Skocz do zawartości

Dżolero

Zarejestrowani
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dżolero

  • Urodziny 04.09.1994

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Z3 Coupe 3.0 '01
    E39 530i Exclusive ’01
    E46 Compact 325ti ’02

Osiągnięcia Dżolero

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Zetka zmęczona życiem... widać po zdjęciach że wymaga sporo pracy. No i trochę już się sprzedaję na allegro także może to być skarbonka bez dna. Radzę dozbierać trochę pieniędzy i polować na coś w lepszym stanie.
  2. Te fotele z Warszawy to są półskóry i ten materiał na środku jest fabryczny. Jeden ulep gorszy od drugiego. Do 20 tyś to sobie poszukaj jakiegoś przedlifta bo w tej cenie na pewno żadnej konkretnej sztuki po lifcie nie znajdziesz.
  3. Żadne pałąki przeciwkapotażowe nie wybuchają jak poduszki powietrzne. W przypadku Z3 to są dwa grube stalowe rury owinięte plastikiem i mają za zadanie robić za wspornik podczas dachowania by kierowca miał jakieś szanse na wyjście z takiego wypadku bez utraty głowy ale w każdym Cabrio zasada jest ta sama tylko zazwyczaj mechanizm jest wysuwany podczas wypadku. Obejrzyj sobie ten filmik i na pewno zrozumiesz jak to działa i po co to jest: Na początku masz dwie wielkie metalowe podstawy które przykręcasz do karoserii. Skoro masz Z3 z rocznika 99 to powinna mieć już nawiercone i nagwintowane dziury pod pałąki. Moja jest z 96 i musiałem te podstawy dospawać do budy ale spełnia tą samą funkcję. Przygotuj się na masę roboty bo żeby dołożyć pałąki będziesz musiał rozebrać połowę wnętrza a potem je wymienić bo dużo plastików i osłon nie będzie potem pasować.
  4. Politfy możesz sobie od razu z góry odrzucić bo za takie ceny chodzą same ulepy. Jedyna warta uwagi to ta która znajduje się w Łowiczu. Jeżeli ten przebieg jest faktycznie oryginalny to na chwile obecną jest to najbardziej atrakcyjny egzemplarz do kupienia z allegro chociaż szału nie ma.
  5. Kupowanie takiego egzemplarza nie na kompletnie sensu bo on po prostu nic nie ma. Nie dość, że najsłabszy silnik z gamy to nawet skóry w środku nie ma - golas totalny i szkoda na taki egzemplarz tyle kasy dawać.
  6. Nie wiem skąd Ci przyszedł pomysł do głowy z tym komputerem... Zobacz sobie jak Z3 wygląda z pałąkami na googlach to będziesz wiedział że są zamontowane na stałe. ;)
  7. Wcale nie była dobra ani zadbana. Lakier w tragicznym stanie co widać było głównie na masce i zderzaku. Przelotki połamane w fotelach, sam fotel i kierownica przetarte. Zawieszenie całe do roboty no i ten SWAP na 3.0. Po za tym auto było walnięte z przodu i niezbyt fachowo naprawione. Zdaniem właściciela lepiej było hamulce kupić za kilka tyś zł jak doprowadzić auto do porządku. Ja byłem rozczarowany tym odcinkiem bo zgłaszało się kilku innych właścicieli Z3 do programu z Zetkami w dużo lepszym stanie ale wiadomo - najfajniej to się takie odbudowy ogląda w TV.
  8. No na rynku wtórym na 99% procent nie znajdziesz takich części do Z8 więc pozostaję jedynie dowiadywać się o nową szybę w ASO. Swoją drogą jak dla mnie masz pracę marzeń skoro masz możliwość prowadzenia takich aut jak BMW Z8.
  9. 1) Zbyt niska cena jak za poliftowe Z3. Za 16 tyś zł to można dostać przedliftowe 1.9 w średnim stanie. 2) Z3 stoi 2 lata w kraju i dalej na włoskich blachach? 3) Każde auto przez telefon jest igła, bez wkładu finansowego, bezwypadkowa, malina itp itd. 4) Jak malowane wszystko i wymieniane wnętrze świadczy o tym, że nie była zadbana ale to większość aut sprowadzanych z Włoch swoje najlepsze lata ma za sobą. 5) Skoro kierownica zajechana a fotele i boczki miała wymieniane to przebieg na pewno koło 300 tyś albo po prostu ktoś o te auto nie dbał. 6) Sprawdziłem VIN - i fotele i boczki powinny być z materiału a nie ze skóry i dach jeżeli jest czarny a nie beżowy to musiał być wymieniony. 7) Auto stoi w komisie, odpicowane jak ta lala i czeka na swojego jelenia - radzę omijać ten egzemplarz szerokim łukiem.
  10. Fajny egzemplarz - wielki plus, że jest to 2.8 z szerokim tyłem no i wersja individual "Bella Machina" Na zdjęciach prezentuje się dobrze widać, że zabdana. Jeżeli jest bezwypadkowa z prawdziwym przebiegiem i od prywatnego właściciela tak jak jest napisane to może to być egzemplarz warty zakupu. :cool2: PS. Podoba mi się Twoje podejście do tematu, ponieważ nie szukasz jak najtańszego egzemplarza a coś konkretnego i nietuzinkowego w samych ofertach Z3 więc trzymam za Ciebie kciuki ;)
  11. Z3 to nie jest typowy wybór na "daily" to raz. Dwa - nie kupuj tego typu samochód, bo uwielbiasz Bonda i masz takie "widzimisię" by kupić żonie na dojazdy do pracy kabrioleta. Trzy - ten model na zdjęciach nie wygląda źle. Cztery - to że auto jest od kobiety to dla mnie zawsze wielki minus bo kobietom takie auta zazwyczaj służą tylko do jeżdżenia ale ta Pani widać, że ma trochę pojęcie jak należy obchodzić się z samochodem. Pięć - jak na ten silnik, spalanie jest bardzo realne i przyzwoite. Sześć - wielki plus za zmianę zderzaka, bo ten jest z tego co widzę z oryginalnego pakietu "aero" więc to poniekąd rarytasik dodający smaczki. Siedem - auto wygląda na powypadkowe i to naprawdę po większej przygodzie (żadnej tabliczki znamionowej ani naklejek pod maską) i na dodatek ten finezyjnie przyklejony znaczek "Z3" na klapie. Osiem - wyposażenie bardzo skromne i standardowe oraz brak wiatrołapu przyczyni się do tego, że jazda kabrioletem szybko was zmęczy (no chyba, że jesteście masochistami i lubicie jak wiatr targa wasze twarze non-stop), Moja rada: Zgarnąć nr VIN i przetrzepać cała historię auta w ASO BMW albo w innych źródłach i sprawdzić co w trawie piszczy. No chyba, że prawdziwy przebieg i powypadkowość auta nie są istotną kwestią dla Ciebie. Może trochę rygorystycznie podszedłem do wyrażania własnej opinii na temat tego auta ale przedstawiłem klarownie wszystkie bolączki i przeszkody jakie możesz napotkać w tym konkretnym egzemplarzu. Jeżeli masz jakieś pytania - wal śmiało - chętnie pomogę ;)
  12. Dżolero

    Pęknięta tylna szyba

    Niestety ale takie są prawa fizyki i tego nie przeskoczysz. Tworzywa sztuczne mają to do siebie, że pod wpływem ciepła stają się bardziej plastyczne i rozciągliwe a pod wpływem zimna kurczą się. Tak samo jest z metalami, przewodami wysokiego napięcia itd. Po za tym kabrio nie służy do jeżdżenia bez dachu w niskich temperaturach bo można się nabawić niezłego przeziębienia - wiem to z autopsji ;)
  13. Auto ma podrobioną książkę serwisową i na pewno nie zostało serwisowane tego roku w Wiedniu ponieważ auto znajduje się w PL minimum 2 lata. https://www.facebook.com/groups/bmwz3pl/permalink/379553085573352/ Samo to że auto ze Szwajcarii a serwisowane w Wiedniu? A ASO w Szwajcarii nie istnieje? :mrgreen: 22 koła za polifta z hardtopem, z takim przebiegiem i bezwypadkowy to mało - wręcz nierealnie. Radzę zobaczyć po ile chodzą takie auta na mobile.de i autoscout24 przynajmniej będziesz świadom ile dobra Zetka powinna kosztować. Znaleźć dobrą Zetkę w PL to cud. Większość "okazów" na allegro ma kręcony przebieg i jakąś większą przygodę na koncie także radzę uzbroić się w cierpliwość. Czy samochód jest drogi w utrzymaniu - to zależy jaki egzemplarz sobie kupisz. Mój ojciec ma Roadstera już 5 lat i oprócz standardowych rzeczy nie musiał nic dodatkowego przy tym samochodzie robić.
  14. Tak samo jak to - "przebywam na stałe za granicą" ale " Zainwestowałem w nie sporo czasu i pieniędzy". Źle nie wygląda ale gaz w Z3 to bardzo słaby temat.
  15. Jeżeli nie było bite tak jak właściciel napisał w ogłoszeniu i przebieg faktycznie jest prawdziwy, to jest to jeden z najlepszych Z3 Coupe jakie pojawiło się ostatnio na allegro. Stoi chyba z miesiąc, może trochę dłużej ale radzę się naprawdę zainteresować tym egzemplarzem bo cena za tą Zetkę nie jest z kosmosu. Pewna historia auta to naprawdę "rarytas" jeżeli chodzi o Z3 z allegro bo rzadko kiedy któraś coś takiego posiada. :lol: Zrobić screena aukcji z całym opisem i zdjęciami - zadzwonić, umówić się na wizytę i obejrzeć auto. Jak coś będzie nie tak to masz dowód, że Handlarz nazmyślał w ogłoszeniu i będzie mógł mieć z tego powodu nieprzyjemności. Co do poliftowych wersji Z3 Coupe to różnią się one detalami no i tym, że poliftowe wersje miały w ofercie silnik 3-litrowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.