Skocz do zawartości

fx25

Zarejestrowani
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BRERA Q4; szukam R56 automat
  • Lokalizacja
    Wrocław

Osiągnięcia fx25

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mini cooper s, uszkodzony ale ciekawi mnie czy nie przeszedł dodatkowo detajlingu z użyciem młotka. http://otomoto.pl/oferta/mini-cooper-s-2-0-benzyna-2016rok-230-km-ID6yF7ct.html. Oczywiście w ogłoszeniu jest też parę nieścisłości, vin WMWXP7C56G2A43136 Z góry dziękuję.
  2. I teraz pytanie do życzliwych: ile razy można pojechać do ASO żeby przekonać się że to kolejny parch ?
  3. Auto kupione w Inchcape Warszawa, podobno oklejone jako nowe (przed odbiorem) przez jakiegoś podwykonawcę na zlecenie Inchcape. Spróbuję się dowiedzieć więcej, tylko jak to zazwyczaj bywa auta nie sprzedaje pierwszy właściciel :D tylko "pośrednik". Poniżej skan książki serwisowej, czy te interwały są normalne, nie wymieniano np świec ? http://files.tinypic.pl/i/00676/ekm3yj6nf01q_t.jpg http://files.tinypic.pl/i/00676/qnl9g22mt79d_t.jpg
  4. Witam ponownie, szukałem małego coopera S ale countryman też ujdzie, silnik BMW 1,6, 185KM (N18 czyli po poprawkach rozrządu). http://otomoto.pl/oferta/mini-countryman-s-4x4-okazja-aut-salonpl-navi-h-k-ID6y5auw.html Auto firmowe, kupione i serwisowane w PL, w Inchcape Warszawa więc teoretycznie wszystko do sprawdzenia, są kluczyki, papiery, książka serwisowa (mam nawet skan ale nie wiem jak tu wrzucić), ... Wyposażenie mi pasuje, przebieg normalny, wątpliwości mam tylko do tego obklejenia - jest OK i nawet mi się podoba ale jakoś się boję że coś maskuje. Podobno zakładane w salonie przez podwykonawcę ASO w momencie zakupu - czy jest możliwość sprawdzenia miernikiem przez folię ? Do Warszawy mam kawałek i nie podniecam się za bardzo choć auto mi przypasowało, chciałbym się trochę przygotować (nie kupuję aut zbyt często :oops: ) . Pytanie: jak Wy podeszlibyście do sprawy sprawdzenia auta, sprawdzać w Inchcape czy u konkurencji ? z góry dziękuję, fx25
  5. dziękuję za kolejne info, powierdza wersję sprzedającego, jak dotrwa do końca tygodnia to sprawdzę osobiście ...
  6. Badger, dzięki za cenne info, za tydzień będę w "okolicach" i podjadę go oblookać, muszę jeszcze tylko znaleźć jakiś dobry warsztat który prześwietli auto pod wzgl. technicznym (poszukam na regionalnym). Najgorsze jest to że nie ma wyboru, na rynku same amerykany, albo clubmany ;-).
  7. Witam ponownie, z powodu braku tego co bym chciał, interesuje mnie to co jest ... BMW MINI Cooper R56, WMWMF31000TW43427 http://otomoto.pl/oferta/mini-cooper-automat-salon-pl-skora-120km-ID6y51G9.html Wyposażenie całkiem OK. (lista długa, i tak nie wiem co jest co ;-)) Kupiony przed 2 laty w salonie BMW gdzieś w Warszawie jako używany. Właściciel zapewnia że ideał, wszystko oryginalne,działające, bez kolizji, itp. O problemach z rozrządem nic nie wie, nic poważnego nie robił (filtry, olej, jakiś pasek klinowy). Czy wszystkie silniki N12 - 1,60l (88kW) BMW/PSA miały problemy z rozrządem, czy tylko te z turbo (N14) ? Czy możliwy jest seryjny brak wyciszenia maski ? Z powodu odległości (Wrocław- Lublin) chciałbym się przygotować przed wyjazdem. PS. wiem że to nie forum MINI ale u Was można dowiedzieć się więcej :wink:
  8. Fotki zgodne z otrzymanymi, normalnie to wygląda na zaliczenie krawążnika - sam coś takiego kiedyś zrobiłem. Dziwne jest wgniecenie błotnika ? Mam też fotki po demontażu zderzaka, uszkodzony był IC, reszta cała. Stąd podejżenie że przeleciał po "krawążniku". W teorii zawiechę po takiej akcji mozna naprawić, kwestia zakresu uszkodzeń (koszty). Przy założeniu że dobrze poskładane i jeździ prosto to wygląda OK. Inna sprawa to wyposażenie trochę biedne jak na S-kę. Auto w 3mieście więc muszę "zorganizować" wyrawę z Wrocławia, napiszę co wyszło.
  9. mini cooper s WMWSV3C55CT385512, auto wkrótce pojawi się na portalach ogłoszeniowych. Sprzedający podesłał mi fotki uszkodzenia przed naprawą ale może Wy coś znajdziecie. Auto już naprawione i zarejestrowane, cena ok 50k. dziex
  10. Nie zdążyłem nawet obejrzeć auta, poszło od razu za >50k. Szukam dalej ...
  11. Dziękuję za wszystkie informacje, na tą chwilę to najlepsza oferta do dalszej weryfikacji. fx25Xperia™
  12. dzięki za odp., faktycznie powinienem napisać BMW MINI Cooper S; Wrocław; WMWSV31010TY64111, było by jaśniej. sory za złośliwość.
  13. Witam, kolejne auto jakie mnie zainteresowało, będę go oglądał dopiero za tydzień. http://otomoto.pl/mini-cooper-s-pakiet-aero-europa-navi-panorama-C34756544.html Auto sprowadzone z Francji, podobno malowany tylko lewy błotnik. Obecny właściciel kupił od handlarza, do auta jest tylko 1 kluczyk podobno u francuzów to standard - czy są jakieś dodatkowe karty kodowe ? Czy auto z Francji można sprawdzić w ASO (historią serwisową) ? Czy na ewentualne sprawdzenie we Wrocławiu lepiej jechać do ASO BMW Inchcape czy np do STANDO ? (po przebojach z ASO AR nie wierzę już w autoryzację.) pozdrawiam marcin
  14. Ja nie myślę normalnie, auta z USA zawsze uważałem za "podejrzane", dzięki Wam się to potwierdziło (w tym przypadku). Auto oglądałem dlatego bo było na miejscu i spodobało się żonie. Każde auto jest ileś warte, to też można kupić za 30 + 30 na odpicowanie i nadal będzie tylko rozbitkiem ze stanów !. Ja auta kupuję na kilka lat więc mam większe wymagania. Co do kosztów utrzymania i ceny części to AR Brera Q4 z 2008 kosztuje mnie rocznie więcej jak większość BMW, dodatkowo jest mocno eksploatowana ;-). Cooper ma być żony, ma być benzyna i automat ( DS3 zbyt "plastikowy", w Audi A1 muszę "rozpracować" silniki bo 1,4 TSI brzmi groźnie) więc jak widać wyboru faktycznie nie ma. Dodatkowo tak jak piszesz wybór cooper-ów mały, może dlatego mini najfajniejsze ? Mnie interesuje wersja po 2010 z silnikiem N18 więc w innym temacie zapewne poproszę Was jeszcze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.