Skocz do zawartości

gd.maciek

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 LCI 520D M47 2007r
  • Lokalizacja
    Longford, Irlandia

Osiągnięcia gd.maciek

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Proszę: GSP 205082 według katalogu GSP Do Ciebie idzie ta sama jeśli masz Automatyczną skrzynie biegów: http://www.gsp.cn/index.jsp?id0=z0hkxmf8dx Jeśli manualna skrzynia to rzeczywiście brak zamiennika w GSP
  2. Brrry!!! Powiało Grozą. A po co komentujesz co? ktoś chciał uzyskać informację jak się pozbyć upierdliwego czujnika,a ty zaraz wyskakujesz ze swoimi teoriami z marsa. Chce wyrzucić czujnik, jego auto, jego sprawa. A tobie nic do tego. Pouczać możesz swoją rodzinę a nie mnie,to tak na przyszłość żebyś zapamiętał. Nie umiesz w żaden sposób pomóc, to się nie odzywaj, po to jest to forum, żeby można było zadawać takie pytania. A czy to jest legalne czy nie, właściwe czy nie, to pozostawmy to w gestii właściciela auta. Koniec tematu z Tobą bo nie lubię dyskutować z fanatykiem, swoje wycieczki personalne odstaw na bok. Wszystkich których moja opinia uraziła to przepraszam, ale proszę też uszanować zdanie innych, niekoniecznie zgodne z ich poglądami. Z mojej strony koniec tematu, chyba, że ktoś zna odpowiedź na temat tego jak wykodować czujnik ciśnienia oleju, to chętnie posłucham i zapewne autor tego wątku też pewnie jest ciekawy czy jest to możliwe
  3. No myślałem, że nic mnie już dzisiaj nie rozbawi. A tu poszę taki kwiatek :D Zupełnie niepotrzebne są Twoje uszczypliwe uwagi. Ja również mam uszkodzony czujnik (już Drugi z kolei) i nie zamierzam wymieniać na trzeci. Jeśli ktoś posiada informacje jak wykodować to dziadostwo to proszę o opis. PS. Mam zrobiony program, usunięty DPF, Wyrzucone klapki, zlikwidowany EGR i wykastrowaną chłodnicę EGR i co mi pan zrobisz? Tak mam bo tak, nie płace padalcom za coś co się wiecznie psuje i do tego ma ceny z kosmosu. Jak to są uszczypliwie uwagi....???. To ja już sobie wyobrażam twoja osobę, bezpośredni kontakt z tobą, rozmowę... Jak byś to wszystko napisał na samym początku to była by szansa ,że odezwała by się do ciebie odpowiednia osoba... Pozdrawiam i dużo zdrowia...... Burza1234 Nie mierz ludzi swoją miarą to po pierwsze. Po drugie chcesz to płać, ja nie zamierzam płacić za błędy producentów samochodów,za to że komuś nie chciało się zainstalować wskaźnika temperatury, a przez awarię termostatu leci DPF, bo auto się nie dogrzewa i nie wypala jak należy. Tak samo z z czujnikiem poziomu oleju, auto nawet nie pokazuje jego stanu na desce, ale jak się zepsuje to i owszem drze się że trzeba udać się do serwisu na wymianę. Po co mi to? posiadam miarkę oleju, której jakoś bardziej ufam więc nie widzę potrzeby ciągłej wymiany tego czujnika. Każdy robi jak uważa, No ale może wszyscy są tacy święci i nie wycinają dpf itp...Nawet tu w Irlandi na 100 samochodów powyżej 10 lat 80% ma wykastrowane auta. Wiem bo mam dużo znajomych w warsztatach, i powiedz Irlandczykowi, że ma zapłacić za wymianę DPF ponad 1000 € to cię śmiechem zabje. No ale nie, ja mam być ten jeden uczciwy i płacić bo tak się komuś chce, No proszę cię nie rozbawiaj mnie. Mimo wszystko pozdrawiam i życzę udanego dnia i niech Cię Bozia chroni przed koronawirusem.
  4. Zupełnie niepotrzebne są Twoje uszczypliwe uwagi. Ja również mam uszkodzony czujnik (już Drugi z kolei) i nie zamierzam wymieniać na trzeci. Jeśli ktoś posiada informacje jak wykodować to dziadostwo to proszę o opis. PS. Mam zrobiony program, usunięty DPF, Wyrzucone klapki, zlikwidowany EGR i wykastrowaną chłodnicę EGR i co mi pan zrobisz? Tak mam bo tak, nie płace padalcom za coś co się wiecznie psuje i do tego ma ceny z kosmosu. Jak łatwo policzyć nie posiadam czterech problemów, latam na tym już ponad 50 tyś, auto dwukrotnie przeszło rygorystyczny przegląd techniczny ( Polskie przeglądy przy tutejszych to jakiś ponury żart) łącznie z analizą spalin.
  5. Ja mam zrobione tak, że wyrzuciłem całą chłodnice egr wraz z termostatem i zaślepiłem to dostępnym na allegro zestawem zaślepek. Działa to znakomicie, a kolejny plus taki, że przy ewentualnej wymianie termostatu robota jest prosta, bo masz dostęp o wiele lepszy, gdyż nie przeszkadza chłodniczka egr.
  6. No to żeś pojechał ostro :mad2: Według ciebie ZF sprzedaje olej Ravenol w swoich butelkach? W życiu nie słyszałem większej bzdury. Do autora, kupuj olej ZF, zwłaszcza jeśli chodzi o 1 litr, koszt niewielki a masz pewność co wlałeś, nawet jak kupisz online i będziesz musiał poczekać dzień czy dwa.
  7. Kup nową półoś firmy GSP. to tani zamiennik. Jest tańsza od używki, a jakościowo naprawdę daje rade. Już nalatałem na takiej 15 tys i ma się świetnie, zero zużycia, żadnych luzów itp.
  8. Ja kupiłem zamiennik firmy GSP, już 10 tysięcy na niej zrobiłem i wszystko jest ok. A kosztowała coś około 80 € więc tragedii nie ma.
  9. Może po to aby kupić zdecydowanie taniej? Nie każdy ma ochotę na lokalny Patriotyzm z wysokimi cenami.
  10. Żeby Et 37 dopasować do et 20 potrzebujesz dystanse 17 mm. Jako że takich nie ma, to proponuje coś z zakresu 15-20mm i będzie dobrze. Nie ma co przesadzać, bo szeroki dystans wcale nie jest bez wpływu na auto, im szerszy tym większe problemy z biciem koła. Takie moje zdanie.
  11. Z boku skrzyni jest śruba, po odkręceniu wlewasz tamtędy olej.
  12. Ja ostatnio wymieniałem olej w skrzyni przy przebiegu 210000 i mechanik mi skasował adaptacje i polecił pierwsze kilometry przejechać po prost delikatnie. Skrzynia przed wymianą oleju zmieniała biegi płynnie, ale po wymianie to już jest bajka. Żadnej procedury nie robiłem, po prostu delikatna jazda i skrzynia śmiga jak nówka sztuka.
  13. No to fajnie,że znalazłeś przyczynę. Odmę wymień tak czy siak bo zapewne zmęczona już. No i polecałbym wszystkie przewody odmy nowe. Sprawdź jeszcze przy okazji drożność tego fragmentu metalowej rurki, która łączy się z tą główną do pomiaru oleju, czasami tam potrafi być syfu i olej nie ma jak powracać do miski.
  14. Większość objawów jakie opisujesz występowały i u mnie, notoryczne błędy 202 i 203 a przyczyną okazał się wąż podciśnienia zlokalizowany pod pokrywą zaworów. Był tak elegancko pęknięty na odcinku 5 cm, ale od jego spodniej części, że absolutnie nic nie było widać, dopiero test ze sprayem do hamulców pokazał prawdę. a objawy podobne, pełna dynamika auta,przyspieszenie itp w normie, a na wolnych obrotach huśtawka góra dół. Nie wiem czy sprawdzałeś swój motor na szczelność dolotu, ale jeżeli nie to zdejmij pokrywę zaworów i psikaj sprayem wszędzie po wszelkich możliwych przewodach podciśnienia i dolotu, jeśli silnik w jakimkolwiek momencie zmieni obroty na wyższe podczas tej operacji to masz nieszczelność, od tego bym zaczął poszukiwania, gdyż nasze bmw nie znoszą jakichkolwiek nieszczelności, a jeśli takowe posiadają to potrafią pokazać na komputerze niesamowity pakiet błędów zupełnie nie związanych z prawdziwą przyczyną usterki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.