Skocz do zawartości

LOKU

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O LOKU

  • Urodziny 02.05.1986

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d ( już teraz żony )
    E70 4.8i - kruszynka
  • Lokalizacja
    Preston ( UK )

Osiągnięcia LOKU

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Temat rozwiązany taśma od CAS do stacyjki i przycisku start była uszkodzona
  2. Witam i o pomoc pytam.... a w sumie błagam. Posiadam e91 2006 2.0d M47 automat, kupiłem ją z uszkodzonym sterownikiem silnika ( zalany) wymieniłem cały zstaw DDE,CAS,kluczyk, zestaw plug and play zależało mi tylko żeby auto było zdolne do jazdy. po jakimś czasie problem sie powtórzył, znalazłem przyczynę zalewania, zamówiłem ponownie zestaw ECU+CAS+kluczyk ale zanim przyszedł chciałem sprawdzić jako że mam 3 zestwy do e90 tylko w manualu który kluczyk jest do danego zestawu ECU+CAS . Aku odłączyłem, podmieiłem ECU+CAS, sprawdziłem z 4 kluczyki wkładając je do stacyjki i znalazłem który pasuje do pierwszego zestawu. i tu pojawił się problem bo teraz gdy włoże kluczyk nie rozpoznaj mi żadnego, pojawia się żółty przekreślony kluczyk. próbowałem na tym zestawie który kupiłem, próbowłem na tyk który miałem zalany ( pokazywał błąd skrzyni, sterwania wtryskai, kręcił i nie palił) a teraz nic nie da się nawet zapłonu włączyć totlnie nic zero.... Pomóżcie jak to ruszyć i powiedzcie co nabroiłem ...bo ja myślałem że do odpalenia potrzebny jest CAS który komunikuje się z kluczykiem i później z ECU/DDE. Czy jeszcze jakiś modół odpowiada za rozpoznanie lub przyjęcie kluczyka? Dodam że sentralny działa
  3. Ja już bym bardziej z końcowym tłumikiem pokombinował bo wycinając środkowe które wytłumiają rezonans będziesz miał efekt "pierdzenia" ja przy wyciętych środkowych i przy serii końcowej pojeździłem 2 tygodnie i na wolnych obrotach fakt trochę głośniej i "gulgocząco" ale przy mocniejszym depnięciu to masakra jak by ktoś walił kijem o blachę. Teraz powróciłem do serii i zabieram się powoli do prób z końcowym .
  4. Ja szukając też myślałem nad 5 generacją ale większość firm montujących LPG odradzało mi tą instalacje i generację do tej mocy i tego silnika. Każdy zapewniał nie że jest to idealny silnik do 4 generacji i taką założyłem. Np.ENERGY GAZ POLSKA :"Aplikacji Vialle do Pana samochodu pracującej bezawaryjnie Dystrybutor nie posiada, więc i ja nie założę." Ja założyłem w Koszalinie w NEPTUN naprawdę fachowo, porozumieli się z innymi w Polsce z LPGForum jak i gdzie najlepiej "poupychać" i wszystko śmiga super. Ja ma parownik KME x 2 zbiornik STAKO 73 l, wielozawór Tomasetto, wtryskiwacze LPGTECH DRAGON bez dysz i centralkę LPGTECH. Wszystko śmiga bajka. zrobiłem już przez 6 miesięcy około 15.000 km bez żadnych problemów. Jak byś potrzebował jakiś informacji albo fotek to śmiało pisz.
  5. No właśnie dlatego nie chcę nic przerabiać, tylko spłaszczyłem strumień światła poprzez przełączenie wg instrukcji.
  6. Jeżeli chodzi o mój wpis to wkradł się błąd 1 litr na 10.000 km :), w moim poście poprawiony ale w cytatach nie mogę poprawić ...
  7. Naklejki są akceptowane tylko przy tymczasowym użytkowaniu auta w UK, przy rejestracji auta w UK nie są akceptowane niestety. Trochę dziwne bo tylko do uzyskania certyfikatu z VCA jest wymagana zmiana kierunku świecenia lamp, podczas normalnego przeglądu MOT nie zwracają na to nawet uwagi... sprawdzone bo swoją E90 robiłem i bez niczego przeszła :)
  8. LOKU

    x5 e70 4.8i na gaz

    Kolego trochę wyżej masz to samo pytanie i od razu odpowiedź, ja mam fotki tego rozwiązania ingacd i mogę za jego zgodą ci podesłać.
  9. Na przeglądzie przeszło wszytko ale z VCA ( vehicle certification agency ) wymagali dokładnego opisu jak został zmieniony kierunek świecenia lamp, musiałem dosłać im instrukcję krok po kroku z ilustracjami i czekam na certyfikat :)
  10. Polecam lepkość 0w40 np. Mobil1 new life 0w40, Valvoline synpower 0w40 lub Motul X-max 0w40. Przeglądałem trochę przymierzając się do kupna i Porównuję te dwa, co o tzm sądzicie? 5w40 http://www.ebay.co.uk/itm/Car-Engine-Oil-Service-Kit-Pack-8-LITRES-Motul-Specific-LL-04-BMW-8L-/161101780889?hash=item25826a1799 0w40 http://www.ebay.co.uk/itm/Engine-Oil-K-N-Oil-Oil-Filter-Service-Kit-9-LITRES-Motul-8100-X-Max-0W-40-9L-/181816433472?hash=item2a551a9b40 Kolega mi polecił 5w40, i teraz nie wiem co wybrać, z drugiej strony 0w40 chyba jest full syntetyk a 5w40 ?
  11. Model: E70 Silnik: N62B48B Przebieg: 201 kkm Rok:2007 Styl jazdy: Przeważnie spokojnie, ale ..... Użytkowanie: 80% trasa, 20% miasto Zużycie bieżące na l/10.000km: 1,0 Instalacja LPG: TAK DPF: NIE Przebieg rocznie: 20.000 Wymiana co: 10-12 tys. km Dotychczas w serwisie BMW w Holandii Shell Helix Ultra 5w30 LL04 Auto kupiłem trochę ponad miesiąc temu, założyłem instalacje LPG, zastanawiam się nad wyborem oleju gdyż zbliża się termin wymiany ... pomożecie?
  12. Już są ... viewtopic.php?f=91&t=282499
  13. Speed1211Dzięki za pomoc ! Temat ogarnięty, wszystko tak jak prawo wymaga :) jeszcze raz dzięki. A z drugiej strony to dziwne że w manualach po angielsku nic o tym słowa nie ma, a w Niemieckich i Holenderskich jest :))
  14. dzięki za pomoc i czekam na fotki po lifcie, im więcej danych tym lepiej, jutro muszę znaleźć i załatwić sprawę
  15. Dalej nic nie mogę znaleźć przeszukałem chyba wszystkie manuale z: http://www.bmwmotorsports.org/pdf/e70/ i nic nie mogę znaleźć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.