Skocz do zawartości

aturzynski

Zarejestrowani
  • Postów

    275
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 325i 1990 sedan, e46 325i touring
  • Lokalizacja
    STARGARD SZCZ
  • Zawód
    P.H.

Osiągnięcia aturzynski

Stały bywalec

Stały bywalec (8/14)

0

Reputacja

  1. E90 2009 dzisiaj zatrzasnął się bagażnik, nie można go otworzyć ręcznie ani z kluczyka. Nie działają też światła przeciwmgielne tylne. Bezpieczniki sprawdzone. Prawdopodobnie padła wiązka tylnej klapy. Pytanie jak ją otworzyć ? W bagażniku nie widzę żadnej linki awaryjnego otwierania.
  2. Witam , mam ostatnio problem z tylną klapą . Na początku przestały działać zamki , nie mogę otworzyć klapy ani szyby . Ale szyba da się otworzyć z pilota ! Dzisiaj przestała działać jeszcze wycieraczka . Rozebrałem ustrojstwo ale nic niepokojącego nie zauważyłem , bezpieczniki sprawdziłem są ok . Jak podłączałem z powrotem kostkę od stycznika otwierania klapy to zamek w momencie wpinania kostki działa a potem już nie , gdzie szukać awarii ?
  3. wymień filtr i olej na początek jak to nie pomoze to znaczy koniec skrzyni , a remont raczej nie opłacalny
  4. u mnie bylo podobnie ale ja mam 325i , i okazalo się że mam uszkodzoną pompę powietrza wtórnego i to ona tak buczała kilka razy po odpaleniu , u mnie jest przy zbiorniczku płynu chłodzącego , wymieniłem na uzywke i jest ok
  5. nie wiem jak jest u ciebie ale w moim m20b25 chyba odpowiada za to przewód dodany do kabla wysokiego napięcia pierszego cylindra sprawdz czy po wymianie rozrządu jest dobrze podpięty
  6. możesz poszukać węża od citroena one mialy odpowietrziki na wężu i byloby lżej tak na przyszlosc
  7. masz rację wszystko to może być przyczyną , filtr paliwa powinien być przy zbiorniku na podwoziu
  8. no to problem w oryginale chłodnica od m50 ma odpowietrznik możesz zdjąć górny wąż z chłodnicy i pomalu dolewać płynu w kierunku silnika ,a dolny wąż chlodnicy delikatnie naciskaj aż nie będzie wychodzić powietrze
  9. aturzynski

    PROJEKT E30

    ja to robilem przy pomocy dwóch kawałków drewna jeden z dołu drugi z góry i sciskałem aż doszło do prostego
  10. to praktycznie sam sobie odpowiedziałes na pytanie pompa musi być dopasowana do silnika wydajnoscią , po drodze masz jeszcze filtr paliwa wymieniales go ?
  11. a sprawdzałes regulator cisnienia paliwa ?
  12. a ma pompę powietrza wstępnego ? każde ma tO musi mieć EGR
  13. cos takiego tylko poszukaj do swojego silnika http://allegro.pl/zawor-egr-4192217789-bmw-e46-2-0b-02-lift-n42-i5760061447.html
  14. gorzej jak po wsadzeniu nowego słupka okaże sie , że to zajeżdżona padaka , koszty masz 2200 a za dobry remont i spokojny sen swojego zapłacisz nie więcej jak 2500 , ale decyzja oczywiscie należy do ciebie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.