocki-hamulcowe-ebc-ultimax.html Na tył właściwie taki sam. Dodatkowo na niektórych stronach wyświetlane są dwa rodzaje tarcz na przód: 300 oraz 312 mm. Gdzie mogę sprawdzić dokładny rozmiar tarczy dla swojego modelu oraz od czego to zależy? Czy jakieś opcje (sport, M, etc) miały 300 mm a jakieś 312 mm ? Czy oprócz tarczy i klocka warto coś jeszcze wymienić podczas takiej usługi ??
  7. Panowie Mam do wymiany komplet tył i przód. Zastosowanie - normalna codzienna eksploatacja (nie ostre przyśpieszanie i zaraz hamowanie), silnik 2.0d 163km. Pylenie normalnie. Jaki zestaw byście polecali?
  8. Wymienione obydwa, temperatura pięknie trzyma tak jak bozia przykazała. I w końcu ciepło w te mrozy :))
  9. Przewertowane to forum i fora zagraniczne i ciągle nasuwał się jeden wniosek > alternator i/lub regulator napięcia. Temat naprawy chwilę odkładałem. Padły mi ostatnio termostaty więc przy okazji kazałem wymienić regulator napięcia i sprawdzić alternator. Diagnoza >> zużyty alternator i wadliwy regulator (napięcie ok. 14.8-15V). Wymieniony regulator, zregenerowany alternator, wymieniony napinacz paska i rolka napinająca. Na tą chwilę od wymiany ( przejazd około 2 tys km) brak pojawienia się tych błędów.
  10. Witam, Nie wiem czy to ma związek ze sobą. W niedzielę uruchamiałem BMW z kabli rozruchowych od innego auta przez bolce pod maską. Następnie udałem się na przejażdżkę około 40 km. Z nawiewów wiało pięknym ciepłym powietrzem. Wczoraj rano zaś jadąc do prac (40km) już tego nie było, nawiewy ustawione na maxa i wiało takim lekko ciepłym powietrzem. Dzisiaj rano przed wyjazdem do pracy wszedłem w ukryte menu (pozycja 7.00 KTMP-MOM), i podczas całej jazdy temperatura nie przekroczyła 43 stopni (!!!) podczas 40 km. Przy zatrzymaniu się na skrzyżowaniu temperatura wzrosła na chwilę do 46 stopni i po ruszeniu spadła do około 42. Dodatkowo na biegu jałowym wskazówka ekonomizera wskakuje na około 15 l, ale jej odchylenie bierze się raczej z tego że silnik jest niedogrzany i w ten sposób się dzieje. Rozumiem, że obydwa termostaty do jak najszybszej wymiany i niema co zwlekać?
  11. Nikt, nic podobnego z tym tematem? Jak potrzeba jakiś więcej danych to postaram się zebrać.
  12. Witam, Przewertowałem forum ale jednoznacznej odpowiedzi nie znalazłem. Od jakiegoś czasu wyskakują mi czasem błędy (zdjęcia poniżej) w różnych nie podobnych do siebie chwilach jazdy. Bez jakichkolwiek sygnałów ostrzegawczych, wskazówki auta nagle opadają do zera i wracają do swojej pozycji, gaśnie ekran nawigacji oraz zapalają się kontrolki jak niżej. Po podpięciu w serwisie pod komputer wywaliło coś następującego: Diesel EDC 16C(P)35 49F2 --> Komunikat magistrali CAN Prędkość jazdy ---> Wiadomość niewiarygodna; 4C03 --> CAN - szyna błąd --> Błąd; 4992 --> Szyna CAN, zestaw wskaźników --> Wiadomość niewiarygodna; 4660 --> Napięcie zasilania --> Napięcie zasilania za duże; 4A67 --> System zarządzania akumulatorem --> Błąd; Po wyrzuceniu błędów sprawdzono akumulator, poluzowane były klemy. Ale ostatnio znowu zjawisko się powtórzyło tylko bez błędów akumulatora czyli samo DSC, DBC, Flat Tyre monitor . Co to może być?? Poniżej zdjęcia z deski rozdzielczej wraz z opisami na dolnym pasku Navi. https://www.dropbox.com/s/ucf2tictgu9hrsi/DSC_0473.JPG?dl=0 https://www.dropbox.com/s/a1mwmv0vsxttfzq/DSC_0474.JPG?dl=0 https://www.dropbox.com/s/411phmhgxdoc9hq/DSC_0476.JPG?dl=0 Pacjent to: 320D 163 Hp, 2005 E91 PS. Nie mogłem wkleić zdjęc mimo wstawienia URL miedzy znaczniki IMG :/
  13. Niestety nie pojawia mi się właśnie dodatkowe źródło. Może to wina kabla? Tak jak wspomniałem mam navi CCC Prof, w nich też był przypadki rozkodowania AUX'a? W razie wu ktoś poleci kogoś do kodowania BMW na podkarpaciu?
  14. Witam, Mam problem z gniazdem AUX. Podłączyłem tel (Xperia Z2) z włączonym już odtwarzaczem przez kabel do gniazda AUX i nic mi nie wykryło. Posiadam zestaw Hi-Fi, CCC Professional. Rozumiem że w menu rozrywki powinno się pojawić AUX obok FM/AM/CD ? Gdzie może leżeć problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.