Skocz do zawartości

Krzyh00

Zarejestrowani
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 320d 2005
  • Lokalizacja
    Koszalin

Osiągnięcia Krzyh00

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Oglądałem to auto. Tylna lewa ćwiara wstawiona strasznie chałupniczo i dużo innych partyzanckich napraw.
  2. witam problem dotyczy 320d touring z 2005r. przebieg 140tys. skrzynia automatyczna. problem polega na tym ze auto wpada w dziwne drgania zawsze przy tych samych obrotach silnika (okolo 1,5tys) na kazdym biegu. dzwiek dochodzi ewidentnie z tylu auta, wystarczy gaz dodac lub odjac i drgania przechodzą momentalnie, jest doslownie identyczny z dzwiekiem kiedy sie przejezdza przez tarke. auto bylo na warsztacie gdzie sprawdzali wszystkie elastyczne łączenia na wale itp. niczego nie znalezli niestety. ktos mial podobny problem? moze ktos zna jakiegos fachowca od beemek w zachodniopomorskim najlepiej z okolic koszalina? z gory dzieki za pomoc. :)
  3. nie rozumiem tego zbulwersowania, przeciez to nie jest oryginalne M3 :|
  4. wiesz co nie porownuj japonskiej szlifiery do bmw... ta honda osiaga moc max. przy 8300obr i max. moment przy 7500obr (faktycznie niewyzylowana :shock: ) a w tej bawarii widze na obrotomierzu 7000 i pewnie przy jakis 6500 ma odciecie. moc ktora podajesz moim zdaniem jest nierealna dla tego silnika bez doladowania.
  5. ja mam 205/40/17 i wyprzedzanie na trasie to jest masakra przy nawet malej koleinie. załaduj tam 215/45, na 40 sie jedzie jak bez opon... plomby z zebow leca.
  6. jak dla mnie bzdura. po pierwsze wiele aut rozni sie rozstawem kół pomiedzy osiami co juz obala ta teorie a dwa ze w autach sportowych niczym nowym nie jest nawet dosc spora roznica w szerokosci przednich i tylnych opon. dla przykladu porsche 911 gt2 - 235mm z przodu i az 315mm z tylu.
  7. to raczej wątpliwe ze wlasciciel tych kół nie wie co sprzedaje, a rozmiar jest rozmazany i ciezko po tym akurat stwierdzic.
  8. trochi to małe... 15"... powalac nie bedzie. 16" mysle minimum :wink:
  9. no bez przesady do przelotowych tym sklepowym to daleko :wink:
  10. a juz myslalem ze mi sie na oczy rzucilo, bo patrze tego samego ISa a z tylu mi sie wydawal wiekszy ten wydech niz lekko z gory :lol: no to tak jak myslalem 60mm bedzie idealna :8) dzieki za pomoc
  11. no a dlaczego by nie? :)
  12. eee material to ja mam i gdzie pospawac tez, tylko wymiarow potrzebuje :P z wstepnych przymiarek w garazu wywnioskowalem ze optymalne beda rurki 60mm, 70mm sa juz dla mnie za duze zdecydowanie. ewentualnie 65mm... hmmm... teraz mam cos takiego i nie moge na to patrzec :roll: %5B640%3A480%5Dhttp%3A//img250.imageshack.us/img250/1924/89411732dt6.jpg
  13. tzn. co kupic? sprzedaja gdzies takie gotowe do przyspawania?
  14. wypas :!: znasz moze srednice tych ze zdjecia? i jakbys mial zdjecie calego tylu auta zebym zobaczyl proporcje
  15. chcialbym zrobic sobie podwojna koncowke tlumika z kwasówki, chcialbym zeby nie byla przesadzona i dobrze sie komponowala w waskiej lampie. szukam wszelkich pomyslow, wymiarow, zdjec, moze ktos juz robil cos takiego i ma gotowy rysunek techniczny to juz w ogole byloby super. jezeli nie to jaka polecacie dlugosc i srednice, ewentualnie pod jakim kątem gięte zeby to nie wygladalo jak kawalek rynny, chodzi mi o cos stylowego, nieprzesadzonego :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.